quote:Op donderdag 26 december 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha ik loop nog steeds in mijn pyjama en mijn ouders hebben geen commentaar
In je pyjama rondlopen is echtquote:
Godsammequote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond in moeten houden aangezien ik morgen vroeg op de begrafenis moet zijn...
Ik sta al bekend om het feit dat ik bij de meeste familie-uitjes een kater heb
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerderquote:
Hoi Wolfjequote:
Maar morgen is het vrijdag.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja welke lul plant dan alle familie-uitjes op zaterdag- of zondagochtend op de onchristelijke tijden van 10 uur en eerder![]()
![]()
![]()
Het zal wel komen omdat ik de enige vrijgezel ben en daar ook naar leef
muisje!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Wolfje![]()
Lang niet gezien!
Vermaak jij je een beetje met Kerst?
Alcoholist.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Schijt, ik ben mijn moeder vergeten te vragen of ze nog wijn in huis heeft anders kom ik de avond niet door ben ik bang.
Klopt, maar het is ook 2e kerstdag. Dus vanavond eten en drinkenquote:
Drm houd ik ook zo van Pinoquote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerd als altijd
Je weet hoe dat gaat met loodgieters hequote:Op donderdag 26 december 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah er is iemand om de CV te maken. Toch nog kans op een warme douche straks.
Ik heb mij verstopt, mijn stiefvader regelt alles.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat met loodgieters he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |