Topnummer, maar geen Top2000-nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie hier zo in verachten.
Koos Alberts denkt er anders overquote:
SkyRadio zeikplaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie hier zo in verachten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Koos Alberts denkt er anders over
Ik kan niet tegen dit soort muziek. Ik krijg er jeuk en bultjes van.quote:
Zo kan ik er nog wel 1500 opnoemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Topnummer, maar geen Top2000-nummer
Dan scheer je verkeerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dit soort muziek. Ik krijg er jeuk en bultjes van.
amenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dit soort muziek. Ik krijg er jeuk en bultjes van.
Deze akkoordenprogressie moest verboden worden. Zo saai, zo voorspelbaar, zo niet-origineel. Echt al tig miljoen keer gaan.
Hoe kan dit soort bagger in vredesnaam zo hoog in de Top 2000 staan?![]()
Ja ik ook...dat doe ik dan ook....tot Spandau Ballet er weer in komt met True en Only when you leave, want dat zijn geen SkyRadioplatenquote:
Wacht even, Uc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook...dat doe ik dan ook....tot Spandau Ballet er weer in komt met True en Only when you leave, want dat zijn geen SkyRadioplaten
Ze heet Hetty...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze vindt het zelfs mooi, die hetty
Nee, alleen Gold en Through the Barricadesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even, Uc.
DIE STAAN ER NIET IN?![]()
![]()
![]()
Fucking tuig van de richel dat radio 2 volk, allemaal, hup hier is die kam, ik scheer ze erover.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, alleen Gold en Through the Barricades![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef NaturalScience het volgende:
Wat trouwens wel even genoemd mag worden is een nieuwkomer in het volgende uur.
Extreme - More Than Words
Wat een SCHANDE dat dit nummer er vorig jaar niet in stond! Echt een top nummer!
Komt door de skyradioluisteraars die stemmenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Fucking tuig van de richel dat radio 2 volk, allemaal, hup hier is die kam, ik scheer ze erover.
Ik heb maandag ook eventjes gehuild...had bijna niet geluisterd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Fucking tuig van de richel dat radio 2 volk, allemaal, hup hier is die kam, ik scheer ze erover.
Nog een mooier nummer van ze idd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik even snel Wholehearted downloaden.
Guus en Gers komen nog.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef IJsblock het volgende:
the Script was toch wel de muzikale aids van het uur.
Holy crap, die staat er ook inquote:
Die is leuk hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik even snel Wholehearted downloaden.
Je rekent 5 voor 3 niet mee in dit uur?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef IJsblock het volgende:
the Script was toch wel de muzikale aids van het uur.
Gers staat toch niet 3x in de Top?!!!!!!quote:
-quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef IJsblock het volgende:
Hmmm, Amy met een van haar minste nummers.
Hier ga ik geen punten mee scoren, maar ik vind Gangnam Style vermakelijker dan dit janknunmer van Amyquote:
Lekker, ik moet wat dingen voor oudjaarsavond bedenken...aangezien ik me onder de kerstvoorbereidingen uit heb weten te wurmen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen m'n broertje aan het helpen met een hartige taart maken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef D. het volgende:
Dadelijk 3 op een rij
Boy In The Bubble Paul Simon
Wanna Be Startin' Something Michael Jackson
Love Is The Drug Roxy Music
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier ga ik geen punten mee scoren, maar ik vind Gangnam Style vermakelijker dan dit janknunmer van Amy
ik maak pizzaballetjes, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker, ik moet wat dingen voor oudjaarsavond bedenken...aangezien ik me onder de kerstvoorbereidingen uit heb weten te wurmen.
Pizzaballetjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik maak pizzaballetjes, lekker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |