abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119215992
Sinds ik 2 maanden geleden aan een nieuwe opleiding ben begonnen zit ik elke morgen met een meisje in de bus die qua uiterlijk eigenlijk precies het meisje is waar ik op val. We flirten ook behoorlijk met elkaar.

Maar nu komt het: Als ik haar leeftijd moet schatten zou ik zeggen dat ze 15, hooguit 16 is en ik wordt over 2 weken al 20. Bij de bushalte waar zij uitstapt is een middelbare school, dus ik ga ervan uit dat zij daar op school zit. Maar ik heb al een MBO-diploma op zak. Dit zou dus betekenen dat ik in principe al kan gaan werken en zij nog niet eens student is. Als zij daadwerkelijk 15 zou zijn zou dit ook betekenen dat zij maar 75% levenservaring heeft ten opzichte van mij.

Omdat ik het leeftijdsverschil tussen ons tweeën dus 4 / 5 jaar schat durf ik haar niet aan te spreken, ook al weet ik voor 99,9 procent zeker dat zij in is voor een gesprek met mij, aan haar gebaren te zien.

Hoe denken jullie hierover. Gaat een 15-jarige en een 20-jarige samen of is dat leeftijdsverschil toch echt te groot. Ik ken mensen waarbij zo'n leeftijdsverschil erg goed is gegaan, maar ook waarbij het helemaal fout is gegaan.
pi_119216091
Nou aanspreken dat is toch niet zo erg? Alleen ik zou geen relatie beginnen.
Zorg dat je in de friendzone komt ^O^
-XOXO-
pi_119216174
ik wordt :')

Dat terzijde, give it a shot. Kan je d'r effe lekker uit d'r voegen trekken. En misschien is het wel een blijvertje.

Misschien loop je wel iets heel moois mis.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_119216217
Seks bij een dergelijk leeftijdsverschil is sowieso niet legaal denk ik.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 14 november 2012 @ 21:33:07 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119216616
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef teknomist het volgende:
Seks bij een dergelijk leeftijdsverschil is sowieso niet legaal denk ik.
Daarom is het ook extra spannend. Het mag niet :Y)
we dan
pi_119216641
Just do it.. damn man. :')

Geluk moet je nooit uit de weg gaan vanwege de mogelijke meningen van anderen.
pi_119216727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Wel als het strafbaar is; me dunkt :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119216744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Geluk vind je doorgaans niet in een politiecel hoor :')
Ze is maximaal 15 jaar jong.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:40:49 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119217117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Geluk vind je doorgaans niet in een politiecel hoor :')
Ze is maximaal 15 jaar jong.
Afgezien dat ik het ook wat te jong vind voor een 20 jarige.. mensen kijken wel naar een getal terwijl je eigenlijk ernaar moet kijken of een meid er klaar voor is, goed genoeg nadenkt e.d. Het is wel een beetje het magische 16 en 18 wat onrealistisch is. Vooral een goede manier om maatschappelijk maar niet uit de toom te vallen door te kunnen terugvallen op iets wat wettelijk zo is vastgelegd. Maar feitelijk is het natuurlijk gelul. Een meid is klaar voor sex wanneer ze ongesteld wordt. Zo werkt de natuur. Je hebt alleen wel het psychologische aspect (verschil) waarmee je rekening moet houden. En dat zorgt er gelukkig wel voor dat je niet zomaar als ouder persoon misbruik kan gaan maken van meiden zonder er strafbaar voor gesteld te worden. Maar 15 jaar en 20 jaar als de meid het wil en in de bus flirt e.d.. vrij onschuldig, ook gezien dat de TS geen foute bedoelingen heeft (hij vraagt hier zelfs na)
we dan
  woensdag 14 november 2012 @ 21:42:54 #10
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_119217240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Afgezien dat ik het ook wat te jong vind voor een 20 jarige.. mensen kijken wel naar een getal terwijl je eigenlijk ernaar moet kijken of een meid er klaar voor is, goed genoeg nadenkt e.d. Het is wel een beetje het magische 16 en 18 wat onrealistisch is. Vooral een goede manier om maatschappelijk maar niet uit de toom te vallen door te kunnen terugvallen op iets wat wettelijk zo is vastgelegd. Maar feitelijk is het natuurlijk gelul. Een meid is klaar voor sex wanneer ze ongesteld wordt. Zo werkt de natuur. Je hebt alleen wel het psychologische aspect (verschil) waarmee je rekening moet houden. En dat zorgt er gelukkig wel voor dat je niet zomaar als ouder persoon misbruik kan gaan maken van meiden zonder er strafbaar voor gesteld te worden. Maar 15 jaar en 20 jaar als de meid het wil en in de bus flirt e.d.. vrij onschuldig, ook gezien dat de TS geen foute bedoelingen heeft (hij vraagt hier zelfs na)
Dit. Maar lijkt me een fijn plan als hij d'r eens aanspreekt en een paar keer over de vloer gaat, en zich voorstelt aan d'r ouders. Als dat allemaal goed verloopt zie je dan maar verder, misschien is ze tegen die tijd ook wel een jaartje ouder, is het getalsmatig ook al minder een probleem
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_119217322
quote:

[..]

Klopt, maar het einddoel als man zijnde als je een meisje leukt vindt is toch wel seks lijkt me? En de TS kent dat meisje nog helemaal niet, misschien is het een heel fragiel, onzeker type dat een vaderfiguur zoekt waar de TS als "volwassene" misbruik van kan maken. Nja, ik zou er niet aan beginnen. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119217356
quote:

[..]

Je weet dat 10% van alle meisjes voor hun 11e al ongesteld zijn?
De wet is vrij duidelijk en om gezeik te voorkomen kun je als 20-jarige gewoon beter geen 14 of 15-jarige meisjes neuken. Dus ook geen kutsmoezen over de natuur en weet ik veel wat verzinnen waardoor je alsnog kunt neuken.
pi_119217428
Tsja. Toen mijn zusje haar vriend (ruim 10 jaar later man) leerde kennen, was zij 15 en hij 20.

Het kan dus wel.

Aanspreken kan geen kwaad. Kom je er tenminste achter hoe oud ze nou echt is :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:46:23 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119217443
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef teknomist het volgende:

[..]

Klopt, maar het einddoel als man zijnde als je een meisje leukt vindt is toch wel seks lijkt me? En de TS kent dat meisje nog helemaal niet, misschien is het een heel fragiel, onzeker type dat een vaderfiguur zoekt waar de TS als "volwassene" misbruik van kan maken. Nja, ik zou er niet aan beginnen. :)
Ja nou ja TS lijkt me geen sexpervert dus ja :P Het kan allemaal zo zijn maar ja je kan het ook zien als gewoon een kennismaking toch. De toekomst hoeft hij nog niet direct aan te denken verder. En ja ze kan ook borderline hebben en zeggen dat hij haar verkracht heeft en dan had hij het beter niet kunnen doen. Maar afgezien van de uitzonderingen kan er weinig misgaan lijkt me met een gesprekje in de bus
we dan
  woensdag 14 november 2012 @ 21:49:10 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119217612
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Je weet dat 10% van alle meisjes voor hun 11e al ongesteld zijn?
De wet is vrij duidelijk en om gezeik te voorkomen kun je als 20-jarige gewoon beter geen 14 of 15-jarige meisjes neuken. Dus ook geen kutsmoezen over de natuur en weet ik veel wat verzinnen waardoor je alsnog kunt neuken.
Ik zei dat ze dan klaar zijn voor sex. Wat dan dus 10% van de meisjes voor hun 11de is ja. Betekent niet dat je dan de drang hebt om ze te pakken i.v.m. het gebrek nog aan secundaire geslachtskenmerken. De natuur een kutsmoes? De natuur is wat er is. De maatschappelijke normen zijn subjectief door de mens vastgesteld hoor. Jij bent in de war met gewenst gedrag en wat feitelijk zo is. Dat je accepteert dat een 20 jarige geen sex moet hebben met een 14 jarige vanwege maatschappelijke/psycholische standaarden betekent niet dat je alles wat gerelateerd eraan is maar het niet ondersteunt als flauwekul of kutsmoes hoeft af te doen.
we dan
pi_119217693
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou ja TS lijkt me geen sexpervert dus ja :P Het kan allemaal zo zijn maar ja je kan het ook zien als gewoon een kennismaking toch. De toekomst hoeft hij nog niet direct aan te denken verder. En ja ze kan ook borderline hebben en zeggen dat hij haar verkracht heeft en dan had hij het beter niet kunnen doen. Maar afgezien van de uitzonderingen kan er weinig misgaan lijkt me met een gesprekje in de bus
Nee, maar je weet dat het al snel naar meer kan leiden, als de seksuele drang er is...
pi_119217722
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik zei dat ze dan klaar zijn voor sex. Wat dan dus 10% van de meisjes voor hun 11de is ja. Betekent niet dat je dan de drang hebt om ze te pakken i.v.m. het gebrek nog aan secundaire geslachtskenmerken. De natuur een kutsmoes? De natuur is wat er is. De maatschappelijke normen zijn subjectief door de mens vastgesteld hoor. Jij bent in de war met gewenst gedrag en wat feitelijk zo is. Dat je accepteert dat een 20 jarige geen sex moet hebben met een 14 jarige vanwege maatschappelijke/psycholische standaarden betekent niet dat je alles wat gerelateerd eraan is maar het niet ondersteunt als flauwekul of kutsmoes hoeft af te doen.
Aan dat postmodernistisch gelul heb je vrij weinig als je er serieus gezeik mee krijgt...
pi_119217803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

In de natuur verkrachten mannetjes-eenden ook met tientallen tegelijk een vrouwtje.
Ik vind die stelling van jou daarom nergens op slaan. Feit is toch ook vooral dat het bij wet verboden is om een 15-jarige te neuken. Dat lijkt me niet iets om te negeren tenzij TS van plan is een jaartje te wachten, of misschien is ze wel al 16 dan is het een ander verhaal.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:52:29 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119217818
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Aan dat postmodernistisch gelul heb je vrij weinig als je er serieus gezeik mee krijgt...
postmodernisch? :P maar ja in de rechtbank helpt dat niet nee. Maar gedachtes die niet realistisch zijn ook niet. Mijn reactie was daar gewoon op. Zegt niet dat hij het moet doen. Zegt gewoon hoe het zit. Zou niet weten wat er postmodernisch aan is trouwens... is gewoon een biologieles eigenlijk...
we dan
pi_119217951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

postmodernisch? :P maar ja in de rechtbank helpt dat niet nee. Maar gedachtes die niet realistisch zijn ook niet. Mijn reactie was daar gewoon op. Zegt niet dat hij het moet doen. Zegt gewoon hoe het zit. Zou niet weten wat er postmodernisch aan is trouwens... is gewoon een biologieles eigenlijk...
Postmodernistisch in de zin dat bepaalde waarden en normen als relatief en subjectief worden beschouwd, en daar heb je natuurlijk gelijk in, maar dat soort filosofische exercities zijn niet de moeite waard als je daar IRL problemen mee kan krijgen. :P
pi_119217990
Het kan inderdaad de liefde van je leven zijn wat dat betreft zegt leeftijd inderdaad geen ene kut omdat sommige meiden vroeg volwassen zijn en jongetjes toch neigen wat langer in de pubertijd te blijven hangen.
Maar als ze echt 15 is of zelfs jonger moet je wel je lul in je broek proberen te houden hoe graag ze ook zegt te willen anders kan je serieus gezeik krijgen. Bijvoorbeeld als haar ouders gaan zeuren of ze blijkt een borderliner-hoer te zijn.
Dan heb je bij de rechter dus echt geen poot om op te staan al lag ze kermend met haar benen wijd.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:55:52 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119218048
Het gaat om aanspreken, neuken kan met dit tempo nog wel een paar jaar duren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 14 november 2012 @ 21:56:22 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119218075
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef teknomist het volgende:

[..]

Postmodernistisch in de zin dat bepaalde waarden en normen als relatief en subjectief worden beschouwd, en daar heb je natuurlijk gelijk in, maar dat soort filosofische exercities zijn niet de moeite waard als je daar IRL problemen mee kan krijgen. :P
Oke nee nou ja je moet ze niet altijd hebben nee als je er ook acties uit gaat ondernemen die fout zijn nee :P Ik zeg ook dat ik het ook iets te jong vind trouwens hoor. Maar goed het gaat over een gesprekje in de bus.. TS moet geen problemen krijgen nee maar ja ik zou wel zeggen dat het wel kan. Misschien blijkt ze ook wel echt 16 te zijn en dan is het alweer geaccepteerder :P
we dan
  woensdag 14 november 2012 @ 21:57:04 #24
381517 Zapata
held op sokken
pi_119218123
Ik zelf vind 16-20 de grens. Maar dat ben ik.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:57:06 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_119218128
Lijkt me met zo'n leeftijdsverschil uberhaupt handig om alles rustig op te bouwen, en zeker niet meteen het bed in te duiken.
Alle kans dat ze dus allang 16, zoniet 17 is, tegen de tijd dat je echt bezig gaat.

Wat re zegt dus ook.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')