Coldplay van vroegerquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog meer ColdplayVind ze al te hoog staan. Al hebben ze wat mij betreft wel pareltjes gemaakt. Maar dat zijn dan net weer niet die nummers die je op de avond van 31 december te horen krijgt
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te enthousiast typen
Mag van mij, niet doodgaan dusquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
Als Boudewijn de Groot doodgaat, bestaat de hele tijd 5 uit alleen zijn nummers
Relax.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te enthousiast typen
Boudewijn de Groot, Chris Martin en Justin Bieber die in hetzelfde jaar overlijdenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
Als Boudewijn de Groot doodgaat, bestaat de hele tijd 5 uit alleen zijn nummers
Naar de herenliefde...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef waxmask het volgende:
Frankie, waar ging die ook alweer heen?
Justin Bieber stopt in elk geval al met zingenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot, Chris Martin en Justin Bieber die in hetzelfde jaar overlijden
T lijkt Chris Rea wel, die komt ook nooit thuis.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef laxus13 het volgende:
Is Frankie nog steeds niet in Hollywood
Ik vind ze niet te hoog staan, maar inderdaad wel met de verkeerde nummers... Ik snap echt niet wat mensen zo geniaal vinden aan Clocks. Coldplay heeft zo veel betere nummers gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog meer ColdplayVind ze al te hoog staan. Al hebben ze wat mij betreft wel pareltjes gemaakt. Maar dat zijn dan net weer niet die nummers die je op de avond van 31 december te horen krijgt
Was-ie begonnen dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Justin Bieber stopt in elk geval al met zingen
Die kledij van de jaren 80quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijke nummers, maar die clips waren echt too much
Justin Bieber is iedereen al zo'n beetje vergeten toch, toch, toch, toch.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot, Chris Martin en Justin Bieber die in hetzelfde jaar overlijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |