quote:Op woensdag 25 december 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
toto, ga rukken ofzo, je vervuilt t topic
Ik ben bang dat Aad dit jaar een eenzame kerst heeft, gezien de foto in onderstaande tweet.quote:
Vreemd voor een man van zijn statuut. Hoewel, de schaatsfoto toentertijd zag er ook vrij eenzaam uit.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 23:48:31De kerstdagen beginnen allemaal een vrolijke kerst toegewenst.#bopp http://t.co/2DivUr9WpY reageer retweet
whoopdeefuckingdooquote:Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach je mag mij en sof meeten 12 jan
Jaquote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat het tijd is om over een levensvraagstuk te gaan discussiëren om het niveau ietwat op te krikken.
Denken jullie dat de relatie van Albert en Onno nog gaat breken in 2014?
Kan me werkelijk geen reet boeienquote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat het tijd is om over een levensvraagstuk te gaan discussiëren om het niveau ietwat op te krikken.
Denken jullie dat de relatie van Albert en Onno nog gaat breken in 2014?
Onno interesseert zich juist teveel in reten buiten die van Albert om. Hoe voel jij je daarbij?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan me werkelijk geen reet boeien
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zijn we daar ook weer uit, jullie kunnen weer verder.
opgewonden, maar dat komt niet daardoorquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onno interesseert zich juist teveel in reten buiten die van Albert om. Hoe voel jij je daarbij?
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opgewonden, maar dat komt niet daardoor
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
wat is die abraham-lacy dinges triesttering
uh neequote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ik zie dv morgen, dat is al leuk genoeg
Schattigquote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik mijn rechterhand gewoon altijd mijn vriendin noem doe ik altijd alles met mijn vriendin, want ik ben rechtshandig
Dan zou je eens moeten proberen om geen seks meer met je vriendin te hebben voor 90 dagen ofzoquote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik mijn rechterhand gewoon altijd mijn vriendin noem doe ik altijd alles met mijn vriendin, want ik ben rechtshandig
Ik was ook wel enigszins geemotioneerd en opgewonden nadat ik Justin Bieber zijn verklaring las.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opgewonden, maar dat komt niet daardoor
quote:Maar ik verlaat jullie nooit, een Belieber ben je voor het leven."
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zou je eens moeten proberen om geen seks meer met je vriendin te hebben voor 90 dagen ofzo
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook wel enigszins geemotioneerd en opgewonden nadat ik Justin Bieber zijn verklaring las.
[..]
je trekt conclusies omgquote:Op woensdag 25 december 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat jij dv niet mag, wil niet zeggen dat het niet leuk is om met dv te meeten.
dus stil.
met zulke grammatica fouten ga je het niet reddenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
eerst kwamen leeell en dv mij ineens bezoeken terwijl ik nog in mijn ochtendjas mn avondeten zat te eten, was beschamend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef xcachet het volgende:
Bijgewerkt tot 18.30 ongeveer:TotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik win wel met cracksteunquote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij fok!babe? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAhaahHAHAhau`hzbdkjahsbdvhbfsvhf
Je gaat haar hosselen?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu de vriendin van toto zijn vriendin niet meer is, even op facebook gaan.
Want mensen:
A shoulder to cry on is a dick to ride on.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met zulke grammatica fouten ga je het niet redden
nu al overquote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu de vriendin van toto zijn vriendin niet meer is, even op facebook gaan.
Want mensen:
A shoulder to cry on is a dick to ride on.
Neequote:
Wat ga je er dan mee doenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee
Sinds wanneer hossel ik chicks?
Weet niet, het ging via whatsapp, dus zal wel niet zo zwaar zijnquote:
bitch please, op jezelf stemmen is zo 12 december 2012quote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik tel voor 1.000.000, dus dit win je nooit
Facebook*quote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet, het ging via whatsapp, dus zal wel niet zo zwaar zijn
omg je trekt conclusiesquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
bitch please, op jezelf stemmen is zo 12 december 2012
mijn conclusie klopt welquote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg je trekt conclusies
een kortzichtige wel
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij fok!babe? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAhaahHAHAhau`hzbdkjahsbdvhbfsvhf
oh wauwquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet, het ging via whatsapp, dus zal wel niet zo zwaar zijn
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.
Dan gaat zo ook FOK!milf binnen halen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat zo ook FOK!milf binnen halen.
Of een tweede plek na yvonne
quote:
quote:
omg, ik merk dat ik steun hebquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan is de tweede plek nog steeds erg eervolquote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.
kerstkindje aan het verwekkenquote:
met wie?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kerstkindje aan het verwekken
heeft ban, 90% kans dat ie lurktquote:
hoi lmiquote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft ban, 90% kans dat ie lurkt
Die voert dan ook wel harde propaganda. Al was het best een mooie fotoshoot.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is de tweede plek nog steeds erg eervol
ik ben enkel te autistisch om vriendschapsverzoek te sturenquote:
gilfquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
berichtje voor dv als ze sherlockt: lobi natuurlijk! niet serieus nemen. feest fijne feestdagen, klein rotkrengetje!
Angsthaas, wees een konijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
berichtje voor dv als ze sherlockt: lobi natuurlijk! niet serieus nemen. feest fijne feestdagen, klein rotkrengetje!
En terecht.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben enkel te autistisch om vriendschapsverzoek te sturen
Ik maak er een punt van om die verkiezing op te zetten. En mijn stem heb jequote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.
;Yquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
GILF? Grandmother? Daar kan ik toch niks mee.
ga je tv neukenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]en dan op FB tegenovergestelde uiten zeker
ik durf mensen niet toe te voegen, wat als ze me niet mogenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Angsthaas, wees een konijn.
[..]
En terecht.
De F staat natuurlijk voor "father". FILF. Aangezien ik al snel papa wordt van zoon Blaise, wil ik me alvast inschrijven voor een eventuele FILF-verkiezing.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
RT voor het nageslacht
quote:
voor de gay bff van ezell gedraag je je inderdaad best gayquote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
babe we praten over jou en ezell haat jou xoxo lobi
Blaise 'n kufo?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De F staat natuurlijk voor "father". FILF. Aangezien ik al snel papa wordt van zoon Blaise, wil ik me alvast inschrijven voor een eventuele FILF-verkiezing.
ik bén gayquote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voor de gay bff van ezell gedraag je je inderdaad best gay
faaaaaaaaaagquote:
Een afwijzing op FB staat gelijk aan het middelpunt zijn van een publiekelijke gangbang met enkel mannen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik durf mensen niet toe te voegen, wat als ze me niet mogen
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
babe we praten over jou en ezell haat jou xoxo lobi
doei etsu op fbquote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is kerst, dikke liefde voor elkaar.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft ban, 99,9% kans dat ie lurkt
Dan accepteren ze je niet en gaan ze door met hun leven. Een minuut later zijn zijn ze het weer vergeten.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik durf mensen niet toe te voegen, wat als ze me niet mogen
e-clitjesquote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan accepteren ze je niet en gaan ze door met hun leven. Een minuut later zijn zijn ze het weer vergeten.
Al accepteren de meeste mensen het waarschijnlijk toch wel, omdat ze hun vriendenlijst zo vol mogelijk willen maken ten behoeve van de grootte van de e-penis of e-clit.
ahquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja. Maar die van ons heet gewoon Blaise Mandemakers.
ach, morgen ga je met je blote knietjes mij toch om vergiffenis vragen, dit is wel vaker gebeurdquote:
oprotten gewoonquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, morgen ga je met je blote knietjes mij toch om vergiffenis vragen, dit is wel vaker gebeurd
je staat nu voor lul, want iedereen weet dat ik een dm ban hebquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
oprotten gewoon
kap ook met al die dm's
Ik probeer onder de 100 FB friends te blijven. Lukt mij best aardig, bij elk brandend kaarsje ben je in ieder geval al weg.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan accepteren ze je niet en gaan ze door met hun leven. Een minuut later zijn zijn ze het weer vergeten.
Al accepteren de meeste mensen het waarschijnlijk toch wel, omdat ze hun vriendenlijst zo vol mogelijk willen maken ten behoeve van de grootte van de e-penis en/of diepte van de e-clit.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
uh wat, want die laatste was zo goed bevallen
kan mij geen moer schelenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
je staat nu voor lul, want iedereen weet dat ik een dm ban heb
Eigenlijk ben je met minder facebookvrienden juist meer alpha dan met veel facebookvrienden. De mensen in je lijst zijn slechts een select groepje uitverkorenen; om daarbij te horen moet je wel heel speciaal zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer onder de 100 FB friends te blijven. Lukt mij best aardig, bij elk brandend kaarsje ben je in ieder geval al weg.
zie je, dit is een vorm van vergiffenis vragen omdat je grappig probeert te doen.quote:
okequote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef xcachet het volgende:
LMI durft ons gewoon niet te DM'en. Dan hebben wij bewijs dat ie lurkt.
Paas zn DM dan ook even naar mij door aub.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:09 schreef Rodawa het volgende:
LMI, DM mij als je er bent, ik zal niks op het forum zeggen.
Je hebt een DM-ban, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paas zn DM dan ook even naar mij door aub.
Mij kan ie niet DM'en gelukkigquote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef xcachet het volgende:
LMI durft ons gewoon niet te DM'en. Dan hebben wij bewijs dat ie lurkt.
Zeker. Al zie ik wel dat ik nu op 104 vrienden zit...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je met minder facebookvrienden juist meer alpha dan met veel facebookvrienden. De mensen in je lijst zijn slechts een select groepje uitverkorenen; om daarbij te horen moet je wel heel speciaal zijn.
quote:Ik vergeet nooit meer die ene dag,
die vlinders in mijn buik door die ene lach.
Nog steeds heb ik dat gevoel,
zonder woorden weet je al wat ik bedoel.
Je bent het beste wat mij is overkomen!
Jij maakt iedere dag weer tot iets moois..
Ik hou van jou!
Oke.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? Dan kan ik nog wel DM's krijgen.
Mij ook niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij kan ie niet DM'en gelukkig
Ik zou graag voor de sloppy fifth's gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Al zie ik wel dat ik nu op 104 vrienden zit...
Dit is mijn volgende slachtoffer aangezien dit haar 4de vriend van dit jaar is.
[..]
je hebt hem geblockt?quote:
Zullen we een feestje geven daarom?quote:
laat mij, etsuquote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie je, dit is een vorm van vergiffenis vragen omdat je grappig probeert te doen.
maakt niet uit, het is kerst, ik vergeef het je
dat merk ik ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat mij, etsu
ik ben zo ontzettend moe
niet goed geslapen
voor het eerst in weet ik veel hoeveel tijd
normaal gaat het toppiejoppie
Binnen het team bestaat ook de individu. Dit is een geheim op individueel niveau, dat kan ik niet delen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat we samen een team vormden.
Ai, damn. Gezien haar liefdesuiting zit de kerststemming er bij haar goed in. Ik vind het wel zielig voor haar dat je dat gevoel nu gaat verpesten.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Al zie ik wel dat ik nu op 104 vrienden zit...
Dit is mijn volgende slachtoffer aangezien dit haar 4de vriend van dit jaar is.
[..]
watquote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals het een leading lady betaamd. Stralend en knap.
weet ik. ik heb ook zo mn momenten maar dat is meer omdat ik raar ben.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga dan soms beetje raar verdrag vertonen
hoi gian ik zit mobielquote:
Voeg mij toe plsquote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
even wat fb-vrienden verwijderden
nu jullie er toch over hadden, waarom nu niet even doen
ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi gian ik zit mobiel
Ehm voor gevulde eieren voor morgen
Ze zullen je missenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
quote:
stomquote:
Ja, is goed. Maar nog niet bekend maken verder hoor... Eerst hopen dat de baby écht met kerst komt.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:17 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb alvast een facebookaccount gemaakt voor onze kerstbaby, Ezell. Je voegt hem toch wel toe?
Blaise "Ro Jr" Mandemakers
En daarna twee handen in je broek. Verdorie, ik voel me nog steeds opgewonden als ik eraan terugdenk.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Rodawa is een goede vriend. Twee handen op een buik.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
Hij is wat traag ja. Kan je niet alvast wat persen ofzo? Een soort stimulatie voor de baby, zodat hij weet dat het tijd is om op te staan.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is goed. Maar nog niet bekend maken verder hoor... Eerst hopen dat de baby écht met kerst komt.
okequote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
even die like teruggegeven
[..]
that's me
ik steek wel een mes in mijn baarmoederquote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is wat traag ja. Kan je niet alvast wat persen ofzo? Een soort stimulatie voor de baby, zodat hij weet dat het tijd is om op te staan.
Geen idee of dat verstandig is, maar ik vertrouw volledig op jou. Ik heb geen moederinstinct.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik steek wel een mes in mijn baarmoeder
gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik steek wel een mes in mijn baarmoeder
Ik gleed weg. Je moet je buik niet zo glad waxen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En daarna twee handen in je broek. Verdorie, ik voel me nog steeds opgewonden als ik eraan terugdenk.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee of dat verstandig is, maar ik vertrouw volledig op jou. Ik heb geen moederinstinct.
altijdquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee of dat verstandig is, maar ik vertrouw volledig op jou. Ik heb geen moederinstinct.
Stoer hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
Hallon en groetjens van mijn vrind; Aardappelman.
[ afbeelding ]
Heb niet gekeken hoor, even doenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
Hallon en groetjens van mijn vrind; Aardappelman.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
even die like teruggegeven
[..]
that's me
fap zequote:Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb niet gekeken hoor, even doen
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk je hiermee te bereiken, Rezania?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]Wie is die hottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok doe ikquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
va fapt op mijn kleine neefje
sla hem
[..]deel geen foto's van mij aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Heb je een naam, Littlerabbit?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als je hem googled je meer dan enkel schaamhaar te zien zal krijgen.
[..]lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde slechts compenseren voor de haarbos op jouw bovenlichaam. Toen ik jou navelstreek zag leek het net of ik naar Fellaini zat te kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gleed weg. Je moet je buik niet zo glad waxen.
Tyfus... ik dacht "Ik kom weleens in het heren laat je zien topic. Dit kan ik wel aan"quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyfus... ik dacht "Ik kom weleens in het heren laat je zien topic. Dit kan ik wel aan"
Ik die links liever niet aangeklikt.
Het is een gift ja. Al ben je zelf ook een dusdanig plaatje dat je je niet voor mij zou hoeven aanpassen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wilde slechts compenseren voor de haarbos op jouw bovenlichaam. Toen ik jou navelstreek zag leek het net of ik naar Fellaini zat te kijken.
doe's niet zo popiejopiequote:
quote:
quote:Rezania
Altijd weer speciaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |