quote:Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef iemand het volgende:
Eusebio en Cruijff zijn niet te vergelijken qua heldenverering. Eusebio is door iedereen geliefd. Daar is Cruijff te controfercieel voor.
Je had mijn intonatie gemistquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook een (kleine) buit in het zakje gedaan
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van aziatische pianisten, doe mij maar liever Rubinstein of Pollini ofzo.
Ik snap de fout niet, behalve dat Aziatische misschien met een hoofdletter geschreven moet worden.quote:
'Doe mij maar liever' is dubbelop.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik snap de fout niet, behalve dat Aziatische misschien met een hoofdletter geschreven moet worden.
Euh, pasen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Antisemitisme viert hoogtijdagen in Nederland
Geboortedag van Hitler?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, pasen?
Toen werd er een Jood met spijkers aan een boom gehangen, zou men dat vieren?
Dat is geen hoogtijdag, tenminste, niet letterlijkquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef iemand het volgende:
Paul laat zich wel kennen zeg, die pleegt sudoku en de rest lacht in hun vuistje.
OK!quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Doe mij maar liever' is dubbelop.
Vet van mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:50 schreef Re het volgende:
nou ja alleen boete ... je hele trainingsschema, de kosten en inkomsten, zal een leuk gat in de begroting worden... en de verdediger zelf boeit het volgens mij het minst...
het is een hypocriet opgeblazen niemands dalletje waar weer lekker eenzijdig van geprofiteerd moet worden door oogkleppenfetisjisten
quote:
En "houd" is niet echt handig, het mag wel maar gezien het vele gebruik van het werkwoord "houden" naast "houden van" is het gemakkelijker om "houden van" te vervoegen tot "ik hou van". Het woordje "van" geeft uitsluitsel maar het leest toch gemakkelijker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Doe mij maar liever' is dubbelop.
Als dat maar niet de aanleiding was om deze te posten...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En "houd" is niet echt handig, het mag wel maar gezien het vele gebruik van het werkwoord "houden" naast "houden van" is het gemakkelijker om "houden van" te vervoegen tot "ik hou van". Het woordje "van" geeft uitsluitsel maar het leest toch gemakkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |