Topic kicken van vorig jaar en zien hoe lang het duurt voor iemand het door heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon om 23:59:59 op 31 dec posten
Zo zo, dat is wel iets heel speciaals wat voor de rest bijna niemand doet met de jaarwisseling.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Funkel het volgende:
[..]
Haha had wel mooi geweest ja. Alleen ben ik dan aan het bieren met vrienden en vriendin, en ben niet nerdy genoeg om een scriptje te schrijven.
Ik weet het, ik hoor niet op fok
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel iets heel speciaals wat voor de rest bijna niemand doet met de jaarwisseling.
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind mensen die zich ergeren aan mensen die om middernacht gaan posten sneuerder dan de posters zelf.
Dit. Laat die mensen en ga zelf maar aan de sjampoepel, andere mensen leven (hoe autistisch ook) gewoon hier op FOK!.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind mensen die zich ergeren aan mensen die om middernacht gaan posten sneuerder dan de posters zelf.
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:05 schreef Funkel het volgende:
Oud en nieuw
Commerciele zooi
Vuurwerk
Oliebollen
Talpa
TV kijken
Gourmetten
Apple
TS
Dat je op fok zit zegt al genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:27 schreef Funkel het volgende:
[..]
Haha had wel mooi geweest ja. Alleen ben ik dan aan het bieren met vrienden en vriendin, en ben niet nerdy genoeg om een scriptje te schrijven.
Ik weet het, ik hoor niet op fok
Daar is niets mis meequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
En als je op 4 januari na de vele alcohol ontwaakt ga je natuurlijk meteen alle posts lezen die op 1-1-14 00:00u zijn geplaatst
Uiteraard. En lachen om de mensen die geen leven hebben. Vaak staan er onder die topics ook vele afkeurende reacties. Echter zijn die niet tussen 00:00u en 06:00u gemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
En als je op 4 januari na de vele alcohol ontwaakt ga je natuurlijk meteen alle posts lezen die op 1-1-14 00:00u zijn geplaatst
Dat zou me een dolle boel zijn! Je avond kan dan vast niet meer stuk!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
Krijgen we weer die kleurrijke usernames?
Het zit diep he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:29 schreef Funkel het volgende:
[..]
Uiteraard. En lachen om de mensen die geen leven hebben. Vaak staan er onder die topics ook vele afkeurende reacties. Echter zijn die niet tussen 00:00u en 06:00u gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:35 schreef kristalhelder het volgende:
Mensen die mobiel FOK!ken, zoals ik, kunnen altijd en overal topics openen en reageren.
Dus in gezelschap als iedereen aan het aftellen is zit jij met je mobiel in je hand?quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:36 schreef kristalhelder het volgende:
Dus dan kan je toch gewoon in gezelschap even in 2 minuutjes een topic versturen?
Waarschijnlijk niet, maar het punt dat ik wil maken is dat niet al die users per se vriendloos zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:01 schreef Funkel het volgende:
[..]
[..]
Dus in gezelschap als iedereen aan het aftellen is zit jij met je mobiel in je hand?
1. Topic typen op de wc ergens op de avond.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:01 schreef Funkel het volgende:
[..]
[..]
Dus in gezelschap als iedereen aan het aftellen is zit jij met je mobiel in je hand?
En de lol daarvan is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:01 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
1. Topic typen op de wc ergens op de avond.
2. Rond 23:59 het nog niet verzonden topic erbij pakken en in je hand houden.
3. Zo nu en dan even het scherm aanraken om slaapstand te voorkomen.
4. Bij het aftellen je duim boven de knop 'Verzenden' houden.
5. Als de klok 00:00 doet druk je op Verzenden, terwijl je vrolijk met de rest mee schreeuwt.
6. Telefoon weg en champagne drinken.
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |