Jaquote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat het tijd is om over een levensvraagstuk te gaan discussiėren om het niveau ietwat op te krikken.
Denken jullie dat de relatie van Albert en Onno nog gaat breken in 2014?
Kan me werkelijk geen reet boeienquote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat het tijd is om over een levensvraagstuk te gaan discussiėren om het niveau ietwat op te krikken.
Denken jullie dat de relatie van Albert en Onno nog gaat breken in 2014?
Onno interesseert zich juist teveel in reten buiten die van Albert om. Hoe voel jij je daarbij?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan me werkelijk geen reet boeien
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zijn we daar ook weer uit, jullie kunnen weer verder.
opgewonden, maar dat komt niet daardoorquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onno interesseert zich juist teveel in reten buiten die van Albert om. Hoe voel jij je daarbij?
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opgewonden, maar dat komt niet daardoor
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
wat is die abraham-lacy dinges triesttering
uh neequote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ik zie dv morgen, dat is al leuk genoeg
Schattigquote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik mijn rechterhand gewoon altijd mijn vriendin noem doe ik altijd alles met mijn vriendin, want ik ben rechtshandig
Dan zou je eens moeten proberen om geen seks meer met je vriendin te hebben voor 90 dagen ofzoquote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik mijn rechterhand gewoon altijd mijn vriendin noem doe ik altijd alles met mijn vriendin, want ik ben rechtshandig
Ik was ook wel enigszins geemotioneerd en opgewonden nadat ik Justin Bieber zijn verklaring las.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opgewonden, maar dat komt niet daardoor
quote:Maar ik verlaat jullie nooit, een Belieber ben je voor het leven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |