quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, die kan wel een spuitbeurtje gebruiken op kosten van een ander![]()
Normaal zou ik daar medelijden mee hebben, maar die schutting ligt nu op één oor omdat het spul op rotte palen stond, al sinds wij hier zitten. Zijn poort kan niet niet dicht omdat de zooi allemaal zó brak en scheef is dat het vet scheef gezakt stond, en hij verrekt het om er iets aan te doen. Daar heb ik geen meelij mee als de boel dan omwaait en per ongeluk mijn auto meeneemt; dan mag hij gewoon de verzekering gaan bellen
Ik maak het voor de helft, en dan kun je er overheen klimmen if needed.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:25 schreef densmee het volgende:
Schutting kost al snel 100 euro per meter, dus nieuwe zal ook wel weer lang duren
het begon iig al heel slecht omdat ik ziek ben maar desondaks ga ik er een fijne dag van maken.quote:
Volgende storm zetten we ze allebei op de oprit, mijne achter bij zijn schutting, en de jouwe op mijn plekkiequote:Op woensdag 25 december 2013 12:00 schreef Anne het volgende:
De schutting staat weer provisorisch overeind. Dus als ik SD was, zou ik de auto nú verder op de oprit zetten.
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Alfisti het volgende:
Bipsen![]()
Tevens Taxi-OP![]()
Tevens fijne kerstdagen allemaal![]()
Tevens jammer SD, was de niksan van opgeknapt
Meest rechtse lijkt op die van Annequote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meest rechtse lijkt op die van Anne
Staan er al zat op FOK!, kwestie van effe zoeken in de desbetreffende foraquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staan er al zat op FOK!, kwestie van effe zoeken in de desbetreffende fora
apart!quote:Op woensdag 25 december 2013 21:39 schreef densmee het volgende:
zo nieuwe auto gekauft,
een fordcougar 2,5l v6 24v
valt meequote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef Paladijn het volgende:
Dat is toch gewoon een Mondeo coupe met lompe achterlichten?
in ieder geval beter dan een berlingoquote:
ook goedemorgenquote:Op donderdag 26 december 2013 10:21 schreef lipje het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan een berlingo
Goedemorgen
Heb jij dat ding in V&A gekochtquote:Op woensdag 25 december 2013 21:39 schreef densmee het volgende:
zo nieuwe auto gekauft,
een fordcougar 2,5l v6 24v
Gefeliciteerd, veel plezier er mee. Zijn goede motoren die V6'en van Ford. Als hij goed is dan kun je een euro op zn kant op de motor laten staan terwijl de motor loopt. En dan valt ie niet om.quote:
Ken 2 Ford V6en, allebei kapot.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, veel plezier er mee. Zijn goede motoren die V6'en van Ford. Als hij goed is dan kun je een euro op zn kant op de motor laten staan terwijl de motor loopt. En dan valt ie niet om.
Als ie goed is hequote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ken 2 Ford V6en, allebei kapot.
FordRommel is het
Beter als dit to be honestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
scandinavian flip, billen tegen elkaar, schietgebedje,doen en gewoon het gas erop houdenquote:
indrukwekkend inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef daNpy het volgende:
Net de DVD Isle of Man - Closer to the edge gekeken.
Mooie film (docu?)
Frankrijk is een schitterend land het is alleen zo verrekte jammer dat er Fransen wonenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Gereageerd op een onderdelen advertentie op de Franse marktplaats en antwoord gehad dat hij graag naar Nederland wil verzenden
Überhaupt antwoord krijgen van een Fransman gebeurt in 10% van de pogingen. De helft van die keren is dat antwoord: "Zak er maar in, ik stuur niet naar het buitenland".
nee wij hebben Snikkelklaasquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen lekker volgegeten? Nog interessante goodies onder de kerstboom?
edit; w8 FF
Broodje Bakpao jonguh!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:21 schreef Paladijn het volgende:
Kadeau's inderdaad bij Sinterklaas, kerst is gewoon vakantie of even bij pake&beppe langs
Vriendin had de afgelopen dagen wel zin om te koken, dus ipv. het geplande restaurant hebben we zelfgemaakte schnitzels en bapau met gehakt/groente en zoete sesampasta zitten eten.
Ik kan er niks aan doen dat die reclames steeds irritanter worden.quote:
Ik neem aan dat je ook weet dat wat er weggehaald werd eigenlijk al ban-waardig is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat die reclames steeds irritanter worden.
Zit je een topic te lezen komt er van onderuit een groot vlak over de tekst heen.
Lekker handig op een forum![]()
De enige reden waarom ik er niet aan toe zou willen geven is dat ik fokkin' crew ben, en ik eigenlijk vind dat crew belemmerd wordt in hun 'werk' en daarom gevrijwaard zou moeten zijn van die shit. Maar FOK! draaiend houden kost nou eenmaal geld, en dat komt binnen door advertentie inkomsten. Tis alleen irritant dat ze zo opdringerig moeten zijn.quote:
Mogge, kan nog net iddquote:
Kweenie, vind het geen porum zo, ben op zich wel gehecht aan mijn lay outquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef Paladijn het volgende:
Reclame
[ afbeelding ]
En voor de fp m.fok.nl - werkt ook prima op de desktopBeiden laden iig heerlijk snel en tonen alleen wat ik wil zien.
Kan me alleen wel voorstellen dat de mod-tools niet werken, dus dat je dan wel 'moet'.
Hier alleen een frips windje (5/6), (nog) geen water.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef lipje het volgende:
Zit het dak er nog op? Hier staat een behoorlijk windje, samen met veel rioolvulling
Het is banwaardig dat je misschien je adblocker weer aanzet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook weet dat wat er weggehaald werd eigenlijk al ban-waardig is?
Precies, genoeg reclame kan prima aan de zijkant, bovenkant of onderkant van het forum zonder irritant te zijn. NIET over de contentquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik er niet aan toe zou willen geven is dat ik fokkin' crew ben, en ik eigenlijk vind dat crew belemmerd wordt in hun 'werk' en daarom gevrijwaard zou moeten zijn van die shit. Maar FOK! draaiend houden kost nou eenmaal geld, en dat komt binnen door advertentie inkomsten. Tis alleen irritant dat ze zo opdringerig moeten zijn.
Het plannen van een misdaad is tegenwoordig ook gewoon strafbaar hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is banwaardig dat je misschien je adblocker weer aanzet?
Zullen we mensen dan ook maar oppakken omdat ze misschien iets verkeerd gaan doen?
Ik wist niet dat ads blocken tegenwoordig een misdaad was. Silly me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het plannen van een misdaad is tegenwoordig ook gewoon strafbaar hoor.![]()
I knowquote:Enneh.. wij máken het beleid niet he, wij voeren alleen uit![]()
En verder wil ik er niet over gaan zitten zeiken alhier![]()
voor zeiken ga je maar naar de gang. Daar is het toilet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En verder wil ik er niet over gaan zitten zeiken alhier![]()
Het wordt een bouwmarkt, beetje knutselmeuck halenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:18 schreef lipje het volgende:
[..]
voor zeiken ga je maar naar de gang. Daar is het toilet.
quote:
Iets zegt me dat het niet mee gaat vallen om daar een stuk hout mee door te zagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
densmee naast een nieuwe auto ook meteen een nieuwe fiets gekocht?
[ afbeelding ]
Nee, alleen als je harder dan 60 rijdt..quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
in Duitsland dagenlang prachtig vier, ga je de grens over bij Venlo, kutweer
en wat omhoog met die flitser op de grens op de 61, zet die gewoon iedereen op de foto of zo? ik ging heul niet te hard...
je mag daar 100 toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen als je harder dan 60 rijdt..
Met Nederlandse expat voetballers?quote:
14%-bijtelling-met S-line-pakket-schraapeditie??quote:
*kras*kras*kras*quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn vriendin heeft vroeger een vakantiebaantje gehad op dit industrieterrein, bij een auto-onderdelen-leverancier. Ze zag niet direct waarom de naam van het industrieterrein grappig is![]()
[ afbeelding ]
M jonge.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
14%-bijtelling-met S-line-pakket-schraapeditie??
[..]
*kras*kras*kras*
ja, precies op de grens hangen portalen sinds kort. op de heenweg reed ik 70 (waren werkzaamheden vlak er voor) en werd ik geflitst, vanochtend op de terugweg extra opgelet door die flits op de heenweg, geen bordjes of wat dan ook gezien, alsnog geflitst toen ik er met 90 onderdoor reed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef Paladijn het volgende:
Dit stuk? http://goo.gl/maps/654Sc
Dat is toch gewoon 100 op het nieuwe stuk snelweg en was destijds 50 zodra je de grens overstak richting rotonde?
Dan moet ik daar ook maar opletten voortaan
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik verdulleme 3 minuten voor niks gegoogledtoen kwam de post binnen met een financiële meevaller zodat ik het niet meer zo erg vond
![]()
geslaagde garp
ik rijd sowieso meestal (rond de) 100, veel zuiniger. op een ritje naar Widdern merk je dat wel...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je mag daar onbeperkt/100/120 als ik het goed heb. Of tegenwoordig onbeperkt en 120 in NL.
Daarna wordt het snel wel weer 100 rondom Venlooo.
Ik ging er ook in de eerste keer daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik verdulleme 3 minuten voor niks gegoogledtoen kwam de post binnen met een financiële meevaller zodat ik het niet meer zo erg vond
![]()
geslaagde garp
Tijdwinst over een rit van 130 kilometer is nog geen 6 minuten; 110 of 140. Scheelt alleen bij de pomp.quote:
Jij factureert per minuut ja?quote:
Doet er niet toe, uiteindelijk is 1 liter per 100km meer verbruiken ook slechts ¤ 1,65.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij factureert per minuut ja?
Niet handig idd, ik probeer altijd naar een heel uur af te ronden. Dus 2 uur en 3 minuten is gewoon 3 uurquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij factureert per minuut ja?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet handig idd, ik probeer altijd naar een heel uur af te ronden. Dus 2 uur en 3 minuten is gewoon 3 uur
Zie edit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Doet er niet toe, uiteindelijk is 1 liter per 100km meer verbruiken ook slechts ¤ 1,65.
Als dat 6 minuten tijdwinst oplevert hoef je maar 16,50 per uur te rekenen om met harder rijden goedkoper uit te zijn
In Duitschland nietquote:
Ik schrijf sowieso met een vork als ik de kans krijg. Zolang ik geen tegengas krijg is dat primadeluxe. Ik heb op papier 2 keer anderhalf uur reistijd naar M'tricht, eerste uur is voor mij, dus ik schrijf er 2 per dag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet handig idd, ik probeer altijd naar een heel uur af te ronden. Dus 2 uur en 3 minuten is gewoon 3 uur
Mjah, ik heb ook Flitsmeister, maar ik was laatst toch de Sjaak bij Swalmen; je moet er ook op kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
In Duitschland niet
Bovendien is 140 (teller) nog wel te doen, kleine kans dat je geflitst wordt en als je de radio aan hebt dan weet je waar ze kunnen staan
Smeeke heeft leuker speelgoedquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
densmee naast een nieuwe auto ook meteen een nieuwe fiets gekocht?
[ afbeelding ]
Als ik in de spits rijd rijd ik 'go with the flow' of ik pak de spitsstrook, veel relaxter rijden, en op de stukken waar ik dan 130 mag rijd ik meestal 120, dan heb je nergens last van. Valt me op dat niet heel veel mensen ook daadwerkelijk 130 rijden waar dat mag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef daNpy het volgende:
Maargoed ik begrijp Alex' wel, met de 318i reed ik altijd 140 (teller), met de 325i tegenwoordig 130.
Dat scheelt op een rit van 160 km idd 1 liter per 100 km, alleen maar omdat je vloeiender met het verkeer mee rijdt en dus minder hoeft te remmen en op te trekken. Qua tijd maakt het nog niet zo gek veel uit
Alleen de rekensom is wel grappig, alleen houd je daarmee geen rekening met de verkeerssituaties.
klopt, maar ik plan ook tijd met Hanna in, en dan is het mij völlig egal of we naast elkaar zitten in de auto of op de bankquote:
Hanna woont naast de pomp, dus ik tank ook standaard op een grensstation, maar niet om belasting te ontduiken. is overigens nog steeds 10 cent duurder dan in schoonouder cityquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ging er ook in de eerste keer daaris gewoon big brother aan de grens; kunnen ze kijken wie er allemaal belasting ontduiken bij de pomp daar
![]()
Tegenwoordig tank ik in .be, dat scheelt nóg een keer een duppie, en ook daar ga je op de foto bij elke grensoverschrijding.
bij de niva scheelde 140 of 100 rijden heel wat meer dan een litertje per 100 kilometer, dat ben ik maar vol blijven houden dus. bij ZX mrkte ik ook goed verschil, die liep met 100 ook veel lekkerder dan 140. Cordoba is geschikter om gewoon 130 te rijden, maar als je op de kleintjes moet letten helpen alle beetjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef daNpy het volgende:
Maargoed ik begrijp Alex' wel, met de 318i reed ik altijd 140 (teller), met de 325i tegenwoordig 130.
Dat scheelt op een rit van 160 km idd 1 liter per 100 km, alleen maar omdat je vloeiender met het verkeer mee rijdt en dus minder hoeft te remmen en op te trekken. Qua tijd maakt het nog niet zo gek veel uit
Alleen de rekensom is wel grappig, alleen houd je daarmee geen rekening met de verkeerssituaties.
Gister bij Aral in Möckmuhl 1,46 (bonnetje er ff bijgepakt), in Übach-Palenberg weer getankt, dat was 1,56 de liter, maar bij de Shell, Aral was al dichtquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik betaalde toen in .de (Nettetal) volgens mij 1.56 ofzo, terwijl hij hier bij de Tinq rond de 1.70 zat, en de laatste keer in .be (wk geleden) was 1.45 geloof ik.
Dat scheelt veelquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik betaalde toen in .de (Nettetal) volgens mij 1.56 ofzo, terwijl hij hier bij de Tinq rond de 1.70 zat, en de laatste keer in .be (wk geleden) was 1.45 geloof ik.
Dus naar je werk 100 en naar huis veel te hardquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
Beste resultaten behaal je met de cc erop. Dat is voor mij ook de enige manier om constant te rijden; ik ben een gevoelsrijder, soms rijd ik hard, soms kan ik zomaar de hele weg naar huis 100 rijden, ligt aan mijn bui.
Meestal andersomquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus naar je werk 100 en naar huis veel te hard.
Is ook zo, maar ik heb een hekel aan vechten tegen de bierkaai, en hard willen rijden in druk verkeer is gewoon niet handig. Doorrijden is alleen lonend als je die snelheid vol kunt houden; elke keer in de remmen voor langzamer verkeer is alleen maar frustrerend en killing voor je gemiddelde snelheid, terwijl je wél het verbruik hebt voor doorrijden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
Ptssssj. Ik dacht, die wil niet van huis en wel snel náár huis.
Ik gebruik de cc bijna nooit. Het kan aan mij liggen, maar heb het idee dat met de cc aan de auto veel zenuwachtiger is dan als ik zelf het gaspedaal bedien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
Beste resultaten behaal je met de cc erop. Dat is voor mij ook de enige manier om constant te rijden; ik ben een gevoelsrijder, soms rijd ik hard, soms kan ik zomaar de hele weg naar huis 100 rijden, ligt aan mijn bui.
Dan heb je een kutsysteem, of een naaimachinemotortjequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik gebruik de cc bijna nooit. Het kan aan mij liggen, maar heb het idee dat met de cc aan de auto veel zenuwachtiger is dan als ik zelf het gaspedaal bedien.
De cc houdt de snelheid wel vast, maar vervolgens valt de snelheid enkele km/h naar beneden, en dan voel je de auto weer gas geven. Lijkt me niet de bedoeling en het zal niet zuiniger rijden.
Beide.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je een kutsysteem, of een naaimachinemotortje![]()
cc hoor je bijna niet te voelen.
Daar zit je probleem dusquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Beide.
Is een achteraf ingebouwd systeem, van GoldCruise. Het gaspedaal gaat dan ook op en neer.
In de polo waar ik in heb gelest was de cruise wel goed.
zeker luiers halenquote:
Nee, we hebben er nog iets meer dan 336 staan.quote:
Qua tijd merk je het ook als je je snelheid aanpast: TomTom zei dat ik 2 uur 20 minuten over een rit zou doen. In de praktijk werd dat 15 minuten minder. En ik hield me daarbij redelijk aan de maximum snelheid. Maar zodra ik de tank weer vol ga gooien heb ik spijtquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rijd sowieso meestal (rond de) 100, veel zuiniger. op een ritje naar Widdern merk je dat wel...
Zal wel aan mij liggen, maar ik snappum nietquote:
Google bril enzoquote:Op zondag 29 december 2013 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik snappum niet
Hmkay..quote:
van widdern naar Koarnjum om de tijd die de tomtom zei aangekomen, inclusief 100 rijden, inclusief een paar pauzes onderweg (en dat waren geen pauzes van en minuutjequote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Qua tijd merk je het ook als je je snelheid aanpast: TomTom zei dat ik 2 uur 20 minuten over een rit zou doen. In de praktijk werd dat 15 minuten minder. En ik hield me daarbij redelijk aan de maximum snelheid. Maar zodra ik de tank weer vol ga gooien heb ik spijt
Wij hebben tweede Kerstdag boodschappen gedaanquote:Op zondag 29 december 2013 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
Helemaal nog geen boodschappen gedaan zelfs, morgen effe wat verzinnen, maandag boodschappen doen
oplossing: geen kinderen. En niet omgaan met hipsters natuurlijk, maar dat ligt voor de hand.quote:Op zondag 29 december 2013 11:17 schreef Paladijn het volgende:
context:
De ultieme selfie-tool. Ik zie er alleen het nut van in bij video's maken van je kids terwijl je je handen vrijhoud. Een go-pro aan je hoofd ducktapen heeft hetzelfde effect.
Niets mis mee toch? Dat geneuzel dat winkels niet open mogen zijn...quote:Op zondag 29 december 2013 12:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wij hebben tweede Kerstdag boodschappen gedaan![]()
Beiden heb je niet altijd in de hand helaasquote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
oplossing: geen kinderen. En niet omgaan met hipsters natuurlijk, maar dat ligt voor de hand.
Niets mis mee idd, omdat we Kerstavond en 1e Kerstdag al met familie hadden gevierd was 2e Kerstdag echt zo'n loze dag...quote:Op zondag 29 december 2013 12:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Dat geneuzel dat winkels niet open mogen zijn...
Je zult toch blijven houden dat winkels dicht zijn op feestdagen of bijvoorbeeld eerder op sinterklaas of oudjaarsavond omdat het niet uit kan.
En als jouw werkgever volgend jaar nou eens aangeeft dat je moet werken met 2e KD? of je vriendin? Of bijvoorbeeld op oudjaarsdag tot een uurtje of 6? of op nieuwjaarsdag? Sommige dingen moet je gewoon vanaf blijven, net als van onze Sinterklaas met zijn roetmopjes, of ons vuurwerkquote:Op zondag 29 december 2013 12:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Dat geneuzel dat winkels niet open mogen zijn...
Je zult toch blijven houden dat winkels dicht zijn op feestdagen of bijvoorbeeld eerder op sinterklaas of oudjaarsavond omdat het niet uit kan.
Ja, dat is vol ruk idd.quote:Op zondag 29 december 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En als jouw werkgever volgend jaar nou eens aangeeft dat je moet werken met 2e KD? of je vriendin? Of bijvoorbeeld op oudjaarsdag tot een uurtje of 6? of op nieuwjaarsdag? Sommige dingen moet je gewoon vanaf blijven, net als van onze Sinterklaas met zijn roetmopjes, of ons vuurwerk![]()
Niet té makkelijk over denken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
"Te"veel werken/verdienen en sparen wordt hier helaas bestraft jaquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dat is vol ruk idd.
Ik ben dit jaar, evenals vorige jaren, 3 weken vrij met Kerst en zou niet anders meer willen.
Binnenkort moet ik trouwens weer een weekie vrij hebben, om de Golf weer (gedeeltelijk) in elkaar te zetten.
Ik heb heel veel vrije dagen (neem nu 1 week flexuren en 4 weken verlof mee naar 2014), maar werk daar dus ook veel voor (over).
Mijn schoonpa zit in de "bietencampagne" wat inhoud dat ze gewoon van september t/m januari 12 uur per dag, 6 dagen per week werken.
Helemaal geschift als je het mij vraagt, want met gods gratie heb je dan eerste Kerstdag vrij![]()
Vrije tijd is voor mij meer waard dan geld; want dat pakken ze je niet meer af.
Overuren uit laten betalen komt de belastingdienst gelijk met zijn handjes aan zitten, net als geld wat je spaart, geld wat je uitgeeft en zelfs als je dood bent komt er nog een "eindfactuur" van de staat.
Doe mij maar 8 uur vrij ipv 5 uurtjes aan geld.
Ik heb vaak zat gewerkt met kerstdagen en O&N; óók op eerste kerstdag trouwens, maar dan wel voor 300%, anders gingen ze maar lekker zélf. De pest is dat het allemaal maar gewoon wordt dat de middenstand allemaal open is; vroeger wist je gewoon dat je moest zorgen dat je je shit binnen had voor die 2 dagen, anders had je pech. Als ik nu lees dat mensen hun normale boodschappen al plannen op 2e kerstdag, begint het wel erg normaal te worden he?quote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb onder andere 24/7 waakdienst gelopen op oudjaarsavond, dus ja... ervaring mee. En ja, dat is vervelend, maar we leven nu eenmaal in een 24/7 economie dankzij de globalisering.
Op 2e kerstdag zijn de winkels overigens al gewoon open tegenwoordigMaar voor 1e kerstdag zou datzelfde gelden. Als er voldoende mensen willen consumeren in de winkel die dag zodat het rendabel wordt om open te zijn heeft het blijkbaar ook niet voor iedereen nut om die dag vrij te zijn en kun je gerust pragmatisch eens gaan kijken onder je personeel of er mogelijkheden zijn ipv. meteen de deur dicht te gooien. Voor uitwassen kun je overigens terecht bij Amazon (o.a. in Duitsland...)
Het is niet allemaal zo zwart-wit en het gaat er echt niet toe leiden dat alle winkels 24/7 open zijn en medewerkers nog meer afgebeuld worden dan nu (minimumloon mag wmb. ook aangepakt/gelijkgetrokken worden zodat dit niet op het bordje van tieners terecht komt).
True, wat móet, dat moet, en de meeste mensen die die dagen moeten werken krijgen daar dus ook (vaak ernstig dikke) extra vergoedingen voor. Als je in een supermarkt werkt dus NIET he, en dat is nou juist een deel van mijn 'punt'; een supermarkt hóeft helemaal niet open te zijn op 2e kerstdag, was nooit zo, en nu het wel gebeurt is het allemaal maar normaal.. ik vind het gewoon bullshit.quote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Paladijn het volgende:
Laten we het erop houden dat ik van mening ben dat er geen uitzondering gemaakt hoeft te worden voor winkeliers en hun medewerkers en jij welZoals je al aangeeft heb je zelf ook al eens met kerst moeten werken, dat geldt ook voor een aantal ITers, ANWBers als ex-Chuck en diverse andere sectoren. Om het maar niet te hebben over webshops die wel door blijven draaien
Wat doe jij eigenlijk precies?quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef blup het volgende:
In mijn sector ontkom je er ook niet aan maar dat ligt iets anders
Ja psies, dus eerlijk alles gewoon weer dicht. Meubelboulevard mag open, omdat 'traditie', retail en foodstores; lekker dichtquote:Op zondag 29 december 2013 13:51 schreef Dingest het volgende:
Tsja, gaat ook om een stukje eerlijke concurrentie natuurlijk. Niet elke (kleinere) supermarkt/winkel kan (of mag) op gebruikelijk vrije dagen de boel opengooien. Van mij hoeft het ook niet per se, ik kan wel 1 of 2 dagen zonder boodschappen doen
Mijn moeder werkt voor de thuiszorg en op een bejaardenverzorgcentrum. Zij werkt regelmatig met feestdagen; dit jaar had ze tijdens kerst nachtdienst en met oudjaar een avonddienst. Maar dat is inderdaad wel een sector waarin het noodzakelijk is. Al biedt mijn moeder zich daar wel voor aan; wij vieren niet echt kerst of zo en zien het meer als een veredelde gewone dag
Ik weet niet of je het over mij hebt, maar wij hadden het wel 1 dagje gered zonder boodschappenquote:Op zondag 29 december 2013 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat gewerkt met kerstdagen en O&N; óók op eerste kerstdag trouwens, maar dan wel voor 300%, anders gingen ze maar lekker zélf. De pest is dat het allemaal maar gewoon wordt dat de middenstand allemaal open is; vroeger wist je gewoon dat je moest zorgen dat je je shit binnen had voor die 2 dagen, anders had je pech. Als ik nu lees dat mensen hun normale boodschappen al plannen op 2e kerstdag, begint het wel erg normaal te worden he?
Helemaal mee eens!quote:Het is gewoon kut dat mensen die in een winkel werken niet op een normale manier hun kerst kunnen vieren omdat ze rekening moeten houden met het feit dat mensen boodschappen willen kunnen doen op een dag die normaal gesproken eigenlijk gewoon een nationale feestdag was, waarop het gewoon doodstil was op straat, behalve bij die idiote meubelboulevards (daar is het gezeik mee begonnen trouwens). De consument kan wmb best een dagje zijn koopkak ophouden, zéker als je in ogenschouw neemt dat in de week voorafgaand aan die 2 dagen de hele middenstand al superruime openingstijden heeft en extra koopavonden enzo, en dat iedereen die niet in een winkel werkt dan gewoon minstens een week vrij is.. kom op zeg.. die 2e KD mag van mij gewoon alles op slot
Ik doelde niet op iemand in het bijzonderquote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mij hebt, maar wij hadden het wel 1 dagje gered zonder boodschappen
Dan maar gewoon een soepje en wat dingen die nog over waren, I don't care.
[..]
Helemaal mee eens!
Maarja, sommige mensen, zeker de jeugd, willen wellicht zeer graag werken op een feestdag, want 200% betaald, en ze hebben toch vakantie (van school). Voor hen is het dus wel rendabel op een feestdag te werken, en als je toch niks om handen hebt...
Ik zou toch eens de CAO van de supermarkten goed doorlezenquote:Op zondag 29 december 2013 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doelde niet op iemand in het bijzonder
En mensen in het supermarkt gebeuren hebben een contract voor lawe zeggen; 20 uur, en of dat nou op maandagmiddag, vrijdagavond, zaterdag of zondag is; daar krijg je geen toeslagen voor... buiten die 20 uur is het overwerk, alles er binnen is gewoon 100%.. dat is het verrotte van die CAO. Kweenie of dat overal zo is, maar the general rule is wel zo..
Mogen ze van mij direct verbieden.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Anne het volgende:
We hebben (eindelijk) een eethoek (gekregen)!
Nou, dat is dan de laatste jaren weer bijgeschaafd, maar dat was eerst echt níet zo. Kende diverse mensen die in een supermarkt werkten (C1000 en de Bas) en die konden mooi aan de bak voor een fooi op dagen dat andere mensen gewoon vrij waren..quote:Op zondag 29 december 2013 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou toch eens de CAO van de supermarkten goed doorlezen. Het maakt niet uit hoeveel uur je werkt, zon- en feestdagen betekent toeslagen. Tussen bepaalde tijdstippen werken betekent toeslagen. Of je nou 10 of 40 uur werkt in een supermarkt.
Minstens een jaar of 11.quote:Op zondag 29 december 2013 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, dat is dan de laatste jaren weer bijgeschaafd, maar dat was eerst echt níet zo. Kende diverse mensen die in een supermarkt werkten (C1000 en de Bas) en die konden mooi aan de bak voor een fooi op dagen dat andere mensen gewoon vrij waren..
Ik zei ook niet dat het in elke supermarkt zo is he.. ze mogen uiteraard zelf meer betalen of andere afspraken maken, maar volgens CAO hóeven ze het volgens mij niet.quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Minstens een jaar of 11.
(ik heb ook 2 dagen in de CP supermarkt gewerkt en toen was dat ook al zo).
Ik heb de CAO net door zitten lezen; toch wel dus.quote:Op zondag 29 december 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het in elke supermarkt zo is he.. ze mogen uiteraard zelf meer betalen of andere afspraken maken, maar volgens CAO hóeven ze het volgens mij niet.
Ok, dan hebben ze dat dus weer aangepast. Good for them.quote:Op zondag 29 december 2013 14:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de CAO net door zitten lezen; toch wel dus.
Een van de voordelen van wonen in het Noorden. Hier is alles op zondag dicht, behalve de kerk. Leeuwarden zal dan als enige een uitzondering hebben, maar daar is ook lang niet alles open.quote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze dat dus weer aangepast. Good for them.
En dan vind ik nog steeds dat ze niet open hoeven te zijn op 2e kerstballendag.
ik had een opdracht op 2e kerstdag maar liet familie dit keer voorgaanquote:Op zondag 29 december 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En als jouw werkgever volgend jaar nou eens aangeeft dat je moet werken met 2e KD? of je vriendin? Of bijvoorbeeld op oudjaarsdag tot een uurtje of 6? of op nieuwjaarsdag? Sommige dingen moet je gewoon vanaf blijven, net als van onze Sinterklaas met zijn roetmopjes, of ons vuurwerk![]()
Winkels open is lueck, maar dat betekent meteen ook dat een hele bult mensen die dag geen kerst kunnen vieren, en dus ook de avond ervoor niet, want bevoorraden gebeurt in de nachten he. Het is makkelijk om vanuit je consument-zijn te bleren dat het maar open moet zijn, maar realiseer je ook dat het allemaal niet vanzelf gaat.
onzin, zelfs in een relatief klein dorp als Stiens is vandaag de supermarkt open.quote:Op zondag 29 december 2013 14:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Een van de voordelen van wonen in het Noorden. Hier is alles op zondag dicht, behalve de kerk. Leeuwarden zal dan als enige een uitzondering hebben, maar daar is ook lang niet alles open.
mijn voorlaatste werkgever ging elke keer op ontslag hinten als ik hem er op wees dat/als ie zich niet aan de CAO hieldquote:Op zondag 29 december 2013 15:01 schreef Anne het volgende:
Mwah, in de meeste CAO's staat toevallig wel beschreven dat de werkgever je niet kan verplichten om op zon- en of feestdagen te werken.
In plaatsen zoals Drachten, Surhuisterveen, Buitenpost is er geen super te vinden die open is.quote:Op zondag 29 december 2013 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onzin, zelfs in een relatief klein dorp als Stiens is vandaag de supermarkt open.
Bible-beltquote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
In plaatsen zoals Drachten, Surhuisterveen, Buitenpost is er geen super te vinden die open is.
Lid worden van een vakbond en daar je beklag doen. Ook jij kan dreigenquote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn voorlaatste werkgever ging elke keer op ontslag hinten als ik hem er op wees dat/als ie zich niet aan de CAO hield
ik had minimumloon, wilde wel lid worden van de vakbond, maar dat is gewoon belachelijk duurquote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Lid worden van een vakbond en daar je beklag doen. Ook jij kan dreigen.
quote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef .Neovo. het volgende:
Huh? wat gebeurde er zonet? Was net zo lekker aan het lezen
Ow, ik zou het niet wetenquote:Op zondag 29 december 2013 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had minimumloon, wilde wel lid worden van de vakbond, maar dat is gewoon belachelijk duurben tegenwoordig wel lid van de NVJ trouwens
times are changing
wat juridische ondersteuning leek me wel handig nu, indien nodig.quote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik zou het niet wetenIk ben ook geen lid van een vakbond.
Gelukkig ook nooit nodig gehad.
Servicemonteur in de zorgsector,quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk precies?
Ik moest goed kijken en toen ik het zag: Ieeeeeeeuw.quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Paladijn het volgende:
Nog leuker is vechtsport
[ afbeelding ]
Ah ok, dus ik moet bij jou zijn voor een oude heftafel die ik kan misbruiken als motorlift?quote:Op zondag 29 december 2013 16:13 schreef blup het volgende:
[..]
Servicemonteur in de zorgsector,
Van scootmobielen rolstoelen rolatoren tot hoog/laag bedden, baden, tilliften (douche)brancards.
Ik zie het niet?quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken en toen ik het zag: Ieeeeeeeuw.
Er zit een neger in het publiek daarachter!!!quote:
Joh, het halve publiek is zwart.quote:Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er zit een neger in het publiek daarachter!!!
Ieeeeeeeuw.quote:
Serieus? Het is toch niet zo moeilijk te spotten.quote:Op zondag 29 december 2013 16:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zit nu constant naar dat kutgifje te kijken en zie dus helemaal niks bijzonders.. zal wel.
Ik zie het echt niet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Serieus? Het is toch niet zo moeilijk te spotten.
www.hansanders.nlquote:
in jouw wereld hebben mensen een extra knie net boven hun enkel die de andere kant op kan buigen als normaal?quote:Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar twee gasten tegen elkaar trappen?
...quote:Op zondag 29 december 2013 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in jouw wereld hebben mensen een extra knie net boven hun enkel die de andere kant op kan buigen als normaal?
...---...quote:
In de Fryske bible belt wonen veel kraanvogelsquote:Op zondag 29 december 2013 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in jouw wereld hebben mensen een extra knie net boven hun enkel die de andere kant op kan buigen als normaal?
In je dromen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de Fryske bible belt wonen veel kraanvogels
quote:Op zondag 29 december 2013 16:52 schreef .Neovo. het volgende:
Hij breekt dus z'n benen. Boeiend. Ik had wat anders verwacht, niet een been die een beetje buigt.
[..]
In je dromen.
Ik was even wat doen met mijn leven. Excuses daarvoor.quote:Op zondag 29 december 2013 17:08 schreef .Neovo. het volgende:
SD, Anne, Barca en Alex liggen nu plat van het lachen. ?
quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik was even wat doen met mijn leven. Excuses daarvoor.
Af en toe hebben we wel motorliftenquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, dus ik moet bij jou zijn voor een oude heftafel die ik kan misbruiken als motorlift?
ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik was even wat doen met mijn leven. Excuses daarvoor.
nee heftafel is het meer,quote:Op zondag 29 december 2013 17:32 schreef blup het volgende:
[..]
Af en toe hebben we wel motorliftenHeftafel achtig iets heb ik nog niet gezien
[ afbeelding ]
half 2011 of zoquote:Op zondag 29 december 2013 17:42 schreef Alfisti het volgende:
Sinds wanneer hebben jullie een leven????
Piccie doet het njet, maar dat iddquote:Op zondag 29 december 2013 17:47 schreef densmee het volgende:
[..]
nee heftafel is het meer,
oud bed wat omhoog en omlaag kan bedoelt SD
[ afbeelding ]
mw Laun ken ik sinds begin augustus 2012, en sinds maart dit jaar zijn we samenquote:Op zondag 29 december 2013 17:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zolang ken je mw. Miedema toch nog niet?
quote:Op zondag 29 december 2013 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mw Laun ken ik sinds begin augustus 2012, en sinds maart dit jaar zijn we samenmaar daarvoor een tijdje behoorlijk van het leven genoten en zo
Oh tuurlijk ja, dat soort scharende hooglaag bedden zie ik best vaak de kliko in verdwijnen.. Echter hebben ze vaak een vrij laag draagvermogen. Idemdito voor die liften.quote:Op zondag 29 december 2013 17:47 schreef densmee het volgende:
[..]
nee heftafel is het meer,
oud bed wat omhoog en omlaag kan bedoelt SD
[ afbeelding ]
Define; 'vrij laag'quote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef blup het volgende:
[..]
Oh tuurlijk ja, dat soort scharende hooglaag bedden zie ik best vaak de kliko in verdwijnen.. Echter hebben ze vaak een vrij laag draagvermogen. Idemdito voor die liften.
Ik durf het wel aan.quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef blup het volgende:
Zit denk ik ook wel een flinke marge in, de actuators die erop zitten geven vaak '1000 newton' aan.. Hoeveel dat in kilo's mag zijn.
100kg dus. vaak met 2 motors maakt idd 200 :-)
quote:
Nette scorequote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van widdern naar Koarnjum om de tijd die de tomtom zei aangekomen, inclusief 100 rijden, inclusief een paar pauzes onderweg (en dat waren geen pauzes van en minuutje). 's nachts reizen is ok
Ik moet oudjaarsdag werkenquote:Op zondag 29 december 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Winkels open is lueck, maar dat betekent meteen ook dat een hele bult mensen die dag geen kerst kunnen vieren, en dus ook de avond ervoor niet, want bevoorraden gebeurt in de nachten he. Het is makkelijk om vanuit je consument-zijn te bleren dat het maar open moet zijn, maar realiseer je ook dat het allemaal niet vanzelf gaat.
Vanavond zag ik een paar 'stoere' ventjes op de fiets vuurwerk aansteken en in een willekeurige richtig weggooien. Erg jammer dat ik m'n BX net gekeerd had, anders was ik er achteraan gegaan.quote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mogen ze van mij direct verbieden.
Wat ben ik weer saai he,
Vroeger vond ik vuurwerk wel leuk (siervuurwerk), maar tegenwoordig vind ik er helemaal niks meer aan. Elk jaar weer vliegen de putdeksels je hier om de oren, worden er weer verschillende brievenbussen opgeblazen bij ons in de straat, schade aan auto's die hier geparkeerd staan, of er vliegt wat anders in de fik. En dat zijn geen simpele vuurwerkbommetjes. De kopjes in de kast rammelden gewoon.
Wij hebben vorig jaar dankzij een vuurwerkbom duizenden euro's schade gehad aan onze Mazda. Daar gaat je no-claim. De politie zegt doodleuk na aangifte dat een vuurwerkbom afsteken tijdens Kerst gewoon mag (niet illegaal) en doet er dus ook geen fuck mee.
Het jaar daarvoor ging ook al brand gehad dankzij illegaal vuurwerk.
Voor mij is de lol er wel af. Voor de debielen die alles hier opblazen hoop ik dat het een keer goed misgaat en hun handen eraf blazen. Ik bel de ambulance niet als ik het zie gebeuren.
Testafdeling van de opblaaspoppenfabriek.quote:
Ik kan je over mijn seksleven vertellen. Als je dan niet in slaap valt denk ik dat een bezoekje aan een neuroloog geen slecht plan is.quote:Op maandag 30 december 2013 01:54 schreef Anne het volgende:
Morgen mijn laatste dag.
Die wordt dus helemaal geweldig als mijn nacht zo doorgaat.
/klaarwakker
heb je in ieder geval wat te doenquote:Op maandag 30 december 2013 08:38 schreef Anne het volgende:
"Goedemorgen". Mijn werk is vrijdag niet gedaan waardoor ik weer een dag moet inhalen vandaag.
Maar goed, na vandaag zullen ze dus blijkbaar wel merken wat ze straks moeten missen.
Fijn voor ze; hun fail, hun puinzooi. Laat ze lekker de pl@#ris krijgen, je laatste dag daar.quote:Op maandag 30 december 2013 08:38 schreef Anne het volgende:
"Goedemorgen". Mijn werk is vrijdag niet gedaan waardoor ik weer een dag moet inhalen vandaag.
Maar goed, na vandaag zullen ze dus blijkbaar wel merken wat ze straks moeten missen.
Ik weet niet precies over welk probleem je het nu hebt? Ik klaag alleen even over het feit dat mijn werk dus weer niet is gedaan in mijn afwezigheid.quote:Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo, gewoon je normale werkzaamheden uitvoeren vandaag en morgen. Morgen nog even handje schudden met je gewaardeerde collega's, gevolgd door het obligate "we houden contact" waar weinig van terecht komt en dan op naar je volgende klus/uitdaging. Maar misschien ben ik daar wat makkelijker in omdat ik om de 1-2 jaar buiten mijn invloed van opdrachtgever wissel.
Als ze tot de conclusie komen dat je toch erg onmisbaar was vragen ze je vanzelf weer terug en anders heb je tegen die tijd wel ander werk met nieuwe leuke en irritante collega's en hebben ze dus gewoon pech gehadIk kan me alleen voorstellen dat jij en SD zich wat zorgen maken over de inkomstenval, maar verder...
Overwerk zou ik dus niet doen (was SD al wat onsubtieler aangeeftquote:Op maandag 30 december 2013 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet precies over welk probleem je het nu hebt? Ik klaag alleen even over het feit dat mijn werk dus weer niet is gedaan in mijn afwezigheid.
En verder heb ik dan nog het verantwoordelijkheidsgevoel om alles netjes over te dragen en alles klaar te krijgen wat ik vandaag af kan krijgen (ik kan niet overwerken toevallig, dus dat scheelt, anders had ik dat waarschijnlijk ook nog gedaan).
Voor de rest maak ik mij geen zorgen hoor.. Enne: Ik wil niet terug! Nooit meer!
Duits brood? In dat geval haal ik er meteen een, dat mist mn vriendin enorm.quote:Op maandag 30 december 2013 10:41 schreef daNpy het volgende:
Tip van de dag: koop geen "oerbrood" van de C1000.
Het ziet er lekker uit, maar is in feite dikke zooi die niet te kauwen is
Ze gaan haar ook nog wel missen, maar het bedrijf kennende passen ze daar wel een mouw aan, desnoods 2, want ze zijn daar niet zo moeilijk. En aan personeel wat weg gaat zijn ze daar wel gewend.quote:Op maandag 30 december 2013 10:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik snap het probleem niet zo, gewoon je normale werkzaamheden uitvoeren vandaag en morgen. Morgen nog even handje schudden met je gewaardeerde collega's, gevolgd door het obligate "we houden contact" waar weinig van terecht komt en dan op naar je volgende klus/uitdaging. Maar misschien ben ik daar wat makkelijker in omdat ik om de 1-2 jaar buiten mijn invloed van opdrachtgever wissel.
Als ze tot de conclusie komen dat je toch erg onmisbaar was vragen ze je vanzelf weer terug en anders heb je tegen die tijd wel ander werk met nieuwe leuke en irritante collega's en hebben ze dus gewoon pech gehadIk kan me alleen voorstellen dat jij en SD zich wat zorgen maken over de inkomstenval, maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |