Participatie samenlevingquote:Op donderdag 26 december 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Een zorgzame samenleving. Daar wil Rutte II van af.
Bij Mississippi zag ik wel voorzichtig de handjes in de lucht gaanquote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Wat Arnie zei klopt wel, die mensen in het cafe zitten er allemaal maar een beetje sloom bij. Niet zoals je in een 'echt' cafe zou zitten.
Participatesamenlevingquote:Op donderdag 26 december 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Een zorgzame samenleving. Daar wil Rutte II van af.
Nee maar zo voelde het dus ook wel om die eerste keer daar te zitten. Ik keek mijn ogen uit, ademde de échte cafésfeer in, zat daar rustig een sinasje te drinken met mijn moeke die mee gegaan wasquote:Op donderdag 26 december 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Wat Arnie zei klopt wel, die mensen in het cafe zitten er allemaal maar een beetje sloom bij. Niet zoals je in een 'echt' cafe zou zitten.
Noordzee?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:14 schreef Dven het volgende:
Dit liedje laat me altijd een klein beetje hunkeren naar een kleine wandeling ergens in Nederland
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef Homdeck het volgende:
dit liedje is wel passé, wil het volgend jaar niet meer terugzien
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
PSB titeltopic al dicht voor het nummer wordt gedraaid
ÓÓK NEDERLANDquote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet je wat er in de clip van 15 miljoen mensen zat?
Blote tetten!
toch niet om mij te pesten?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar ga ik er expres op stemmen
Haha nee, gewoon de Zeedijk in Amsterdam, een weiland, de Weerribben, langs een dijk ergens in de Polder.. Zoietsquote:
Je mag er nu toch ook maar een half uur blijven zitten of zoiets? En terwijl ik dit typ zie ik mensen weggaan en mensen ervoor in de plaats komenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nette TT
En ik bleef nog even voor dit liedje.
[..]
Nee maar zo voelde het dus ook wel om die eerste keer daar te zitten. Ik keek mijn ogen uit, ademde de échte cafésfeer in, zat daar rustig een sinasje te drinken met mijn moeke die mee gegaan wasHet jaar erop heb ik potdomme een kwartier in de rij gestaan om een drankje te halen, de eerste 10 minuten omdat er jojo's voor me leuk stonden te doen voor de camera. No joke.
Ik wil nasiballen in de muur al helemaal niet nemen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:16 schreef Zaktabak het volgende:
Hoe autistisch wil je 'nasiballen in de muur' nemen? Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |