Niks spannends; 110-115 waar je 100 mag ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:40 schreef klawie het volgende:
Wat voor prent verwacht je sd?
In me kerstpakket zat een zaklamp
'Recharge', als in -> magnetron ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:42 schreef Kriegel het volgende:
Twee van deze jochies:
[ afbeelding ]
Om m'n aircoloze MX-5 van binnen wat droger te houden tijdens deze maanden.
En een winterpakketje met ruitontdooier, slotspray, anti-vries wisservloeistof, een spons en een krabber. Het meeste had ik eigenlijk al, maar toch attent.
Jup, een paar minuten op full blast en al het verzamelde water zou verdampt moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Recharge', als in -> magnetron ofzo?
Dat zat er onder de boom voor mij aan auto spullen.quote:Mothers Wax - Fender Well Brush
Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
Dodo Juice - Basics of Bling Wax Applicator
Monello - Lavare shampoo - 250ml
Jep geniaal, al heb ik dan wel airco, maar goed dit werkt veel mooier en heb nu 9/10x airco niet eens nodig. (werking is toch niet bijzonder met de temps van tegenwoordig)quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jup, een paar minuten op full blast en al het verzamelde water zou verdampt moeten zijn.![]()
Gewoon een goedwerkend preventiemiddel tegen condens en niet eens duur.
Da's een flink kerstcadeau!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef vincm het volgende:
Ik heb begin dit jaar de auto van mijn ouders overgekocht en heb toen de helft betaald, met het idee om eind dit jaar/begin volgend jaar de andere helft te betalen.
Onder de kerstboom lag een kaartje dat ik de andere helft voor kerst krijg. Dus ik heb nu een hele auto
ruiten ontdooier.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:27 schreef Anne het volgende:
Helemaal niks PTA-gerelateerd deze keer.
Da's een hele mooie!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef vincm het volgende:
Ik heb begin dit jaar de auto van mijn ouders overgekocht en heb toen de helft betaald, met het idee om eind dit jaar/begin volgend jaar de andere helft te betalen.
Onder de kerstboom lag een kaartje dat ik de andere helft voor kerst krijg. Dus ik heb nu een hele auto
Een mooi fiatje???quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:16 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb een auto voor mezelf gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Een Nissan deze keer. Ik hoop de fiat op dit moment een goed droog plekje te geven om te stallen vanaf januariquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |