ahquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja. Maar die van ons heet gewoon Blaise Mandemakers.
ach, morgen ga je met je blote knietjes mij toch om vergiffenis vragen, dit is wel vaker gebeurdquote:
oprotten gewoonquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, morgen ga je met je blote knietjes mij toch om vergiffenis vragen, dit is wel vaker gebeurd
je staat nu voor lul, want iedereen weet dat ik een dm ban hebquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
oprotten gewoon
kap ook met al die dm's
Ik probeer onder de 100 FB friends te blijven. Lukt mij best aardig, bij elk brandend kaarsje ben je in ieder geval al weg.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan accepteren ze je niet en gaan ze door met hun leven. Een minuut later zijn zijn ze het weer vergeten.
Al accepteren de meeste mensen het waarschijnlijk toch wel, omdat ze hun vriendenlijst zo vol mogelijk willen maken ten behoeve van de grootte van de e-penis en/of diepte van de e-clit.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
uh wat, want die laatste was zo goed bevallen
kan mij geen moer schelenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
je staat nu voor lul, want iedereen weet dat ik een dm ban heb
Eigenlijk ben je met minder facebookvrienden juist meer alpha dan met veel facebookvrienden. De mensen in je lijst zijn slechts een select groepje uitverkorenen; om daarbij te horen moet je wel heel speciaal zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer onder de 100 FB friends te blijven. Lukt mij best aardig, bij elk brandend kaarsje ben je in ieder geval al weg.
zie je, dit is een vorm van vergiffenis vragen omdat je grappig probeert te doen.quote:
okequote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef xcachet het volgende:
LMI durft ons gewoon niet te DM'en. Dan hebben wij bewijs dat ie lurkt.
Paas zn DM dan ook even naar mij door aub.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:09 schreef Rodawa het volgende:
LMI, DM mij als je er bent, ik zal niks op het forum zeggen.
Je hebt een DM-ban, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paas zn DM dan ook even naar mij door aub.
Mij kan ie niet DM'en gelukkigquote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef xcachet het volgende:
LMI durft ons gewoon niet te DM'en. Dan hebben wij bewijs dat ie lurkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |