Maar dan kunnen we er geen slechte grappen meer over makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 2000 zou er baat bij hebben als inferieure covers uit de lijst werden geweerd. Er zijn tientallen nummers die er twee keer in staan. Daarvoor kun je ook originele, andere nummers een plek geven.
Nou, ze gaat er vanavond lekker van uit eten. Het is toch al gauw goed voor één doperwt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef IJsblock het volgende:
Zo Raggel, weer 25 cent aan royalties binnen
met zijn ode aan Jan Boskamp?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef IJsblock het volgende:
Ik kan niet wachten tot Raymond Van Het Groenewoud komt![]()
Ben je nog steeds boos op me vanwege Maria?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we er geen slechte grappen meer over maken
Beminde gelovigen..quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef IJsblock het volgende:
Het tweede deel van de artiest viel steeds buiten mijn kolom....mijn turkse pizza ging bijna op z'n retour.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot het 5 voor 3 is, dan piep je wel anders hihihi.
Jij wilde weten welke single hij hadquote:
Laat dat mens maar schuiven, ze krijgt zat....quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, ze gaat er vanavond lekker van uit eten. Het is toch al gauw goed voor één doperwt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef NaturalScience het volgende:
Toch wel een beetje guilty pleasure dat ik er van baalde toen ik zag dat het nummer Waiting for a Star to Fall niet in de lijst staat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE VEUX L'AMOUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef IJsblock het volgende:
Nee hoor, maar ik ga je nu wel even voor een uurtje of 2 verlatenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos op me vanwege Maria?
owja......jeetje dat was ik alweer bijna vergeten...wel een goeie singlequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij wilde weten welke single hij had
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga je nu wel even voor een uurtje of 2 verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |