quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het origineel staat op nummer 633.
uh, okéquote:
Zo vond ik Kleine Jongen altijd geweldig....totdat Dreetje Hazes in beeld kwamquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef IJsblock het volgende:
Zo Raggel, weer 25 cent aan royalties binnen
was toch ook voor zijn andere zoon?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo vond ik Kleine Jongen altijd geweldig....totdat Dreetje Hazes in beeld kwam
Melvinquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch ook voor zijn andere zoon?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef asco het volgende:
Wij zongen in het leger gedurende diensttijd altijd een beetje anaal als deze tune de avond afsloot.
Eigenlijk best vreemd zo achteraf gezien.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst Lee Towers en dan Andre Hazes![]()
Wacht maar tot het 5 voor 3 is, dan piep je wel anders hihihi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst Lee Towers en dan Andre Hazes
ik hoef verder niet te weten wat je nog meer in het leger deedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef asco het volgende:
Wij zongen in het leger gedurende diensttijd altijd een beetje anaal als deze tune de avond afsloot.
Eigenlijk best vreemd zo achteraf gezien.
weet je in ieder geval dat er niet gesjoemeld is met de playlist door de playlistmakers van Radio 2quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Treurig inderdaad, bedankt voor het melden lieve muis.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, die uit zijn eerste huwelijk...maar in mijn hoofd zie ik die kwijlebabbel nu voor me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch ook voor zijn andere zoon?
In the army nowquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik hoef verder niet te weten wat je nog meer in het leger deed
Platjequote:
De Top 2000 zou er baat bij hebben als inferieure covers uit de lijst werden geweerd. Er zijn tientallen nummers die er twee keer in staan. Daarvoor kun je ook originele, andere nummers een plek geven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef laxus13 het volgende:
Al die Feyenoorders hebben hier zeker op gestemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |