quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, die kan wel een spuitbeurtje gebruiken op kosten van een ander![]()
Normaal zou ik daar medelijden mee hebben, maar die schutting ligt nu op één oor omdat het spul op rotte palen stond, al sinds wij hier zitten. Zijn poort kan niet niet dicht omdat de zooi allemaal zó brak en scheef is dat het vet scheef gezakt stond, en hij verrekt het om er iets aan te doen. Daar heb ik geen meelij mee als de boel dan omwaait en per ongeluk mijn auto meeneemt; dan mag hij gewoon de verzekering gaan bellen
Ik maak het voor de helft, en dan kun je er overheen klimmen if needed.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:25 schreef densmee het volgende:
Schutting kost al snel 100 euro per meter, dus nieuwe zal ook wel weer lang duren
het begon iig al heel slecht omdat ik ziek ben maar desondaks ga ik er een fijne dag van maken.quote:
Volgende storm zetten we ze allebei op de oprit, mijne achter bij zijn schutting, en de jouwe op mijn plekkiequote:Op woensdag 25 december 2013 12:00 schreef Anne het volgende:
De schutting staat weer provisorisch overeind. Dus als ik SD was, zou ik de auto nú verder op de oprit zetten.
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Alfisti het volgende:
Bipsen![]()
Tevens Taxi-OP![]()
Tevens fijne kerstdagen allemaal![]()
Tevens jammer SD, was de niksan van opgeknapt
Meest rechtse lijkt op die van Annequote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meest rechtse lijkt op die van Anne
Staan er al zat op FOK!, kwestie van effe zoeken in de desbetreffende foraquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staan er al zat op FOK!, kwestie van effe zoeken in de desbetreffende fora
apart!quote:Op woensdag 25 december 2013 21:39 schreef densmee het volgende:
zo nieuwe auto gekauft,
een fordcougar 2,5l v6 24v
valt meequote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef Paladijn het volgende:
Dat is toch gewoon een Mondeo coupe met lompe achterlichten?
in ieder geval beter dan een berlingoquote:
ook goedemorgenquote:Op donderdag 26 december 2013 10:21 schreef lipje het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan een berlingo
Goedemorgen
Heb jij dat ding in V&A gekochtquote:Op woensdag 25 december 2013 21:39 schreef densmee het volgende:
zo nieuwe auto gekauft,
een fordcougar 2,5l v6 24v
Gefeliciteerd, veel plezier er mee. Zijn goede motoren die V6'en van Ford. Als hij goed is dan kun je een euro op zn kant op de motor laten staan terwijl de motor loopt. En dan valt ie niet om.quote:
Ken 2 Ford V6en, allebei kapot.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, veel plezier er mee. Zijn goede motoren die V6'en van Ford. Als hij goed is dan kun je een euro op zn kant op de motor laten staan terwijl de motor loopt. En dan valt ie niet om.
Als ie goed is hequote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ken 2 Ford V6en, allebei kapot.
FordRommel is het
Beter als dit to be honestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
scandinavian flip, billen tegen elkaar, schietgebedje,doen en gewoon het gas erop houdenquote:
indrukwekkend inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef daNpy het volgende:
Net de DVD Isle of Man - Closer to the edge gekeken.
Mooie film (docu?)
Frankrijk is een schitterend land het is alleen zo verrekte jammer dat er Fransen wonenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Gereageerd op een onderdelen advertentie op de Franse marktplaats en antwoord gehad dat hij graag naar Nederland wil verzenden
Überhaupt antwoord krijgen van een Fransman gebeurt in 10% van de pogingen. De helft van die keren is dat antwoord: "Zak er maar in, ik stuur niet naar het buitenland".
nee wij hebben Snikkelklaasquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen lekker volgegeten? Nog interessante goodies onder de kerstboom?
edit; w8 FF
Broodje Bakpao jonguh!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:21 schreef Paladijn het volgende:
Kadeau's inderdaad bij Sinterklaas, kerst is gewoon vakantie of even bij pake&beppe langs
Vriendin had de afgelopen dagen wel zin om te koken, dus ipv. het geplande restaurant hebben we zelfgemaakte schnitzels en bapau met gehakt/groente en zoete sesampasta zitten eten.
Ik kan er niks aan doen dat die reclames steeds irritanter worden.quote:
Ik neem aan dat je ook weet dat wat er weggehaald werd eigenlijk al ban-waardig is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat die reclames steeds irritanter worden.
Zit je een topic te lezen komt er van onderuit een groot vlak over de tekst heen.
Lekker handig op een forum![]()
De enige reden waarom ik er niet aan toe zou willen geven is dat ik fokkin' crew ben, en ik eigenlijk vind dat crew belemmerd wordt in hun 'werk' en daarom gevrijwaard zou moeten zijn van die shit. Maar FOK! draaiend houden kost nou eenmaal geld, en dat komt binnen door advertentie inkomsten. Tis alleen irritant dat ze zo opdringerig moeten zijn.quote:
Mogge, kan nog net iddquote:
Kweenie, vind het geen porum zo, ben op zich wel gehecht aan mijn lay outquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef Paladijn het volgende:
Reclame
[ afbeelding ]
En voor de fp m.fok.nl - werkt ook prima op de desktopBeiden laden iig heerlijk snel en tonen alleen wat ik wil zien.
Kan me alleen wel voorstellen dat de mod-tools niet werken, dus dat je dan wel 'moet'.
Hier alleen een frips windje (5/6), (nog) geen water.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef lipje het volgende:
Zit het dak er nog op? Hier staat een behoorlijk windje, samen met veel rioolvulling
Het is banwaardig dat je misschien je adblocker weer aanzet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook weet dat wat er weggehaald werd eigenlijk al ban-waardig is?
Precies, genoeg reclame kan prima aan de zijkant, bovenkant of onderkant van het forum zonder irritant te zijn. NIET over de contentquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik er niet aan toe zou willen geven is dat ik fokkin' crew ben, en ik eigenlijk vind dat crew belemmerd wordt in hun 'werk' en daarom gevrijwaard zou moeten zijn van die shit. Maar FOK! draaiend houden kost nou eenmaal geld, en dat komt binnen door advertentie inkomsten. Tis alleen irritant dat ze zo opdringerig moeten zijn.
Het plannen van een misdaad is tegenwoordig ook gewoon strafbaar hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is banwaardig dat je misschien je adblocker weer aanzet?
Zullen we mensen dan ook maar oppakken omdat ze misschien iets verkeerd gaan doen?
Ik wist niet dat ads blocken tegenwoordig een misdaad was. Silly me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het plannen van een misdaad is tegenwoordig ook gewoon strafbaar hoor.![]()
I knowquote:Enneh.. wij máken het beleid niet he, wij voeren alleen uit![]()
En verder wil ik er niet over gaan zitten zeiken alhier![]()
voor zeiken ga je maar naar de gang. Daar is het toilet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En verder wil ik er niet over gaan zitten zeiken alhier![]()
Het wordt een bouwmarkt, beetje knutselmeuck halenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:18 schreef lipje het volgende:
[..]
voor zeiken ga je maar naar de gang. Daar is het toilet.
quote:
Iets zegt me dat het niet mee gaat vallen om daar een stuk hout mee door te zagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
densmee naast een nieuwe auto ook meteen een nieuwe fiets gekocht?
[ afbeelding ]
Nee, alleen als je harder dan 60 rijdt..quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
in Duitsland dagenlang prachtig vier, ga je de grens over bij Venlo, kutweer
en wat omhoog met die flitser op de grens op de 61, zet die gewoon iedereen op de foto of zo? ik ging heul niet te hard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |