Dan is de tweede plek nog steeds erg eervolquote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.
kerstkindje aan het verwekkenquote:
met wie?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kerstkindje aan het verwekken
heeft ban, 90% kans dat ie lurktquote:
hoi lmiquote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft ban, 90% kans dat ie lurkt
Die voert dan ook wel harde propaganda. Al was het best een mooie fotoshoot.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is de tweede plek nog steeds erg eervol
ik ben enkel te autistisch om vriendschapsverzoek te sturenquote:
gilfquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
berichtje voor dv als ze sherlockt: lobi natuurlijk! niet serieus nemen. feest fijne feestdagen, klein rotkrengetje!
Angsthaas, wees een konijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
berichtje voor dv als ze sherlockt: lobi natuurlijk! niet serieus nemen. feest fijne feestdagen, klein rotkrengetje!
En terecht.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben enkel te autistisch om vriendschapsverzoek te sturen
Ik maak er een punt van om die verkiezing op te zetten. En mijn stem heb jequote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.
;Yquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
GILF? Grandmother? Daar kan ik toch niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |