quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef SchoneZoon het volgende:
Zie het maar zo, op FOK! zijn er altijd mensen die nog vriendlozer, kanslozer en autistischer zijn dan jijzelf
Want???quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef SchoneZoon het volgende:
Zie het maar zo, op FOK! zijn er altijd mensen die nog vriendlozer, kanslozer en autistischer zijn dan jijzelf
Dank voor de steunquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:32 schreef themole het volgende:
Terechte klacht!
Nooit begrepen wat de lol daarvan is.....
Ik zie er totaal geen nut danwel lol in, maar het hoeft niet te betekenen dat je ervoor afgezonderd achter een computer zit.quote:
Wat een onzin, zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 03:24 schreef doppelgänger het volgende:
Met oud&nieuw alleen zijn is een zelfde soort taboe als alleen in een restaurant zitten eten. Het heeft gewoon iets zieligs.
Helemaal als ze dat uitgelogd doen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:43 schreef -tape- het volgende:
Ik denk dat het meest triest is de mensen die wel online zijn, maar niet posten.
Voor jouw leven lijkt het me serieus het beste als je fok verlaat.. En dat bedoel ik niet lullig.quote:Op zondag 29 december 2013 12:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal als ze dat uitgelogd doen.
KLB / FOK!kers die met Kerst en Oud op Nieuw krampachtig uitloggen
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.quote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
Voor jouw leven lijkt het me serieus het beste als je fok verlaat.. En dat bedoel ik niet lullig.
ja heyquote:
Ik zal er één extra op jou drinken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja hey![]()
dit jaar gewoon de kroeg in yo, geen FOK! voor de eerste keer sinds 2 jaar (2 jaar achter mekaar op FOK! gehangen op oud & nieuw![]()
![]()
)
ik doe er nog 6 boven opquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zal er één extra op jou drinken.![]()
De kroeg lijkt me dan ook gewoon beter voor jou..quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja hey![]()
dit jaar gewoon de kroeg in yo, geen FOK! voor de eerste keer sinds 2 jaar (2 jaar achter mekaar op FOK! gehangen op oud & nieuw![]()
![]()
)
hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De kroeg lijkt me dan ook gewoon beter voor jou..
Op zo'n tijdstip moet jij ook gewoon een Scandinavische blonde op haar bek pakken en niet lopen FOK!enquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op zo'n tijdstip moet jij ook gewoon een Scandinavische blonde op haar bek pakken en niet lopen FOK!en
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.
Ik ga mij morgen klem zuipen xD Wss weet ik om 12 uur al niet meer wat ik aan het doen ben en de volgende dag al helemaal niet xD HAHAHAHA TOP XDquote:Op maandag 30 december 2013 07:41 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.
Kom op, neem het niet zo serieus! Het interesseert mij niet wie er met oud & nieuw op fok zit, het interesseert mij niet dat ik talloze keren geband ben voor allerlei "discriminerende" uitspraken, het interesseert mij niet dat wenfer alleen maar lakschoentjes van ¤800,- koopt. Het interesseert mij niet dat jij op treintjes kickt.
Ik doe het allemaal om een beetje te kutten. Verder zit er geen boodschap aan, en meen ik niets van wat ik zeg. Neem het allemaal met een korreltje zout.
Maar nu serieus, morgenavond om 00:00u op fok zitten is gewoon triest
Voor het eerst ga ik het op drie plekken vieren:quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
Wie viert nog meer oud en nieuw in WoW?
Wel prachtig vuurwerk inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor het eerst ga ik het op drie plekken vieren:
WoW
Runescape
en
FOK!
Omdat je vervelend aanwezig bent.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.
Hoezo wéér? Het zou je eerste zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
Dat is het dus niet..quote:Op maandag 30 december 2013 18:01 schreef IPA het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die feestdagen inplannen zoals ze het zelf willen. Als om 0:00 een topic openen daarbij hoort is dat prima.
Ik moet mij vaak verdedigen en absurde aantijgingen verwerpen. Indruk maken met treinen is niet het doel. Morgenavond hoop ik tijdens de jaarwisseling al te slapen. Slapen of FOK!ken, het is allebei beter dan dat neppe en luidruchtige gedoe buiten.quote:Op maandag 30 december 2013 07:41 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.
Kom op, neem het niet zo serieus! Het interesseert mij niet wie er met oud & nieuw op fok zit, het interesseert mij niet dat ik talloze keren geband ben voor allerlei "discriminerende" uitspraken, het interesseert mij niet dat wenfer alleen maar lakschoentjes van ¤800,- koopt. Het interesseert mij niet dat jij op treintjes kickt.
Ik doe het allemaal om een beetje te kutten. Verder zit er geen boodschap aan, en meen ik niets van wat ik zeg. Neem het allemaal met een korreltje zout.
Maar nu serieus, morgenavond om 00:00u op fok zitten is gewoon triest
Allesbehalvequote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Omdat je vervelend aanwezig bent.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo wéér? Het zou je eerste zijn.
Je kan toch gewoon chillen met vrienden? Of heb je geen vrienden?quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik moet mij vaak verdedigen en absurde aantijgingen verwerpen. Indruk maken met treinen is niet het doel. Morgenavond hoop ik tijdens de jaarwisseling al te slapen. Slapen of FOK!ken, het is allebei beter dan dat neppe en luidruchtige gedoe buiten.
Werken met oud&nieuw, niet eens bij stilgestaanquote:Op donderdag 26 december 2013 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Uiteraard zijn er bijvoorbeeld ook mensen die dan moeten werken en dus tijd genoeg hebben om te FOK!ken.
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon chillen met vrienden? Of heb je geen vrienden?
Mensen die 2 vrienden hebben doen stoer tegen mensen met 1.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?
Oh, als ik zou willen, zou het mij zo lukken om om 00.00.00u het eerste topic van 2014 te openen. Zo ben ik ook gaan zitten om topicnummer 1.500.000 "Planten knippen" te openen. Dat was puur genieten en verder nog al die vele Nachtbaggertopics in ONZ die ik om 00.00.00u ben begonnen.quote:
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?
Deze Ritmoquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef Funkel het volgende:
[..]
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?
Anyway, ik ben er weg van.. Kom een aantal van jullie morgen weer uitlachen. En Socios, hopelijk zie ik jou in 2014 niet, zou goed voor je zijnHet ga je goed jongen!
Klopt, ik vier inderdaad ook geen "verjaardagen". Snap serieus dat er mensen zijn die ieder weekend 'een verjaardag' hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef Funkel het volgende:
[..]
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?
Anyway, ik ben er weg van.. Kom een aantal van jullie morgen weer uitlachen. En Socios, hopelijk zie ik jou in 2014 niet, zou goed voor je zijnHet ga je goed jongen!
Mensen die het aankondigen zijn sowieso altijd zo weer terug.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:12 schreef Socios het volgende:
Op 1 januari 2015 ben ik weer op FOK! te vinden. Eerder als ik het niet volhoud. Later als ik FOK! vergeten ben.
Net zo triest inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:01 schreef bram1241 het volgende:
autisten die op 00:00:00 1-1-2014 ipv te toasten happy new year op facebook zetten, of op whatsapp sturen
Godshand is net zo'n droef persoon door alle 00:00:00 topics af te gaan om te kijken of TS daar zijn uitlachen heeft gepostquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:35 schreef Godshand het volgende:
TS is net zo'n droef persoon door alle 00:00:00 topics af te gaan en zijn uitlachen te posten
Wie heeft hier nu geen leven?![]()
Ik vind de 00:00:00 topics wel vermakelijk, maar ontdekte telkens dat jijquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:57 schreef Funkel het volgende:
[..]
Godshand is net zo'n droef persoon door alle 00:00:00 topics af te gaan om te kijken of TS daar zijn uitlachen heeft gepost
Wie heeft hier nu geen leven?![]()
Goedzo jongenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind de 00:00:00 topics wel vermakelijk, maar ontdekte telkens dat jijmoest posten
En klopt, ik heb nu even geen leven, op werk hier saai dus FOK! Maar ik klaag ook niet over het niet-leven-hebben van andere mensen, jij wel..
En toen, ben je gaan slapen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:07 schreef GhpH het volgende:
Ik had gewoon mijn telefoon in de hand toen ze aftelden op tv. Toen ze net 1 hadden gezegd duwde ik op verzenden en strak hem direct weg.
Zonde. Blijf gewoon posten, man. Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je met zo'n hoofdparaplu in de trein zat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:12 schreef Socios het volgende:
Op 1 januari 2015 ben ik weer op FOK! te vinden. Eerder als ik het niet volhoud. Later als ik FOK! vergeten ben.
Het is nog geen 4 januariquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
En toen, ben je gaan slapen?
Kansloos
Nee. Jij bent een idioot. Heb gewoon gefeest, wss zelfs meer plezier gehad dan jij want jij zat de hele tijd met die in je kop te malen. Waar maak je je druk omquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
En toen, ben je gaan slapen?
Kansloos
In ieder geval niet om een topic te openen om 00:00uquote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is nog geen 4 januari
Autist
Nee we waren bij anderen thuis en we gingen pas het huis uit na 1 uur dus voor het aftellen had ik al het bericht getypt op mn mobiel, toen ze één zeiden op de tv deed ik al verzenden en direct aan de kant. Niks mis mee toch? Het feit dat jij je er zo druk over maakt baart mij meer zorgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 07:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
In ieder geval niet om een topic te openen om 00:00u
Als je aan het 'feesten' bent denk je er toch niet aan om een topic te openen? Kortom, je zat gewoon in je eentje op je zolderkamertje
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die het aankondigen zijn sowieso altijd zo weer terug.
Haha, helaas is "umbrelling" verder niet echt van de grond gekomen. Alleen op een FOK!meet hebben anderen eraan meegedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Zonde. Blijf gewoon posten, man. Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je met zo'n hoofdparaplu in de trein zat.
Sociosquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Nou ja, drie weken volgehouden. Toch zijn er in die korte tijd dagen geweest dat ik geen moment aan FOK! dacht. Dat is dan nog mooi meegenomen; dat pakken ze niet meer van mij af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |