Dan bel je met je familie/ partner, of vier je het met collega's.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Uiteraard zijn er bijvoorbeeld ook mensen die dan moeten werken en dus tijd genoeg hebben om te FOK!ken.
Sommigen zijn alleen en werken alleen.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:22 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dan bel je met je familie/ partner, of vier je het met collega's.
NSAquote:Op donderdag 26 december 2013 09:29 schreef DarkAccountant het volgende:
Overblijfselen van de Stasi die gaan nakijken wat je precies in je vrije tijd doet, op welk tijdstip en met wie.
Dan bel je met je familie. Ok, er zal vast een enkeling zijn die niemand heeft, maar geen tientallen.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommigen zijn alleen en werken alleen.
Duidelijk, we zien je op 1-1 om 00:00uquote:Op donderdag 26 december 2013 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind mensen die zich ergeren aan mensen die om middernacht gaan posten sneuerder dan de posters zelf.
Dan neem ik aan dat je zéker wat beters te doen hebt dan fokkenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:22 schreef Cucumissativus het volgende:
En als ik nu ver weg op een strandje zit met twee lekkere chicks naast me, met 11 uur tijdsverschil?
[ afbeelding ]
Oh, dus jij zal er zelf ook bij zijn?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:34 schreef Funkel het volgende:
Duidelijk, we zien je op 1-1 om 00:00u
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:42 schreef Socios het volgende:
Mensen die de nacht van 31 december op 1 januari als iets heel speciaals zien.____!
Geldt dus zowel voor de 'feestvierders' als de 'middernachtposters'.
Ga gewoon slapen op het tijdstip dat je 'normaal' ook slaapt. Of dat nou voor of na de dagwisseling is.
Mensen die de nacht van 31 december op 1 januari als iets heel speciaals zien.____!
Ga gewoon slapen op het tijdstip dat je 'normaal' ook slaapt. Of dat nou voor of na de dagwisseling is.
Maar wat vind jij dan wel heel speciaal en de moeite waard om te vieren?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:42 schreef Socios het volgende:
Helemaal niks, ik haat sociaal doen #eckterasautistquote:Op donderdag 26 december 2013 09:56 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
[..]
Maar wat vind jij dan wel heel speciaal en de moeite waard om te vieren?
Na 9 uur lang seks, is de rek er wel uit en moet je even de zon in om iets aan je brozen tint te doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je zéker wat beters te doen hebt dan fokken
Mensen die treinen als iets heel speciaals zienquote:Op donderdag 26 december 2013 09:42 schreef Socios het volgende:
Haha had wel mooi geweest ja. Alleen ben ik dan aan het bieren met vrienden en vriendin, en ben niet nerdy genoeg om een scriptje te schrijven.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:18 schreef Pharkus het volgende:
Je had dubbele punten gescoord als je dit topic om twaalf uur precies had geopend met o&n
Als mijn beklag zou gaan over fokkers die op 31-12 of 1-1 zouden fokken, was je reactie terecht geweest. Nu slaat het als een tang op een varken. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:19 schreef Biekuh het volgende:
Aha. Dus TS gaat op de tweede kerstdag om 9 uur 's morgens zich zitten beklagen over zolderkamerautisten die een week later met oud en nieuw een post zouden gaan plaatsen. De ironie.
Mensen die dat niet doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:14 schreef Funkel het volgende:
[..]
Mensen die treinen als iets heel speciaals zien_______!
Deze man.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:42 schreef Socios het volgende:
Dankquote:Op donderdag 26 december 2013 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
TS![]()
Dit topic![]()
Terechte klacht.
Autisten
neequote:Op donderdag 26 december 2013 12:18 schreef Funkel het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als iets speciaals? Of vier je nooit eens iets?
Vroeg opstaan om treinstelnummers te noterenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:42 schreef Socios het volgende:
Ironie is hip.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:18 schreef Pharkus het volgende:
Je had dubbele punten gescoord als je dit topic om twaalf uur precies had geopend met o&n
13 jaar geleden gebeurde dit al: SC / Laatste topicje van dit jaar :) (2000) Op de seconde nauwkeurig ook al.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:53 schreef Geralt het volgende:
Weet iemand of er elk jaar zo lang FOK! bestaat om 00:00 op 1 januari een post gemaakt is?
Of zijn er jaren bij, wellicht in het begin van FOK!, dat zo een post er niet was?
Weet Arcee dat misschien? Overzichtje of iets?
Waarschijnlijk had de mod van dienst na vijf flessen champagne per ongeluk vijf keer op de delete-knop gedrukt.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef tong80 het volgende:
Kreeg m'n eerste ban in nieuwjaarsnacht 2001. Opende vlak na middernacht verschillende topics met alleen 'Proost' als OP.
Wist ik veel dat dat niet mocht.
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:14 schreef Funkel het volgende:
[..]
Mensen die treinen als iets heel speciaals zien_______!
Wat een saai leven moet je dan hebben zeg. Geniet je wel eens ergens van?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
ik vier ook niet mijn verjaardag bv
Dit is natuurlijk de echte klacht.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:05 schreef Funkel het volgende:
en pas op 4 januari waarschijnlijk weer wakker wordt.
Superknap van je! Heb je t al aan je moeder laten zien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de echte klacht.
Nee die is al bekend met mijn taalvaardigheid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef Funkel het volgende:
[..]
Superknap van je! Heb je t al aan je moeder laten zien?
Maar ze zal ongetwijfeld trots zijn dat je iemand op het internet verbeterd hebt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee die is al bekend met mijn taalvaardigheid.
Mooie passief-agressieve verdediging hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:04 schreef Funkel het volgende:
[..]
Maar ze zal ongetwijfeld trots zijn dat je iemand op het internet verbeterd hebt!
Ja!!! Ben je al autist genoemd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:29 schreef -supergirl- het volgende:
heb jij er last van dan? jij bent hier de autist, autist!
Ik vond je een tof wijf.. Jammer..quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:29 schreef -supergirl- het volgende:
heb jij er last van dan? jij bent hier de autist, autist!
ik ben geen wijf! ik ben een damequote:Op vrijdag 27 december 2013 11:50 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ik vond je een tof wijf.. Jammer..
Excuusquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben geen wijf! ik ben een dame
Gewoon om 23:59:59 op 31 dec postenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
He kut, dus ik was niet de enige met dit idee? Moet ik weer iets anders bedenken
Briljant!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon om 23:59:59 op 31 dec posten
Topic kicken van vorig jaar en zien hoe lang het duurt voor iemand het door heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon om 23:59:59 op 31 dec posten
Zo zo, dat is wel iets heel speciaals wat voor de rest bijna niemand doet met de jaarwisseling.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Funkel het volgende:
[..]
Haha had wel mooi geweest ja. Alleen ben ik dan aan het bieren met vrienden en vriendin, en ben niet nerdy genoeg om een scriptje te schrijven.
Ik weet het, ik hoor niet op fok
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel iets heel speciaals wat voor de rest bijna niemand doet met de jaarwisseling.
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind mensen die zich ergeren aan mensen die om middernacht gaan posten sneuerder dan de posters zelf.
Dit. Laat die mensen en ga zelf maar aan de sjampoepel, andere mensen leven (hoe autistisch ook) gewoon hier op FOK!.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:05 schreef Funkel het volgende:
Oud en nieuw
Commerciele zooi
Vuurwerk
Oliebollen
Talpa
TV kijken
Gourmetten
Apple
TS
Dat je op fok zit zegt al genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Funkel het volgende:
[..]
Haha had wel mooi geweest ja. Alleen ben ik dan aan het bieren met vrienden en vriendin, en ben niet nerdy genoeg om een scriptje te schrijven.
Ik weet het, ik hoor niet op fok
Daar is niets mis meequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
En als je op 4 januari na de vele alcohol ontwaakt ga je natuurlijk meteen alle posts lezen die op 1-1-14 00:00u zijn geplaatst
Uiteraard. En lachen om de mensen die geen leven hebben. Vaak staan er onder die topics ook vele afkeurende reacties. Echter zijn die niet tussen 00:00u en 06:00u gemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
En als je op 4 januari na de vele alcohol ontwaakt ga je natuurlijk meteen alle posts lezen die op 1-1-14 00:00u zijn geplaatst
Dat zou me een dolle boel zijn! Je avond kan dan vast niet meer stuk!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
Krijgen we weer die kleurrijke usernames?
Het zit diep he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:29 schreef Funkel het volgende:
[..]
Uiteraard. En lachen om de mensen die geen leven hebben. Vaak staan er onder die topics ook vele afkeurende reacties. Echter zijn die niet tussen 00:00u en 06:00u gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:35 schreef kristalhelder het volgende:
Mensen die mobiel FOK!ken, zoals ik, kunnen altijd en overal topics openen en reageren.
Dus in gezelschap als iedereen aan het aftellen is zit jij met je mobiel in je hand?quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:36 schreef kristalhelder het volgende:
Dus dan kan je toch gewoon in gezelschap even in 2 minuutjes een topic versturen?
Waarschijnlijk niet, maar het punt dat ik wil maken is dat niet al die users per se vriendloos zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:01 schreef Funkel het volgende:
[..]
[..]
Dus in gezelschap als iedereen aan het aftellen is zit jij met je mobiel in je hand?
1. Topic typen op de wc ergens op de avond.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:01 schreef Funkel het volgende:
[..]
[..]
Dus in gezelschap als iedereen aan het aftellen is zit jij met je mobiel in je hand?
En de lol daarvan is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:01 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
1. Topic typen op de wc ergens op de avond.
2. Rond 23:59 het nog niet verzonden topic erbij pakken en in je hand houden.
3. Zo nu en dan even het scherm aanraken om slaapstand te voorkomen.
4. Bij het aftellen je duim boven de knop 'Verzenden' houden.
5. Als de klok 00:00 doet druk je op Verzenden, terwijl je vrolijk met de rest mee schreeuwt.
6. Telefoon weg en champagne drinken.
Succes!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef SchoneZoon het volgende:
Zie het maar zo, op FOK! zijn er altijd mensen die nog vriendlozer, kanslozer en autistischer zijn dan jijzelf
Want???quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef SchoneZoon het volgende:
Zie het maar zo, op FOK! zijn er altijd mensen die nog vriendlozer, kanslozer en autistischer zijn dan jijzelf
Dank voor de steunquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:32 schreef themole het volgende:
Terechte klacht!
Nooit begrepen wat de lol daarvan is.....
Ik zie er totaal geen nut danwel lol in, maar het hoeft niet te betekenen dat je ervoor afgezonderd achter een computer zit.quote:
Wat een onzin, zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 03:24 schreef doppelgänger het volgende:
Met oud&nieuw alleen zijn is een zelfde soort taboe als alleen in een restaurant zitten eten. Het heeft gewoon iets zieligs.
Helemaal als ze dat uitgelogd doen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:43 schreef -tape- het volgende:
Ik denk dat het meest triest is de mensen die wel online zijn, maar niet posten.
Voor jouw leven lijkt het me serieus het beste als je fok verlaat.. En dat bedoel ik niet lullig.quote:Op zondag 29 december 2013 12:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal als ze dat uitgelogd doen.
KLB / FOK!kers die met Kerst en Oud op Nieuw krampachtig uitloggen
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.quote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
Voor jouw leven lijkt het me serieus het beste als je fok verlaat.. En dat bedoel ik niet lullig.
ja heyquote:
Ik zal er één extra op jou drinken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja hey![]()
dit jaar gewoon de kroeg in yo, geen FOK! voor de eerste keer sinds 2 jaar (2 jaar achter mekaar op FOK! gehangen op oud & nieuw![]()
![]()
)
ik doe er nog 6 boven opquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zal er één extra op jou drinken.![]()
De kroeg lijkt me dan ook gewoon beter voor jou..quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja hey![]()
dit jaar gewoon de kroeg in yo, geen FOK! voor de eerste keer sinds 2 jaar (2 jaar achter mekaar op FOK! gehangen op oud & nieuw![]()
![]()
)
hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De kroeg lijkt me dan ook gewoon beter voor jou..
Op zo'n tijdstip moet jij ook gewoon een Scandinavische blonde op haar bek pakken en niet lopen FOK!enquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op zo'n tijdstip moet jij ook gewoon een Scandinavische blonde op haar bek pakken en niet lopen FOK!en
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.
Ik ga mij morgen klem zuipen xD Wss weet ik om 12 uur al niet meer wat ik aan het doen ben en de volgende dag al helemaal niet xD HAHAHAHA TOP XDquote:Op maandag 30 december 2013 07:41 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.
Kom op, neem het niet zo serieus! Het interesseert mij niet wie er met oud & nieuw op fok zit, het interesseert mij niet dat ik talloze keren geband ben voor allerlei "discriminerende" uitspraken, het interesseert mij niet dat wenfer alleen maar lakschoentjes van ¤800,- koopt. Het interesseert mij niet dat jij op treintjes kickt.
Ik doe het allemaal om een beetje te kutten. Verder zit er geen boodschap aan, en meen ik niets van wat ik zeg. Neem het allemaal met een korreltje zout.
Maar nu serieus, morgenavond om 00:00u op fok zitten is gewoon triest
Voor het eerst ga ik het op drie plekken vieren:quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
Wie viert nog meer oud en nieuw in WoW?
Wel prachtig vuurwerk inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor het eerst ga ik het op drie plekken vieren:
WoW
Runescape
en
FOK!
Omdat je vervelend aanwezig bent.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.
Hoezo wéér? Het zou je eerste zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
Dat is het dus niet..quote:Op maandag 30 december 2013 18:01 schreef IPA het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die feestdagen inplannen zoals ze het zelf willen. Als om 0:00 een topic openen daarbij hoort is dat prima.
Ik moet mij vaak verdedigen en absurde aantijgingen verwerpen. Indruk maken met treinen is niet het doel. Morgenavond hoop ik tijdens de jaarwisseling al te slapen. Slapen of FOK!ken, het is allebei beter dan dat neppe en luidruchtige gedoe buiten.quote:Op maandag 30 december 2013 07:41 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.
Kom op, neem het niet zo serieus! Het interesseert mij niet wie er met oud & nieuw op fok zit, het interesseert mij niet dat ik talloze keren geband ben voor allerlei "discriminerende" uitspraken, het interesseert mij niet dat wenfer alleen maar lakschoentjes van ¤800,- koopt. Het interesseert mij niet dat jij op treintjes kickt.
Ik doe het allemaal om een beetje te kutten. Verder zit er geen boodschap aan, en meen ik niets van wat ik zeg. Neem het allemaal met een korreltje zout.
Maar nu serieus, morgenavond om 00:00u op fok zitten is gewoon triest
Allesbehalvequote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Omdat je vervelend aanwezig bent.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo wéér? Het zou je eerste zijn.
Je kan toch gewoon chillen met vrienden? Of heb je geen vrienden?quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik moet mij vaak verdedigen en absurde aantijgingen verwerpen. Indruk maken met treinen is niet het doel. Morgenavond hoop ik tijdens de jaarwisseling al te slapen. Slapen of FOK!ken, het is allebei beter dan dat neppe en luidruchtige gedoe buiten.
Werken met oud&nieuw, niet eens bij stilgestaanquote:Op donderdag 26 december 2013 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Uiteraard zijn er bijvoorbeeld ook mensen die dan moeten werken en dus tijd genoeg hebben om te FOK!ken.
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon chillen met vrienden? Of heb je geen vrienden?
Mensen die 2 vrienden hebben doen stoer tegen mensen met 1.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?
Oh, als ik zou willen, zou het mij zo lukken om om 00.00.00u het eerste topic van 2014 te openen. Zo ben ik ook gaan zitten om topicnummer 1.500.000 "Planten knippen" te openen. Dat was puur genieten en verder nog al die vele Nachtbaggertopics in ONZ die ik om 00.00.00u ben begonnen.quote:
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?
Deze Ritmoquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef Funkel het volgende:
[..]
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?
Anyway, ik ben er weg van.. Kom een aantal van jullie morgen weer uitlachen. En Socios, hopelijk zie ik jou in 2014 niet, zou goed voor je zijnHet ga je goed jongen!
Klopt, ik vier inderdaad ook geen "verjaardagen". Snap serieus dat er mensen zijn die ieder weekend 'een verjaardag' hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef Funkel het volgende:
[..]
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?
Anyway, ik ben er weg van.. Kom een aantal van jullie morgen weer uitlachen. En Socios, hopelijk zie ik jou in 2014 niet, zou goed voor je zijnHet ga je goed jongen!
Mensen die het aankondigen zijn sowieso altijd zo weer terug.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:12 schreef Socios het volgende:
Op 1 januari 2015 ben ik weer op FOK! te vinden. Eerder als ik het niet volhoud. Later als ik FOK! vergeten ben.
Net zo triest inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:01 schreef bram1241 het volgende:
autisten die op 00:00:00 1-1-2014 ipv te toasten happy new year op facebook zetten, of op whatsapp sturen
Godshand is net zo'n droef persoon door alle 00:00:00 topics af te gaan om te kijken of TS daar zijn uitlachen heeft gepostquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:35 schreef Godshand het volgende:
TS is net zo'n droef persoon door alle 00:00:00 topics af te gaan en zijn uitlachen te posten
Wie heeft hier nu geen leven?![]()
Ik vind de 00:00:00 topics wel vermakelijk, maar ontdekte telkens dat jijquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:57 schreef Funkel het volgende:
[..]
Godshand is net zo'n droef persoon door alle 00:00:00 topics af te gaan om te kijken of TS daar zijn uitlachen heeft gepost
Wie heeft hier nu geen leven?![]()
Goedzo jongenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind de 00:00:00 topics wel vermakelijk, maar ontdekte telkens dat jijmoest posten
En klopt, ik heb nu even geen leven, op werk hier saai dus FOK! Maar ik klaag ook niet over het niet-leven-hebben van andere mensen, jij wel..
En toen, ben je gaan slapen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:07 schreef GhpH het volgende:
Ik had gewoon mijn telefoon in de hand toen ze aftelden op tv. Toen ze net 1 hadden gezegd duwde ik op verzenden en strak hem direct weg.
Zonde. Blijf gewoon posten, man. Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je met zo'n hoofdparaplu in de trein zat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:12 schreef Socios het volgende:
Op 1 januari 2015 ben ik weer op FOK! te vinden. Eerder als ik het niet volhoud. Later als ik FOK! vergeten ben.
Het is nog geen 4 januariquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
En toen, ben je gaan slapen?
Kansloos
Nee. Jij bent een idioot. Heb gewoon gefeest, wss zelfs meer plezier gehad dan jij want jij zat de hele tijd met die in je kop te malen. Waar maak je je druk omquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
En toen, ben je gaan slapen?
Kansloos
In ieder geval niet om een topic te openen om 00:00uquote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is nog geen 4 januari
Autist
Nee we waren bij anderen thuis en we gingen pas het huis uit na 1 uur dus voor het aftellen had ik al het bericht getypt op mn mobiel, toen ze één zeiden op de tv deed ik al verzenden en direct aan de kant. Niks mis mee toch? Het feit dat jij je er zo druk over maakt baart mij meer zorgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 07:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
In ieder geval niet om een topic te openen om 00:00u
Als je aan het 'feesten' bent denk je er toch niet aan om een topic te openen? Kortom, je zat gewoon in je eentje op je zolderkamertje
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die het aankondigen zijn sowieso altijd zo weer terug.
Haha, helaas is "umbrelling" verder niet echt van de grond gekomen. Alleen op een FOK!meet hebben anderen eraan meegedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Zonde. Blijf gewoon posten, man. Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je met zo'n hoofdparaplu in de trein zat.
Sociosquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Nou ja, drie weken volgehouden. Toch zijn er in die korte tijd dagen geweest dat ik geen moment aan FOK! dacht. Dat is dan nog mooi meegenomen; dat pakken ze niet meer van mij af.
Jammer dat je terugbent.. En dat bedoel ik niet lullig. Je had zo'n tof leven kunnen hebben..quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Nou ja, drie weken volgehouden. Toch zijn er in die korte tijd dagen geweest dat ik geen moment aan FOK! dacht. Dat is dan nog mooi meegenomen; dat pakken ze niet meer van mij af.
Als je FOK! zo stom vindt, waarom post je er dan nog steeds?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:40 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jammer dat je terugbent.. En dat bedoel ik niet lullig. Je had zo'n tof leven kunnen hebben..
Een FOK!loos bestaan is echt heel moeilijk. Ik word ongelukkig van FOK!, maar toch blijft het forum haar aantrekkingskracht behouden...quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:40 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jammer dat je terugbent.. En dat bedoel ik niet lullig. Je had zo'n tof leven kunnen hebben..
Jij hebt ook geen levenquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:40 schreef Funkel het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan langer op vakantie.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan langer op vakantie.
Een tweetal autisten die niet gingen feesten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:13 schreef gogosweden het volgende:
wie had de laatste post van 2013 en de eerste van 2014?
noshit.jpegquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Een tweetal autisten die niet gingen feesten.
Klopt, net als jij, net als iedereen op fok. Socios was bijna ontsnapt, daarom vind ik het jammer voor hem.quote:
Wat minder halsstarrig zijn zou handig zijn Sociosquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Een FOK!loos bestaan is echt heel moeilijk. Ik word ongelukkig van FOK!, maar toch blijft het forum haar aantrekkingskracht behouden...
Hoe tof had het kunnen zijn dan? Wat had ik moeten doen?
Oh hoi toevallig weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat minder halsstarrig zijn zou handig zijn Socios
Ja ik zit ook series te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed goed, druk (ahum) met studeren voor tentamen morgen
Ach, tijd zatquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja ik zit ook series te kijken.
Maar ik heb nog een week haha
Wat voor tentamen heb je morgen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, tijd zat![]()
Gelukkig volgende week (weer) vrij
Calculus (Wiskunde) Wat heb jij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat voor tentamen heb je morgen?
Oncologie en bewegingsapparaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Calculus (Wiskunde) Wat heb jij dan?
Ik doe mijn best, echt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat minder halsstarrig zijn zou handig zijn Socios
Ach, dat hoeft ook niet. Gewoon lekker ronddwalen door de diepste grochten van FOK! en ergens vind je vast wel je plekquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, echt.Maar ben zo 'autistisch' met sommige dingen...
In het treinentopic durf ik kij nog niet te vertonen.
Farmacologie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee wel iets met gezondheidszorg
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee ik zeg het niet hier in de klaagbaak.![]()
En ga jij eens van internet af
Dat zit erin jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat word ik veel te herkenbaar voor FOK!stalkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |