Nickleback, tijd om te faxenquote:
Jeuhquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nickleback, tijd om te faxen
Van de douche wel, alleen gaat de deur niet op slotquote:Op donderdag 26 december 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeuh
Mag ik er nu gebruik van maken?
Oneens!quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WC schoonmaken en dan moeten schijten is gewoon NOG erger dan net gedoucht hebben en dan moeten schijten!
Dus?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van de douche wel, alleen gaat de deur niet op slot
Dan komt Lara af en toe kijken naar jouw poesquote:
Lara mag kijken, jij niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan komt Lara af en toe kijken naar jouw poes
Alsof er iets te zien is wat ik nog nooit eerder heb gezienquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lara mag kijken, jij niet.
Mijn soort humorquote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
In deze plaat 'eyes' vervangen door 'arse'
/basisschool humor
Dat zeg ik.quote:
De fax draait hier overurenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik loop al 2 dagen smerig te winden ( vriendin heeeeel blij mee ) maar geen fax verstuurd nog deze kerst
Da's mooi kut! Ik heb gister een mooie fax verstuurd vanaf ouderlijk huisquote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik loop al 2 dagen smerig te winden ( vriendin heeeeel blij mee ) maar geen fax verstuurd nog deze kerst
De naweeën van je buikgriep.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Zo'n hoge zitting is echt zwaar kut. Ik kan dan niet met mijn voetjes aan de grond komen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's mooi kut! Ik heb gister een mooie fax verstuurd vanaf ouderlijk huis
Ze hebben net een nieuwe WC, met hoge bejaardenzitting
Dat komt omdat je een muisje bentquote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo'n hoge zitting is echt zwaar kut. Ik kan dan niet met mijn voetjes aan de grond komen.
Zwaar klote als je daar eenmaal aan gewend bent. Harde landingenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's mooi kut! Ik heb gister een mooie fax verstuurd vanaf ouderlijk huis
Ze hebben net een nieuwe WC, met hoge bejaardenzitting
Porselein van de muurquote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zwaar klote als je daar eenmaal aan gewend bent. Harde landingen
Hoe klein ben je dan wel niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo'n hoge zitting is echt zwaar kut. Ik kan dan niet met mijn voetjes aan de grond komen.
Van zwevend toilet naar liggend toiletquote:
1.67 maar volgens mij is mijn lichaam niet compleet in verhouding. Ik heb ook altijd last van het feit dat de standaard stoelen en banken te hoog zijn.quote:
Voor Muisjequote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 maar volgens mij is mijn lichaam niet compleet in verhouding. Ik heb ook altijd last van het feit dat de standaard stoelen en banken te hoog zijn.
Zou wel een stuk relaxter zijn als ik er een zou hebbenquote:
mijn lief is 1.62quote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1.67 maar volgens mij is mijn lichaam niet compleet in verhouding. Ik heb ook altijd last van het feit dat de standaard stoelen en banken te hoog zijn.
inb4 SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |