mijn conclusie klopt welquote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg je trekt conclusies
een kortzichtige wel
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij fok!babe? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAhaahHAHAhau`hzbdkjahsbdvhbfsvhf
oh wauwquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet, het ging via whatsapp, dus zal wel niet zo zwaar zijn
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.
Dan gaat zo ook FOK!milf binnen halen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat zo ook FOK!milf binnen halen.
Of een tweede plek na yvonne
quote:
quote:
omg, ik merk dat ik steun hebquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |