quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik loop nog steeds in mijn pyjama en mijn ouders hebben geen commentaar
In je pyjama rondlopen is echtquote:
Godsammequote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...
Ik sta al bekend om het feit dat ik bij de meeste familie-uitjes een kater heb
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerderquote:
Hoi Wolfjequote:
Maar morgen is het vrijdag.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerder![]()
![]()
![]()
Het zal wel komen omdat ik de enige vrijgezel ben en daar ook naar leef
muisje!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Wolfje![]()
Lang niet gezien!
Vermaak jij je een beetje met Kerst?
Alcoholist.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijt, ik ben mijn moeder vergeten te vragen of ze nog wijn in huis heeft anders kom ik de avond niet door ben ik bang.
wellesquote:
Klopt, maar het is ook 2e kerstdag. Dus vanavond eten en drinkenquote:
Drm houd ik ook zo van Pinoquote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerd als altijd
Je weet hoe dat gaat met loodgieters hequote:Op donderdag 26 december 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah er is iemand om de CV te maken. Toch nog kans op een warme douche straks.
Ik heb mij verstopt, mijn stiefvader regelt alles.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat met loodgieters he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |