Of "misschien moet je niet zo kieskeurig zijn"quote:Op woensdag 25 december 2013 00:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom ben je nog niet getrouwd? Waarom heb je geen fulltime baan? Wanneer begin je nou eens aan kinderen? Heb je nog steeds geen uitvaartvezekering?
Frederick-Jan ook gewoonquote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef Messina het volgende:
"Nooit... Maar Frederick-Jan komt volgende kerst mee!"
Maar jij hebt in elk stadje een ander schatje schijntquote:Op woensdag 25 december 2013 14:10 schreef F1978 het volgende:
Tja... ben blij dat ik die vragen ook niet meer zo vaak krijg.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:35 schreef snakelady het volgende:
En als je een vriendin hebt krijg je de vraag "Wanneer gaan jullie samen wonen?" als je samen woont is het "Wanneer gaan jullie nu eens trouwen?" Ben je getrouw dan krijg je de vraag wanneer je aan kinderen gaat beginnen en dan zal je nog vragen krijgen.
Mensen gaan er vanuit dat iedereen rond een bepaalde leeftijd zich gaat settelen en als je dat niet doet val je een beetje buiten de boot, maar dat is hun probleem, niet het jouwe, je moet je er dus niet druk over maken aangezien je soortgelijke vragen de rest van je leven zal blijven krijgen.
Dan heb je slechte bronnen qua informatiequote:Op woensdag 25 december 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frederick-Jan ook gewoon
[..]
Maar jij hebt in elk stadje een ander schatje schijnt
Mensen die dit nu al vragen (je bent 22, for fuck sake! da's volop jong!) die moet je denkbeeldig deze geven:quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Nu is het kerst en zoals altijd met die dagen waarop iedereen weer bij mekaar komt krijg ik de vraag wanneer ik nu eens een vriendin meebreng. Erg vervelend dat ik deze vraag elke keer aan moet horen.
Ik ben 22, woon op mezelf, bijna mijn tweede opleiding afgerond, heb naast mijn studie een parttimebaan als autoverkoper en rijd een dikke auto. Op zich heb ik het dus zeker niet slecht. Je zou op dit moment misschien wel kunnen zeggen dat het enige wat er nog bij kan een vriendin is. Ik sta hier zeker ook voor open.
Toch hangt het me langzaamaan de strot uit dat ik elke keer die vraag krijg. Is het nu echt zo raar dat ik nog geen vriendin heb?
is dit een geheime advertentie ?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Nu is het kerst en zoals altijd met die dagen waarop iedereen weer bij mekaar komt krijg ik de vraag wanneer ik nu eens een vriendin meebreng. Erg vervelend dat ik deze vraag elke keer aan moet horen.
Ik ben 22, woon op mezelf, bijna mijn tweede opleiding afgerond, heb naast mijn studie een parttimebaan als autoverkoper en rijd een dikke auto. Op zich heb ik het dus zeker niet slecht. Je zou op dit moment misschien wel kunnen zeggen dat het enige wat er nog bij kan een vriendin is. Ik sta hier zeker ook voor open.
Toch hangt het me langzaamaan de strot uit dat ik elke keer die vraag krijg. Is het nu echt zo raar dat ik nog geen vriendin heb?
Eens. Onnozele toevoeging.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Het enige rare vind ik is dat je hier perse moet vermelden dat je een dikke auto rijdt om te vermelden hoe succesvol je wel niet bent.
Maar een auto kun je niet neuken, en kruipt ook niet naast je in bed.
Ik wil gvd antwoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:55 schreef Laura.b het volgende:
Standaard vraag, denk dat je er niet zoveel waarde aan moet hechten.
Verder snap ik niet waarom je moet neerzetten dat je een dikke auto hebt enzo, boeiend.
Nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Is het nu echt zo raar dat ik nog geen vriendin heb?
Bedrijfsadministrateur mbo-4 en nu bijna HBO accountancyquote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef dmssn het volgende:
Welke twee opleidingen heb je gevolgd?
Vind je het bij de VIVA dames niet meer zo gezellig?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vind je het bij de VIVA dames niet meer zo gezellig?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/216869
Ok, dan zal ik je even helpen herinneren anders vergeet je die weer mee te nemen :quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
wanneer ik nu eens een vriendin meebreng
Hoe dik is dik?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Uiteraard verlaagd, en met twee dikke uitlaatpijpen. En natuurlijk overal dikke M logo's.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:30 schreef KeesBromfiets het volgende:
Een E36 316 is geen dikke auto.
Dat het zo lang duurdequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef fathank het volgende:
Je bent trouwens wel extreem succesvol met je mbo administratie en bijna afgeronde hbo accountancy. Dat is echt een werkelijk unieke prestatie.
Beter ga jij iets nuttigs doen in je leven in plaats van anderen zwart zitten te maken!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vind je het bij de VIVA dames niet meer zo gezellig?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/216869
Want? Ben jij dit niet dan?quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Beter ga jij iets nuttigs doen in je leven in plaats van anderen zwart zitten te maken!
Hehe, my thoughts exactly. Ik dacht eigenlijk dat het wel eens mee kon spelen in het feit dat TS in zijn eentje kerst viert.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Het enige rare vind ik is dat je hier perse moet vermelden dat je een dikke auto rijdt om te vermelden hoe succesvol je wel niet bent.
Maar een auto kun je niet neuken, en kruipt ook niet naast je in bed.
Nee dit ben ik inderdaad niet. En luister, een forum is er om anderen te helpen / fatsoenlijk antwoord te geven op vragen, en niet om anderen wat af zitten te kraken.quote:
Op het viva forum kakken ze je ook al uit!quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Beter ga jij iets nuttigs doen in je leven in plaats van anderen zwart zitten te maken!
Niet liegen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Nee dit ben ik inderdaad niet. En luister, een forum is er om anderen te helpen / fatsoenlijk antwoord te geven op vragen, en niet om anderen wat af zitten te kraken.
Misschien heeft hij die 1000 euro gebruikt om zijn dikke auto te bekostigen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:04 schreef Seven. het volgende:
Goed speurwerk, computergirl.
TS, heb je die 1000 euro nog uit je vader zijn zak weten te blackmailen? Denk je dat je misschien wegens je persoonlijkheid geen vriendin hebt?
Nogmaals, de naam van het profiel is blijkbaar hetzelfde, maar de persoon erachter niet. Op dit profiel zijn 3 man actief (ik, broertje en broer). Sommigen zijn hier zo goed in, mensen afkraken!quote:Op zondag 29 december 2013 23:04 schreef Seven. het volgende:
Goed speurwerk, computergirl.
TS, heb je die 1000 euro nog uit je vader zijn zak weten te blackmailen? Denk je dat je misschien wegens je persoonlijkheid geen vriendin hebt?
Een van jullie drieën is kennelijk 21 en overweegt een beugel.quote:Op zondag 29 december 2013 23:07 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Nogmaals, de naam van het profiel is blijkbaar hetzelfde, maar de persoon erachter niet. Op dit profiel zijn 3 man actief (ik, broertje en broer). Sommigen zijn hier zo goed in, mensen afkraken!
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, maar die wat het doen doen het ook goed.
Nou, ik ben 19 en nooit een beugel gehad. Mijn broer is 21 en heeft zijn beugel uit en mijn broertje is 16 en heeft zijn beugel nog in.quote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een van jullie drieën is kennelijk 21 en overweegt een beugel.
Ben je 19 of 22?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
En dit onderstaande is geschreven door je moeder?quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Nou, ik ben 19 en nooit een beugel gehad. Mijn broer is 21 en heeft zijn beugel uit en mijn broertje is 16 en heeft zijn beugel nog in.
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik ben 22, woon op mezelf, bijna mijn tweede opleiding afgerond, heb naast mijn studie een parttimebaan als autoverkoper en rijd een dikke auto.
Nou, wat een toeval dan, dat de BMWyouknow van VIVA ook vanwege zijn hoektand voor zijn negentiende nog geen beugel kon nemen! En daar ook op 19 december over postte.quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Nou, ik ben 19 en nooit een beugel gehad. Mijn broer is 21 en heeft zijn beugel uit en mijn broertje is 16 en heeft zijn beugel nog in.
Het klopt toch gewoon niet, wat je zegt? Of is er ook nog een neef die jullie account gebruikt?quote:Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik heb geen zin om hier een discussie aan te gaan die nergens over gaat!
Dus je ontkent serieus dat jij dat niet bent op het viva forum?quote:Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik heb geen zin om hier een discussie aan te gaan die nergens over gaat!
Ja ik ga toch niet zeggen dat ik het wel ben als dat niet zo is, of zou jij dat wel doen dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus je ontkent serieus dat jij dat niet bent op het viva forum?
Ik persoonlijk zou acuut stoppen met posten voor ik mezelf nog belachelijker zou maken.quote:Op zondag 29 december 2013 23:24 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet zeggen dat ik het wel ben als dat niet zo is, of zou jij dat wel doen dan?
Zoals ik je al zei heb ik geen zin om deze onnozele discussie aan te gaan, dus ik zal me stilhouden!quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou acuut stoppen met posten voor ik mezelf nog belachelijker zou maken.
Maar goed, we blijven lekker spitten.
bmwyouknowquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik ben inmiddels 21 en heb nog nooit de behoefte gehad om alcohol te drinken of te gaan roken. Natuurlijk heb ik wel eens een glas bier gedronken en eens een hijs van een sigaret genomen, maar ik vind het niks speciaals. Op feestjes drink ik ook nooit alcohol, maar gewoon frisdrank.
Als ik bij mij op school kijk dan zie ik dat zeker de helft rookt en als je in het weekend dronken was dan is dat ook niks raars meer. Als ze dan horen dat ik nooit alcohol drink kijken ze me raar aan.
Ben ik nou zo raar dat ik geen behoefte heb aan roken en alcohol?
Die was altijd een meisje.quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef fathank het volgende:
Kloon van helplesss/inloggen/maidenstower?
True, alhoewel het wel weer een leuke plottwist zou zijnquote:
Welke Van de 4?quote:
Er is sprake van enige overlap.......quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:
Aah fuck it, ik ga me niet aanmelden bij het viva forum speciaal om TS zijn postgeschiedenis aldaar door te spitten. Dat TS zijn hele leven aan elkaar fantaseert staat toch al wel vast. Maar als iemand nog meer linkjes heeft naar het viva forum, ik hou me warm aanbevolen.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:
Aah fuck it, ik ga me niet aanmelden bij het viva forum speciaal om TS zijn postgeschiedenis aldaar door te spitten. Dat TS zijn hele leven aan elkaar fantaseert staat toch al wel vast. Maar als iemand nog meer linkjes heeft naar het viva forum, ik hou me warm aanbevolen.
Geen vriend vinden? Dus TS is een fagg of heb ik ergens overheen gelezen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:25 schreef T42 het volgende:
gewoon zeggen dat je geen vriend kunt vindendan moeten ze wel ff denken
dat is juist de punt waar ze even over moeten na denken. duhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:55 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Geen vriend vinden? Dus TS is een fagg of heb ik ergens overheen gelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |