Uh oké.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat je niet alleen maar naar de top 2000 luistert Pino, je mist wel het eea.
Dankje !quote:
Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 26 december 2013 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogge. Maar 4 uur geslapen, veel te lang wakker gelegen
quote:
quote:
Ritme verplaatst.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo?
[..]
[..]nieuwkomers
8.5quote:Op donderdag 26 december 2013 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogge. Maar 4 uur geslapen, veel te lang wakker gelegen
Tis altijd rustig met de Top 2000quote:Op donderdag 26 december 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Push up![]()
* LovelyLady danst door de kameroh ik ben alleen hier
oh...quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis altijd rustig met de Top 2000
Omdat het dat ooit wasquote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh...
Niet zo gek ook eigenlijk natuurlijk
Waarom heet het de top 2000 als dat het niet is
Je leert nog eens wat.quote:
Vlak voor twaalven een topshow bij de buren rolfjenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
It's so hard, goed liedje van Anouk!
Ah dank voor den tipquote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vlak voor twaalven een topshow bij de buren rolfjen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een jason mraz versie![]()
rond 13:20 weer een topshow trouwensquote:Op donderdag 26 december 2013 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah dank voor den tip
Misschien dat ik luister
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat ie echt stoppen?Als dat waar is heeft dit donkere jaar 2013 toch wel twee lichtpunten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een jason mraz versie
Geboorte van m'n nichtje en het stoppen van Justin bieber!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
I would die in your arms tonightquote:Op donderdag 26 december 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft dit donkere jaar 2013 toch wel twee lichtpunten!
Geboorte van m'n nichtje en het stoppen van Justin bieber!
Zeer smoothquote:Op donderdag 26 december 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I would die in your arms tonight
Dat maakt 3
/smooth
Succes daarmeequote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ondergedoken in mijn kamer met laptop en muziek
Voegen schrobben is altijd een idee als je last hebt van verveling.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes daarmee
Vandaag maar weer wat bedenken wat ik in huis kan doenwat gaan we vandaag eens schoonmaken?
Zo nu en dan wel fijn om te horen, alles beter dan bieber....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeer smooth
Alhoewel ik het wel een saaie plaat vind
Ik ga denk ik wel m'n badkamer weer doen, dus goede tipquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voegen schrobben is altijd een idee als je last hebt van verveling.
Ik vond favorite girl van Bieber best een aardige plaatquote:Op donderdag 26 december 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo nu en dan wel fijn om te horen, alles beter dan bieber....
Ik heb nog een badkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes daarmee
Vandaag maar weer wat bedenken wat ik in huis kan doenwat gaan we vandaag eens schoonmaken?
Met "in huis" bedoel ik MIJN HUISquote:Op donderdag 26 december 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog een badkamer
En er mag ook nog wel even gedweild worden
Prut...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met "in huis" bedoel ik MIJN HUIS
En we wonen nog niet samen, dus heb je mooi pech
Naakt schrobben....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prut...![]()
Nou dan ga ik ff douchen en dan doe ik al douchend de badkamer wel
Lara doet ook nooit watquote:Op donderdag 26 december 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het schoonmaken heb ik 5 huisgenoten.
Alleen ze doen nooit mijn eigen kamer
Intereseert me geen reet, ik schoon, badkamer schoon, win-winquote:Op donderdag 26 december 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naakt schrobben....
Je hebt "good naked" en "bad naked".... Deze valt wel onder de laatste vrees ik
Er is maar een manier om jouw laatste stelling te verifiëren....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Intereseert me geen reet, ik schoon, badkamer schoon, win-win
Bovendien ben ik altijd good-naked
Iets met MIJN badkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar een manier om jouw laatste stelling te verifiëren....
incl tomtom versie?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Driving Home for Christmas
De arme man komt nooit thuis he?
quote:
Mijn bier is ook opquote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijt, ik ben mijn moeder vergeten te vragen of ze nog wijn in huis heeft anders kom ik de avond niet door ben ik bang.
Er is vast wel wijn in huis ergens, mijn ouders drinken dat nooit en ze krijgen altijd genoeg. Of het smaakt is een andere vraag.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn bier is ook op
Gelukkig ben ik vanavond niet thuis
Sterkte
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is vast wel wijn in huis ergens, mijn ouders drinken dat nooit en ze krijgen altijd genoeg. Of het smaakt is een andere vraag.
Ja hier ook wel geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?
De hoogvliet hier beneden inderdaad welquote:Op donderdag 26 december 2013 12:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Meeste supermarkten zijn toch wel open op Tweede Kerstdag?
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 december 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hier ook wel geloof ik.
Maar om nou alleen voor een fles wijn naar de super te fietsen... Volgens de familie ben ik al een alcoholisteDat de rest niet drinkt, is niet mijn probleem.
Mijn huisgenoten snappen het tenminste wel, die drinken zelf nog meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen m'n vader begrijpt me
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten snappen het tenminste wel, die drinken zelf nog meer.
Ben blij dat ik 7 januari niet gepland heb, we hebben 6 januari diner met het huis inclusief drank en feestje ergens. Ik lig plat in bed 7 januari.
Succes ermee dan!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...
Ik sta al bekend om het feit dat ik bij de meeste familie-uitjes een kater heb
Thanksquote:
Lekker he.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik loop nog steeds in mijn pyjama en mijn ouders hebben geen commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |