SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kon je je requests invoeren. Als hij gedraaid werd, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 2% gewijzigd door Dagoduck op 25-12-2013 21:17:23 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door PG18 op 25-12-2013 21:42:04 ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Mooie OP. Vooral de programmering is handig.
Bedankt voor de spoilerquote:
Ik luister momenteel The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland, niets mis met dat album inderdaad!quote:
Zometeen Kensington op Radio 2quote:
Ik ga er heen morgenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen OKTDenk dat Smeekens de OS niet gaat halen eigenlijk, matige vorm en ook nog ziek
Ja maar ik verwacht verder geen verrassingen, behalve mannen 1500 misschien. Nuis en M Mulder gaan de 1000 wel redden en voor de rest, tsja misschien als Leenstra het niet zou halen ergens.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga er heen morgenmaar dan nog geen Smeekens hoor
Mwa, Mulder de 1000? Wie weet wat Groothuis gaat doen, die is weer in vorm aan het komen..quote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht verder geen verrassingen, behalve mannen 1500 misschien. Nuis en M Mulder gaan de 1000 wel redden en voor de rest, tsja misschien als Leenstra het niet zou halen ergens.
M Mulder en Nuis staken tot nog toe in zeer goede vorm.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, Mulder de 1000? Wie weet wat Groothuis gaat doen, die is weer in vorm aan het komen..
Erwin Mulder acht ik ook wel kansrijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
M Mulder en Nuis staken tot nog toe in zeer goede vorm.
Beter dan Ronald die staat te klunen in de koolquote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Erwin Mulder acht ik ook wel kansrijk.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Ronald die staat te klunen in de kool
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
Ik leef nog! Eerste mobiele post :-)
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
Ik leef nog! Eerste mobiele post :-)
Ik luister niet, maar wmb een goed uur!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef borisz het volgende:
2609Manau - La Tribu De Dana0
2610Alanis Morissette - You Oughta Know0
2611De Staat - Fantastic Journey Of The Underground Man0
2612Lenny Kravitz - Does Anybody Out There Even Care0
2613Prince - Get Off0
2614Bran Van 3000 - Drinking In La0
2615Maria Mena - Home For Christmas0
2616Jay-z - 99 Problems0
2617Blur - The Universal0
2618Red Hot Chili Peppers - Higher Ground0
2619Roxette - Look0
2620Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings0
2621Wamdue Project - King Of My Castle0
2622Smash Mouth - All Star
Ik vind haar minder erg dan Roos.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom moet ik nu weer inschakelen wanneer Miranda er zit.
I got 99 problems but Plage aint one.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
JAAAAAAAA PLAGE BIJ DE BUREN
WAAR ZIJN DIE HANDJESSSS
Vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo, ze hebben de slowmotioncamera gevonden bij 3FM.
Ook al? Het heeft wel wat op zich.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al.![]()
Maria Mena
Maria Mena in slomo.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al? Het heeft wel wat op zich.
Dat is een juiste constatering en mag derhalve gezegd worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Flopshow bij de buren. Mag ik dat zeggen?
Het wisselt altijd een beetje die 1e dagquote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar bij de Top2000 heb ik altijd het gevoel dat ik net zo goed naar Radio 10 kan luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de top SR trouwens ook behoorlijk mager als ik die lijst zo zie, maar ja, Plage is wel nog kutter.
Met One Direction in de top en Roar?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar bij de Top2000 heb ik altijd het gevoel dat ik net zo goed naar Radio 10 kan luisteren.
Tsja, ik vind dat wel lekker, die oude plaatjes. En de nieuwe meuk in zo'n lijst is meestal ook echt meuk.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar bij de Top2000 heb ik altijd het gevoel dat ik net zo goed naar Radio 10 kan luisteren.
Staan die zo hoog?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:46 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Met One Direction in de top en Roar?
Nou, ergens tussen de 1 en 2000 hè. Ik kan die lijst al een tijdje niet meer serieus nemenquote:
Ok.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:48 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Nou, ergens tussen de 1 en 2000 hè. Ik kan die lijst al een tijdje niet meer serieus nemen
Nou dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OD staat er niet in.
Roar op 1654.
Valt allemaal wel mee dus.
1787, wel degelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OD staat er niet in.
Roar op 1654.
Valt allemaal wel mee dus.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:50 schreef Vogeltje88 het volgende:
The fantastic journey of the underground men
Ik skip alleen de nummers die ik kut vind of als ik per se het nummer op 3 wil horenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat je niet alleen maar naar de top 2000 luistert Pino, je mist wel het eea.
Ah, priemquote:Op woensdag 25 december 2013 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik skip alleen de nummers die ik kut vind of als ik per se het nummer op 3 wil horen
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:41 schreef miieejj het volgende:
halverwege kapt het geluid ermee.. hebben jullie dat ook?.. wazig en raarrr
Uh oké.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat je niet alleen maar naar de top 2000 luistert Pino, je mist wel het eea.
Dankje !quote:
Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 26 december 2013 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogge. Maar 4 uur geslapen, veel te lang wakker gelegen
quote:
quote:
Ritme verplaatst.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo?
[..]
[..]nieuwkomers
8.5quote:Op donderdag 26 december 2013 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogge. Maar 4 uur geslapen, veel te lang wakker gelegen
Tis altijd rustig met de Top 2000quote:Op donderdag 26 december 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Push up![]()
* LovelyLady danst door de kameroh ik ben alleen hier
oh...quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis altijd rustig met de Top 2000
Omdat het dat ooit wasquote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh...
Niet zo gek ook eigenlijk natuurlijk
Waarom heet het de top 2000 als dat het niet is
Je leert nog eens wat.quote:
Vlak voor twaalven een topshow bij de buren rolfjenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
It's so hard, goed liedje van Anouk!
Ah dank voor den tipquote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vlak voor twaalven een topshow bij de buren rolfjen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een jason mraz versie![]()
rond 13:20 weer een topshow trouwensquote:Op donderdag 26 december 2013 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah dank voor den tip
Misschien dat ik luister
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat ie echt stoppen?Als dat waar is heeft dit donkere jaar 2013 toch wel twee lichtpunten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een jason mraz versie
Geboorte van m'n nichtje en het stoppen van Justin bieber!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
I would die in your arms tonightquote:Op donderdag 26 december 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft dit donkere jaar 2013 toch wel twee lichtpunten!
Geboorte van m'n nichtje en het stoppen van Justin bieber!
Zeer smoothquote:Op donderdag 26 december 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I would die in your arms tonight
Dat maakt 3
/smooth
Succes daarmeequote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ondergedoken in mijn kamer met laptop en muziek
Voegen schrobben is altijd een idee als je last hebt van verveling.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes daarmee
Vandaag maar weer wat bedenken wat ik in huis kan doenwat gaan we vandaag eens schoonmaken?
Zo nu en dan wel fijn om te horen, alles beter dan bieber....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeer smooth
Alhoewel ik het wel een saaie plaat vind
Ik ga denk ik wel m'n badkamer weer doen, dus goede tipquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voegen schrobben is altijd een idee als je last hebt van verveling.
Ik vond favorite girl van Bieber best een aardige plaatquote:Op donderdag 26 december 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo nu en dan wel fijn om te horen, alles beter dan bieber....
Ik heb nog een badkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes daarmee
Vandaag maar weer wat bedenken wat ik in huis kan doenwat gaan we vandaag eens schoonmaken?
Met "in huis" bedoel ik MIJN HUISquote:Op donderdag 26 december 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog een badkamer
En er mag ook nog wel even gedweild worden
Prut...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met "in huis" bedoel ik MIJN HUIS
En we wonen nog niet samen, dus heb je mooi pech
Naakt schrobben....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prut...![]()
Nou dan ga ik ff douchen en dan doe ik al douchend de badkamer wel
Lara doet ook nooit watquote:Op donderdag 26 december 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het schoonmaken heb ik 5 huisgenoten.
Alleen ze doen nooit mijn eigen kamer
Intereseert me geen reet, ik schoon, badkamer schoon, win-winquote:Op donderdag 26 december 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naakt schrobben....
Je hebt "good naked" en "bad naked".... Deze valt wel onder de laatste vrees ik
Er is maar een manier om jouw laatste stelling te verifiëren....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Intereseert me geen reet, ik schoon, badkamer schoon, win-win
Bovendien ben ik altijd good-naked
Iets met MIJN badkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar een manier om jouw laatste stelling te verifiëren....
incl tomtom versie?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Driving Home for Christmas
De arme man komt nooit thuis he?
quote:
Mijn bier is ook opquote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijt, ik ben mijn moeder vergeten te vragen of ze nog wijn in huis heeft anders kom ik de avond niet door ben ik bang.
Er is vast wel wijn in huis ergens, mijn ouders drinken dat nooit en ze krijgen altijd genoeg. Of het smaakt is een andere vraag.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn bier is ook op
Gelukkig ben ik vanavond niet thuis
Sterkte
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is vast wel wijn in huis ergens, mijn ouders drinken dat nooit en ze krijgen altijd genoeg. Of het smaakt is een andere vraag.
Ja hier ook wel geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?
De hoogvliet hier beneden inderdaad welquote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hier ook wel geloof ik.
Maar om nou alleen voor een fles wijn naar de super te fietsen... Volgens de familie ben ik al een alcoholisteDat de rest niet drinkt, is niet mijn probleem.
Mijn huisgenoten snappen het tenminste wel, die drinken zelf nog meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen m'n vader begrijpt me
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten snappen het tenminste wel, die drinken zelf nog meer.
Ben blij dat ik 7 januari niet gepland heb, we hebben 6 januari diner met het huis inclusief drank en feestje ergens. Ik lig plat in bed 7 januari.
Succes ermee dan!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...
Ik sta al bekend om het feit dat ik bij de meeste familie-uitjes een kater heb
Thanksquote:
Lekker he.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik loop nog steeds in mijn pyjama en mijn ouders hebben geen commentaar
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik loop nog steeds in mijn pyjama en mijn ouders hebben geen commentaar
In je pyjama rondlopen is echtquote:
Godsammequote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...
Ik sta al bekend om het feit dat ik bij de meeste familie-uitjes een kater heb
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerderquote:
Hoi Wolfjequote:
Maar morgen is het vrijdag.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerder![]()
![]()
![]()
Het zal wel komen omdat ik de enige vrijgezel ben en daar ook naar leef
muisje!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Wolfje![]()
Lang niet gezien!
Vermaak jij je een beetje met Kerst?
Alcoholist.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijt, ik ben mijn moeder vergeten te vragen of ze nog wijn in huis heeft anders kom ik de avond niet door ben ik bang.
wellesquote:
Klopt, maar het is ook 2e kerstdag. Dus vanavond eten en drinkenquote:
Drm houd ik ook zo van Pinoquote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerd als altijd
Je weet hoe dat gaat met loodgieters hequote:Op donderdag 26 december 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah er is iemand om de CV te maken. Toch nog kans op een warme douche straks.
Ik heb mij verstopt, mijn stiefvader regelt alles.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat met loodgieters he
Je bedoelt dat ze Muis ook even gaan ontstoppenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat met loodgieters he
Nee, ze kijken wat het probleem is en ze repareren de CVquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze Muis ook even gaan ontstoppen?
You and your dirty mindquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze Muis ook even gaan ontstoppen?
Dat is SCquote:
Noflike Krystdagen!quote:
Ik weet...quote:
Folle lok en seinequote:Op donderdag 26 december 2013 12:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Noflike Krystdagen!
Gespiekt van een kerstkaart![]()
A dirty mind is a joy foreverquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet...
Drm vind ik hem ook lief
Ah dus daarom heb ik altijd meer plezier dan mijn familieledenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
[..]
en in protte Lok en Seine yn it Nije Jier!quote:
Heeft hij toevallig een eihoofd, een rode trui aan en een mutsje op?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
De meneer van de Energiewacht breekt het huis af
Weet niet en kan mij niet schelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig een eihoofd en een rode trui aan en een mutsje op?
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet en kan mij niet schelen.
Ik luister Coldplay en daar probeer ik van te genieten.
Dankjequote:
Doet het altijd goed. Dat soort beeldenquote:
Mooi. Kippevelquote:
Want?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen topsjow bij de buren
Een gekke brul van Katy.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een gekke brul van Katy.
Die zag ik niet aankomenquote:
RRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Schande dat dit plaatje uberhaupt in de top 2000 staat.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja, sowieso compleet doodgeplugdquote:Op donderdag 26 december 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schande dat dit plaatje uberhaupt in de top 2000 staat.
Ik vind Thank God I'm a country boy veel beter.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, sowieso compleet doodgeplugd
Dat vind ik ook een kutnummer, maar dat had je waarschijnlijk al verwachtquote:Op donderdag 26 december 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind Thank God I'm a country boy veel beter.
Ik had gelurkt in het andere topicquote:Op donderdag 26 december 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een kutnummer, maar dat had je waarschijnlijk al verwacht
Post daar ns.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had gelurkt in het andere topic
Neuh. Da's buiten mijn comfortzone.quote:
Nickleback, tijd om te faxenquote:
Jeuhquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nickleback, tijd om te faxen
Van de douche wel, alleen gaat de deur niet op slotquote:Op donderdag 26 december 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeuh
Mag ik er nu gebruik van maken?
Oneens!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WC schoonmaken en dan moeten schijten is gewoon NOG erger dan net gedoucht hebben en dan moeten schijten!
Dus?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van de douche wel, alleen gaat de deur niet op slot
Dan komt Lara af en toe kijken naar jouw poesquote:
Lara mag kijken, jij niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan komt Lara af en toe kijken naar jouw poes
Alsof er iets te zien is wat ik nog nooit eerder heb gezienquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lara mag kijken, jij niet.
Mijn soort humorquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
In deze plaat 'eyes' vervangen door 'arse'
/basisschool humor
Dat zeg ik.quote:
De fax draait hier overurenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik loop al 2 dagen smerig te winden ( vriendin heeeeel blij mee ) maar geen fax verstuurd nog deze kerst
Da's mooi kut! Ik heb gister een mooie fax verstuurd vanaf ouderlijk huisquote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik loop al 2 dagen smerig te winden ( vriendin heeeeel blij mee ) maar geen fax verstuurd nog deze kerst
De naweeën van je buikgriep.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Zo'n hoge zitting is echt zwaar kut. Ik kan dan niet met mijn voetjes aan de grond komen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's mooi kut! Ik heb gister een mooie fax verstuurd vanaf ouderlijk huis
Ze hebben net een nieuwe WC, met hoge bejaardenzitting
Dat komt omdat je een muisje bentquote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo'n hoge zitting is echt zwaar kut. Ik kan dan niet met mijn voetjes aan de grond komen.
Zwaar klote als je daar eenmaal aan gewend bent. Harde landingenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's mooi kut! Ik heb gister een mooie fax verstuurd vanaf ouderlijk huis
Ze hebben net een nieuwe WC, met hoge bejaardenzitting
Porselein van de muurquote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zwaar klote als je daar eenmaal aan gewend bent. Harde landingen
Hoe klein ben je dan wel niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo'n hoge zitting is echt zwaar kut. Ik kan dan niet met mijn voetjes aan de grond komen.
Van zwevend toilet naar liggend toiletquote:
1.67 maar volgens mij is mijn lichaam niet compleet in verhouding. Ik heb ook altijd last van het feit dat de standaard stoelen en banken te hoog zijn.quote:
Voor Muisjequote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 maar volgens mij is mijn lichaam niet compleet in verhouding. Ik heb ook altijd last van het feit dat de standaard stoelen en banken te hoog zijn.
Zou wel een stuk relaxter zijn als ik er een zou hebbenquote:
mijn lief is 1.62quote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 maar volgens mij is mijn lichaam niet compleet in verhouding. Ik heb ook altijd last van het feit dat de standaard stoelen en banken te hoog zijn.
inb4 SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |