weet ik. ik heb ook zo mn momenten maar dat is meer omdat ik raar ben.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga dan soms beetje raar verdrag vertonen
hoi gian ik zit mobielquote:
Voeg mij toe plsquote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
even wat fb-vrienden verwijderden
nu jullie er toch over hadden, waarom nu niet even doen
ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi gian ik zit mobiel
Ehm voor gevulde eieren voor morgen
Ze zullen je missenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
quote:
stomquote:
Ja, is goed. Maar nog niet bekend maken verder hoor... Eerst hopen dat de baby écht met kerst komt.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:17 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb alvast een facebookaccount gemaakt voor onze kerstbaby, Ezell. Je voegt hem toch wel toe?
Blaise "Ro Jr" Mandemakers
En daarna twee handen in je broek. Verdorie, ik voel me nog steeds opgewonden als ik eraan terugdenk.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Rodawa is een goede vriend. Twee handen op een buik.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
Hij is wat traag ja. Kan je niet alvast wat persen ofzo? Een soort stimulatie voor de baby, zodat hij weet dat het tijd is om op te staan.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is goed. Maar nog niet bekend maken verder hoor... Eerst hopen dat de baby écht met kerst komt.
okequote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
even die like teruggegeven
[..]
that's me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |