Mijn bier is ook opquote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijt, ik ben mijn moeder vergeten te vragen of ze nog wijn in huis heeft anders kom ik de avond niet door ben ik bang.
Er is vast wel wijn in huis ergens, mijn ouders drinken dat nooit en ze krijgen altijd genoeg. Of het smaakt is een andere vraag.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn bier is ook op
Gelukkig ben ik vanavond niet thuis
Sterkte
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is vast wel wijn in huis ergens, mijn ouders drinken dat nooit en ze krijgen altijd genoeg. Of het smaakt is een andere vraag.
Ja hier ook wel geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?
De hoogvliet hier beneden inderdaad welquote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hier ook wel geloof ik.
Maar om nou alleen voor een fles wijn naar de super te fietsen... Volgens de familie ben ik al een alcoholisteDat de rest niet drinkt, is niet mijn probleem.
Mijn huisgenoten snappen het tenminste wel, die drinken zelf nog meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen m'n vader begrijpt me
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten snappen het tenminste wel, die drinken zelf nog meer.
Ben blij dat ik 7 januari niet gepland heb, we hebben 6 januari diner met het huis inclusief drank en feestje ergens. Ik lig plat in bed 7 januari.
Succes ermee dan!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...
Ik sta al bekend om het feit dat ik bij de meeste familie-uitjes een kater heb
Thanksquote:
Lekker he.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik loop nog steeds in mijn pyjama en mijn ouders hebben geen commentaar
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik loop nog steeds in mijn pyjama en mijn ouders hebben geen commentaar
In je pyjama rondlopen is echtquote:
Godsammequote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...
Ik sta al bekend om het feit dat ik bij de meeste familie-uitjes een kater heb
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerderquote:
Hoi Wolfjequote:
Maar morgen is het vrijdag.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerder![]()
![]()
![]()
Het zal wel komen omdat ik de enige vrijgezel ben en daar ook naar leef
muisje!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Wolfje![]()
Lang niet gezien!
Vermaak jij je een beetje met Kerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |