ga je tv neukenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]en dan op FB tegenovergestelde uiten zeker
ik durf mensen niet toe te voegen, wat als ze me niet mogenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Angsthaas, wees een konijn.
[..]
En terecht.
De F staat natuurlijk voor "father". FILF. Aangezien ik al snel papa wordt van zoon Blaise, wil ik me alvast inschrijven voor een eventuele FILF-verkiezing.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
RT voor het nageslacht
quote:
voor de gay bff van ezell gedraag je je inderdaad best gayquote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
babe we praten over jou en ezell haat jou xoxo lobi
Blaise 'n kufo?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De F staat natuurlijk voor "father". FILF. Aangezien ik al snel papa wordt van zoon Blaise, wil ik me alvast inschrijven voor een eventuele FILF-verkiezing.
ik bén gayquote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voor de gay bff van ezell gedraag je je inderdaad best gay
faaaaaaaaaagquote:
Een afwijzing op FB staat gelijk aan het middelpunt zijn van een publiekelijke gangbang met enkel mannen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik durf mensen niet toe te voegen, wat als ze me niet mogen
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
babe we praten over jou en ezell haat jou xoxo lobi
doei etsu op fbquote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is kerst, dikke liefde voor elkaar.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft ban, 99,9% kans dat ie lurkt
Dan accepteren ze je niet en gaan ze door met hun leven. Een minuut later zijn zijn ze het weer vergeten.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik durf mensen niet toe te voegen, wat als ze me niet mogen
e-clitjesquote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan accepteren ze je niet en gaan ze door met hun leven. Een minuut later zijn zijn ze het weer vergeten.
Al accepteren de meeste mensen het waarschijnlijk toch wel, omdat ze hun vriendenlijst zo vol mogelijk willen maken ten behoeve van de grootte van de e-penis of e-clit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |