Helemaal als ze dat uitgelogd doen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:43 schreef -tape- het volgende:
Ik denk dat het meest triest is de mensen die wel online zijn, maar niet posten.
Voor jouw leven lijkt het me serieus het beste als je fok verlaat.. En dat bedoel ik niet lullig.quote:Op zondag 29 december 2013 12:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Helemaal als ze dat uitgelogd doen.
KLB / FOK!kers die met Kerst en Oud op Nieuw krampachtig uitloggen
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.quote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Funkel het volgende:
[..]
Voor jouw leven lijkt het me serieus het beste als je fok verlaat.. En dat bedoel ik niet lullig.
ja heyquote:
Ik zal er één extra op jou drinken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja hey![]()
dit jaar gewoon de kroeg in yo, geen FOK! voor de eerste keer sinds 2 jaar (2 jaar achter mekaar op FOK! gehangen op oud & nieuw![]()
![]()
)
ik doe er nog 6 boven opquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zal er één extra op jou drinken.![]()
De kroeg lijkt me dan ook gewoon beter voor jou..quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja hey![]()
dit jaar gewoon de kroeg in yo, geen FOK! voor de eerste keer sinds 2 jaar (2 jaar achter mekaar op FOK! gehangen op oud & nieuw![]()
![]()
)
hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De kroeg lijkt me dan ook gewoon beter voor jou..
Op zo'n tijdstip moet jij ook gewoon een Scandinavische blonde op haar bek pakken en niet lopen FOK!enquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op zo'n tijdstip moet jij ook gewoon een Scandinavische blonde op haar bek pakken en niet lopen FOK!en
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.
Ik ga mij morgen klem zuipen xD Wss weet ik om 12 uur al niet meer wat ik aan het doen ben en de volgende dag al helemaal niet xD HAHAHAHA TOP XDquote:Op maandag 30 december 2013 07:41 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.
Kom op, neem het niet zo serieus! Het interesseert mij niet wie er met oud & nieuw op fok zit, het interesseert mij niet dat ik talloze keren geband ben voor allerlei "discriminerende" uitspraken, het interesseert mij niet dat wenfer alleen maar lakschoentjes van ¤800,- koopt. Het interesseert mij niet dat jij op treintjes kickt.
Ik doe het allemaal om een beetje te kutten. Verder zit er geen boodschap aan, en meen ik niets van wat ik zeg. Neem het allemaal met een korreltje zout.
Maar nu serieus, morgenavond om 00:00u op fok zitten is gewoon triest
Voor het eerst ga ik het op drie plekken vieren:quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Captainp00face het volgende:
Wie viert nog meer oud en nieuw in WoW?
Wel prachtig vuurwerk inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor het eerst ga ik het op drie plekken vieren:
WoW
Runescape
en
FOK!
Omdat je vervelend aanwezig bent.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |