Coldplay van vroegerquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog meer ColdplayVind ze al te hoog staan. Al hebben ze wat mij betreft wel pareltjes gemaakt. Maar dat zijn dan net weer niet die nummers die je op de avond van 31 december te horen krijgt
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te enthousiast typen
Mag van mij, niet doodgaan dusquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
Als Boudewijn de Groot doodgaat, bestaat de hele tijd 5 uit alleen zijn nummers
Relax.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet te enthousiast typen
Boudewijn de Groot, Chris Martin en Justin Bieber die in hetzelfde jaar overlijdenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
Als Boudewijn de Groot doodgaat, bestaat de hele tijd 5 uit alleen zijn nummers
Naar de herenliefde...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef waxmask het volgende:
Frankie, waar ging die ook alweer heen?
Justin Bieber stopt in elk geval al met zingenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot, Chris Martin en Justin Bieber die in hetzelfde jaar overlijden
T lijkt Chris Rea wel, die komt ook nooit thuis.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef laxus13 het volgende:
Is Frankie nog steeds niet in Hollywood
Ik vind ze niet te hoog staan, maar inderdaad wel met de verkeerde nummers... Ik snap echt niet wat mensen zo geniaal vinden aan Clocks. Coldplay heeft zo veel betere nummers gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog meer ColdplayVind ze al te hoog staan. Al hebben ze wat mij betreft wel pareltjes gemaakt. Maar dat zijn dan net weer niet die nummers die je op de avond van 31 december te horen krijgt
Was-ie begonnen dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Justin Bieber stopt in elk geval al met zingen
Die kledij van de jaren 80quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijke nummers, maar die clips waren echt too much
Justin Bieber is iedereen al zo'n beetje vergeten toch, toch, toch, toch.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot, Chris Martin en Justin Bieber die in hetzelfde jaar overlijden
Die is met pensioenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Justin Bieber is iedereen al zo'n beetje vergeten toch, toch, toch, toch.
Had jij nou net mijn naam bij die post staan?quote:
Daadwerkelijk nog nooit een nummer van gehoord. Maar gezien zijn achtergrond kan het nooit veel zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Justin Bieber is iedereen al zo'n beetje vergeten toch, toch, toch, toch.
Nee, dat was nog over enthousiast typenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Had jij nou net mijn naam bij die post staan?
Per ongeluk een keer baby gehoordquote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Daadwerkelijk nog nooit een nummer van gehoord. Maar gezien zijn achtergrond kan het nooit veel zijn.
Ja, bij die post. Zou zweren dat ik mijn RL naam er zag staanquote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat was nog over enthousiast typen
Jaren niks meer van gehoord dus ik ga er vanuit dat hij er al is alleen te lui om er even een liedje over te schrijven en ons in te lichten.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef laxus13 het volgende:
Is Frankie nog steeds niet in Hollywood
Er was een tijd dat je Baby wel overal hoorde. Maar buiten Baby en 1x een remix van One Time heb ik hem nooit gehoord nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Daadwerkelijk nog nooit een nummer van gehoord. Maar gezien zijn achtergrond kan het nooit veel zijn.
Ik haat hem niet hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp die haat tegen Justin Bieber niet zo eigenlijk. Zelf vind ik er ook geen ene reet aan maar het is ook bedoeld voor tienermeisjes. Net als One Direction (wat ik zelf ook vreselijk vind).
Ik ken 1 liedje van hem....3,5 minuut van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee hoor, die ken ik netquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, bij die post. Zou zweren dat ik mijn RL naam er zag staan
Weird mind of minequote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, die ken ik net
Hij is een lul. 1D heb ik weinig tegen maar ik vind er gewoon geen kut aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp die haat tegen Justin Bieber niet zo eigenlijk. Zelf vind ik er ook geen ene reet aan maar het is ook bedoeld voor tienermeisjes. Net als One Direction (wat ik zelf ook vreselijk vind).
Nou als je sommige mensen hoort... En haat was wat gechargeerd uiteraardquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik haat hem niet hoorHoe kan je iemand haten die je niet kent
Je hebt nog 1 nummer met will.i.am Die draaien ze ook wel vaakquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je Baby wel overal hoorde. Maar buiten Baby en 1x een remix van One Time heb ik hem nooit gehoord nee.
Leuk joh gal spugen op een common enemy...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
Ik kom nooit in dat soort gelegenhedenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je Baby wel overal hoorde. Maar buiten Baby en 1x een remix van One Time heb ik hem nooit gehoord nee.
Ik haat hem niet, ik haat wel dat hij de hele tijd overal op het internet voorbij komt.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet. Het joch buit z'n uiterlijk vakkundig uit en maakt commerciėle 13-in-een-dozijn-liedjes. Hij feest erop los, rijdt dure auto's, leeft in luxe. Zou ik ook doen als ik hem was.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |