quote:Op donderdag 26 december 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat ie echt stoppen?Als dat waar is heeft dit donkere jaar 2013 toch wel twee lichtpunten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een jason mraz versie
Geboorte van m'n nichtje en het stoppen van Justin bieber!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
I would die in your arms tonightquote:Op donderdag 26 december 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft dit donkere jaar 2013 toch wel twee lichtpunten!
Geboorte van m'n nichtje en het stoppen van Justin bieber!
Zeer smoothquote:Op donderdag 26 december 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I would die in your arms tonight
Dat maakt 3
/smooth
Succes daarmeequote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ondergedoken in mijn kamer met laptop en muziek
Voegen schrobben is altijd een idee als je last hebt van verveling.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes daarmee
Vandaag maar weer wat bedenken wat ik in huis kan doenwat gaan we vandaag eens schoonmaken?
Zo nu en dan wel fijn om te horen, alles beter dan bieber....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeer smooth
Alhoewel ik het wel een saaie plaat vind
Ik ga denk ik wel m'n badkamer weer doen, dus goede tipquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voegen schrobben is altijd een idee als je last hebt van verveling.
Ik vond favorite girl van Bieber best een aardige plaatquote:Op donderdag 26 december 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo nu en dan wel fijn om te horen, alles beter dan bieber....
Ik heb nog een badkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes daarmee
Vandaag maar weer wat bedenken wat ik in huis kan doenwat gaan we vandaag eens schoonmaken?
Met "in huis" bedoel ik MIJN HUISquote:Op donderdag 26 december 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog een badkamer
En er mag ook nog wel even gedweild worden
Prut...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met "in huis" bedoel ik MIJN HUIS
En we wonen nog niet samen, dus heb je mooi pech
Naakt schrobben....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prut...![]()
Nou dan ga ik ff douchen en dan doe ik al douchend de badkamer wel
Lara doet ook nooit watquote:Op donderdag 26 december 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het schoonmaken heb ik 5 huisgenoten.
Alleen ze doen nooit mijn eigen kamer
Intereseert me geen reet, ik schoon, badkamer schoon, win-winquote:Op donderdag 26 december 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naakt schrobben....
Je hebt "good naked" en "bad naked".... Deze valt wel onder de laatste vrees ik
Er is maar een manier om jouw laatste stelling te verifiëren....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Intereseert me geen reet, ik schoon, badkamer schoon, win-win
Bovendien ben ik altijd good-naked
Iets met MIJN badkamerquote:Op donderdag 26 december 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar een manier om jouw laatste stelling te verifiëren....
incl tomtom versie?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Driving Home for Christmas
De arme man komt nooit thuis he?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |