SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha tofquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Vanochtend Epkegod gezien en een beetje gesproken
Was bij een muziekwinkel
Ach, dat zijn toch wel een beetje de liedjes die iedereen mee kan zingen en toch een soort van saamhorigheids-gevoel geven. Zoals Shaffy dat 40 jaar geleden nog deed.quote:
Amateur.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef FritsFlits het volgende:
Dat telefoontje scheelt me gewoon 20 posts
Ja iemand wilde dat weten of zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, oké.
Gepost vanaf mijn Nexus 4.
Is t dartsen wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik hoorde het ook net hahahah
Gepost vanaf mijn Sony laptop.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, oké.
Gepost vanaf mijn Nexus 4.
Ojee, daar gaat je toppositie vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef FritsFlits het volgende:
Dat telefoontje scheelt me gewoon 20 posts
Dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja iemand wilde dat weten of zo
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn Sony laptop.
Immers mist een kans.quote:
Net als die dartpijl, hihahoquote:
Van Shaffy snap ik ook al nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch wel een beetje de liedjes die iedereen mee kan zingen en toch een soort van saamhorigheids-gevoel geven. Zoals Shaffy dat 40 jaar geleden nog deed.![]()
Ook al is het niet mijn muziek hoor.
Deed ik toen ook wel nsquote:
Sorry..we stoppen wel weerquote:
Als je m uitlegt mag je doorgaan.quote:
soulmatesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn Sony laptop.
Dat was de grap de afgelopen ibood hunt...als iemand kwam vragen of er al boxen waren geweest...ja, tweequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je m uitlegt mag je doorgaan.
Maar jullie zijn wel schattig hoor
Dan zijn er bij dezen al 2 nummers van de Beatles geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was de grap de afgelopen ibood hunt...als iemand kwam vragen of er al boxen waren geweest...ja, twee
Wat ben je aan het maken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie gaan veel te hard. Ik kan niet en het forum bijhouden en luisteren en naaien en met mijn moeder praten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was de grap de afgelopen ibood hunt...als iemand kwam vragen of er al boxen waren geweest...ja, twee
Laat je moeder naaien, heb jij meer tijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie gaan veel te hard. Ik kan niet en het forum bijhouden en luisteren en naaien en met mijn moeder praten.
dat je uberhaupt kunt fokken en naaien tegelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik herken het niet van de titel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik dat nummer ken, ik gok van niet, maar ik ben al eerder verrast
1994 keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel script staat er wel niet in? De nieuwe huisband van r2 ofzo?
Je had erbij moeten zijn, gok ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat je uberhaupt kunt fokken en naaien tegelijk
Stuk of 7 keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel script staat er wel niet in? De nieuwe huisband van r2 ofzo?
Of naai je ..:yquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je moeder naaien, heb jij meer tijd
He, dat klinkt fout
Ja...alle twee de dagenquote:
Script staat er niet 1994 keer inquote:
Volgend jaar dan maar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Script staat er niet 1994 keer in
Nope maar volgend jaar waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Script staat er niet 1994 keer in
Winterjasquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken?
Ik moet ook nodig weer mijn naaimachine onder het stof vandaan hengelen.
Ergens krijg ik t gevoel dat je m'n post niet serieus neemt :pquote:
quote:
Dat is een van mijn kwaliteitenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat je uberhaupt kunt fokken en naaien tegelijk
In Naaie Dij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een van mijn kwaliteiten
Oh wow, zover ben ik nooit gekomen, broeken, rokken en jurkjes wel.quote:
Lees je eigen post nog eens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ergens krijg ik t gevoel dat je m'n post niet serieus neemt :p
Ik snap niet wat jullie hier in zien..quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:07 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is het beste van dit uur. Nou ja, dit en MJ. En dat was 't dan. Maar ik ken niet alle nummers. Godver.
quote:
Hij is smurf geworden??!quote:
Ik snap niet wat jullie hier zo in verachten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie hier in zien..
Precies, is niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ik geef echt antwoord op zijn vraag
Topnummer, maar geen Top2000-nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie hier zo in verachten.
Koos Alberts denkt er anders overquote:
SkyRadio zeikplaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie hier zo in verachten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Koos Alberts denkt er anders over
Ik kan niet tegen dit soort muziek. Ik krijg er jeuk en bultjes van.quote:
Zo kan ik er nog wel 1500 opnoemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Topnummer, maar geen Top2000-nummer
Dan scheer je verkeerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dit soort muziek. Ik krijg er jeuk en bultjes van.
amenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dit soort muziek. Ik krijg er jeuk en bultjes van.
Deze akkoordenprogressie moest verboden worden. Zo saai, zo voorspelbaar, zo niet-origineel. Echt al tig miljoen keer gaan.
Hoe kan dit soort bagger in vredesnaam zo hoog in de Top 2000 staan?![]()
Ja ik ook...dat doe ik dan ook....tot Spandau Ballet er weer in komt met True en Only when you leave, want dat zijn geen SkyRadioplatenquote:
Wacht even, Uc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook...dat doe ik dan ook....tot Spandau Ballet er weer in komt met True en Only when you leave, want dat zijn geen SkyRadioplaten
Ze heet Hetty...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze vindt het zelfs mooi, die hetty
Nee, alleen Gold en Through the Barricadesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, Uc.
DIE STAAN ER NIET IN?![]()
![]()
![]()
Fucking tuig van de richel dat radio 2 volk, allemaal, hup hier is die kam, ik scheer ze erover.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, alleen Gold en Through the Barricades![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef NaturalScience het volgende:
Wat trouwens wel even genoemd mag worden is een nieuwkomer in het volgende uur.
Extreme - More Than Words
Wat een SCHANDE dat dit nummer er vorig jaar niet in stond! Echt een top nummer!
Komt door de skyradioluisteraars die stemmenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Fucking tuig van de richel dat radio 2 volk, allemaal, hup hier is die kam, ik scheer ze erover.
Ik heb maandag ook eventjes gehuild...had bijna niet geluisterd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Fucking tuig van de richel dat radio 2 volk, allemaal, hup hier is die kam, ik scheer ze erover.
Nog een mooier nummer van ze idd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik even snel Wholehearted downloaden.
Guus en Gers komen nog.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef IJsblock het volgende:
the Script was toch wel de muzikale aids van het uur.
Holy crap, die staat er ook inquote:
Die is leuk hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik even snel Wholehearted downloaden.
Je rekent 5 voor 3 niet mee in dit uur?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef IJsblock het volgende:
the Script was toch wel de muzikale aids van het uur.
Gers staat toch niet 3x in de Top?!!!!!!quote:
-quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef IJsblock het volgende:
Hmmm, Amy met een van haar minste nummers.
Hier ga ik geen punten mee scoren, maar ik vind Gangnam Style vermakelijker dan dit janknunmer van Amyquote:
Lekker, ik moet wat dingen voor oudjaarsavond bedenken...aangezien ik me onder de kerstvoorbereidingen uit heb weten te wurmen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen m'n broertje aan het helpen met een hartige taart maken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef D. het volgende:
Dadelijk 3 op een rij
Boy In The Bubble Paul Simon
Wanna Be Startin' Something Michael Jackson
Love Is The Drug Roxy Music
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier ga ik geen punten mee scoren, maar ik vind Gangnam Style vermakelijker dan dit janknunmer van Amy
ik maak pizzaballetjes, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker, ik moet wat dingen voor oudjaarsavond bedenken...aangezien ik me onder de kerstvoorbereidingen uit heb weten te wurmen.
Pizzaballetjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik maak pizzaballetjes, lekker makkelijk
Ik snap de hype rond Formidable niet zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:19 schreef NaturalScience het volgende:
Stromae is trouwens wel één van de weinige nieuwe artiesten in deze lijst die echt leuke muziek heeft!![]()
Volgend uur met Formidable uit 2013 en een paar uur geleden zijn leukste nummer al, ook uit 2013.
Zoiets als haarballetjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
jep...het is dat ik faal met plaatjes plakken hier anders liet ik zien wat ik bedoel
Prachtige plaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond Fomidable niet zo
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond Formidable Stromae niet zo
Wij hebben gister dit gegeten met 10 manquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker, ik moet wat dingen voor oudjaarsavond bedenken...aangezien ik me onder de kerstvoorbereidingen uit heb weten te wurmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zo basic vanaf het begin gemaakt dat ik voor de paprikapesto begon met een rode paprika![]()
Dus vandaag ben ik vrij van koken![]()
En nu allen even m'n broertje aanwijzingen geven voor wat hij moet doen, en m'n broer kookt vanavon
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dan is er iets mis met de standaardenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gewoon een top artiest voor de standaarden van deze tijd.
Doet Station To Station van Bowie het compenseren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt Graceland niet in de kast staan?
Schande, dat hoort bij je muzikale opvoeding
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben gister dit gegeten met 10 manEen salade met kiprollade, sinaasappeldressing en amandelschaafsel
Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zo basic vanaf het begin gemaakt dat ik voor de paprikapesto begon met een rode paprika![]()
En nu allen even m'n broertje aanwijzingen geven voor wat hij moet doen, en m'n broer kookt vanavon[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Wij hebben gister dit gegeten met 10 manEen salade met kiprollade, sinaasappeldressing en amandelschaafsel
Pas je op dat hij geen velletje op zijn water laat kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zo basic vanaf het begin gemaakt dat ik voor de paprikapesto begon met een rode paprika![]()
En nu allen even m'n broertje aanwijzingen geven voor wat hij moet doen, en m'n broer kookt vanavon
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Compenseren niet echt, maar het verzacht de pijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doet Station To Station van Bowie het compenseren?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas je op dat hij geen velletje op zijn water laat koken
quote:
[..]
Ziet er goed uit..ik heb het even gecopy-paste naar mijn ideeen bestandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zo basic vanaf het begin gemaakt dat ik voor de paprikapesto begon met een rode paprika![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik vind er echt weinig bijzonders aan, zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gewoon een top artiest voor de standaarden van deze tijd.
lol, je staat versteld van jezelf?quote:
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
lol, je staat versteld van jezelf?
M'n broer kan prima koken hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas je op dat hij geen velletje op zijn water laat koken
Met opeten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broer kan prima koken hoorIk ben nu m'n broertje aan het helpen
Met een groep vrinden daar bier drinken en Top2000 luisteren lijkt mij wel wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Uccie het volgende:
Dat hele top 2000 café....wat is de lol ervan om erheen te gaan en om dat dan uit te zenden
1x is genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thriller nog 5x in de lijst vertegenwoordig dit jaar?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit..ik heb het even gecopy-paste naar mijn ideeen bestandje
In een half uurtje en dan komt net Gers ofzo, nee bedanktquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met een groep vrinden daar bier drinken en Top2000 luisteren lijkt mij wel wat.
Ja ok, maar de mensen die er nu zitten stralen niet onwijs gezelligheid uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
moet je wel 1ste kerstdag doen dan kun je rustig blijven zitten..nu moet je na een half uur wegquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook heen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
moet je wel 1ste kerstdag doen dan kun je rustig blijven zitten..nu moet je na een half uur weg
90% van de gasten zit gezellig met z'n allen naar de telefoon te loeren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Dit is toch echt veel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Earth Song hoogste MJ dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
What have we done to the world. Look what we've done.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Cee het volgende:
Mental note: volgend jaar bij essnhills gaan eten met de kerst.
Thriller 'maar' 4 keer volgens mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thriller en Rumours zullen wel de meeste platen in de Top afleveren
Zonde, volgend jaar meet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja wij wilden 2de kerstdag gaan maar is er niet van gekomen
Ja Gers Pardoel de top 2000 in gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
What have we done to the world. Look what we've done.
Deze, Billie, Beat It, Human Nature en de titeltrack.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Thriller 'maar' 4 keer volgens mij
Net als Graceland
Da's zelfs een van de minste MJ nummers, imhoquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zit nog vol van gisterquote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
moet je wel 1ste kerstdag doen dan kun je rustig blijven zitten..nu moet je na een half uur weg
Ik eindigde 1e kerstdag als hoofdkok in de keuken met mijn moeder....wat een drama is datquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn opa en oma werden door heel veel mensen uitgenodigd voor met de Kerst
Maar na hun kennismaking met mijn kookkunsten van vorig jaar zijn ze toch weer teruggekomen
![]()
Dat wilde ik dus van Pino wetenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rumours 6x. Welk album zou dat kunnen verslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |