Van Shaffy snap ik ook al nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch wel een beetje de liedjes die iedereen mee kan zingen en toch een soort van saamhorigheids-gevoel geven. Zoals Shaffy dat 40 jaar geleden nog deed.![]()
Ook al is het niet mijn muziek hoor.
Deed ik toen ook wel nsquote:
Sorry..we stoppen wel weerquote:
Als je m uitlegt mag je doorgaan.quote:
soulmatesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn Sony laptop.
Dat was de grap de afgelopen ibood hunt...als iemand kwam vragen of er al boxen waren geweest...ja, tweequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je m uitlegt mag je doorgaan.
Maar jullie zijn wel schattig hoor
Dan zijn er bij dezen al 2 nummers van de Beatles geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was de grap de afgelopen ibood hunt...als iemand kwam vragen of er al boxen waren geweest...ja, twee
Wat ben je aan het maken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie gaan veel te hard. Ik kan niet en het forum bijhouden en luisteren en naaien en met mijn moeder praten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was de grap de afgelopen ibood hunt...als iemand kwam vragen of er al boxen waren geweest...ja, twee
Laat je moeder naaien, heb jij meer tijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie gaan veel te hard. Ik kan niet en het forum bijhouden en luisteren en naaien en met mijn moeder praten.
dat je uberhaupt kunt fokken en naaien tegelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik herken het niet van de titel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik dat nummer ken, ik gok van niet, maar ik ben al eerder verrast
1994 keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel script staat er wel niet in? De nieuwe huisband van r2 ofzo?
Je had erbij moeten zijn, gok ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat je uberhaupt kunt fokken en naaien tegelijk
Stuk of 7 keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel script staat er wel niet in? De nieuwe huisband van r2 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |