Daarom is het ook extra spannend. Het mag nietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef teknomist het volgende:
Seks bij een dergelijk leeftijdsverschil is sowieso niet legaal denk ik.
Wel als het strafbaar is; me dunktquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Just do it.. damn man.
Geluk moet je nooit uit de weg gaan vanwege de mogelijke meningen van anderen.
Geluk vind je doorgaans niet in een politiecel hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Just do it.. damn man.
Geluk moet je nooit uit de weg gaan vanwege de mogelijke meningen van anderen.
Afgezien dat ik het ook wat te jong vind voor een 20 jarige.. mensen kijken wel naar een getal terwijl je eigenlijk ernaar moet kijken of een meid er klaar voor is, goed genoeg nadenkt e.d. Het is wel een beetje het magische 16 en 18 wat onrealistisch is. Vooral een goede manier om maatschappelijk maar niet uit de toom te vallen door te kunnen terugvallen op iets wat wettelijk zo is vastgelegd. Maar feitelijk is het natuurlijk gelul. Een meid is klaar voor sex wanneer ze ongesteld wordt. Zo werkt de natuur. Je hebt alleen wel het psychologische aspect (verschil) waarmee je rekening moet houden. En dat zorgt er gelukkig wel voor dat je niet zomaar als ouder persoon misbruik kan gaan maken van meiden zonder er strafbaar voor gesteld te worden. Maar 15 jaar en 20 jaar als de meid het wil en in de bus flirt e.d.. vrij onschuldig, ook gezien dat de TS geen foute bedoelingen heeft (hij vraagt hier zelfs na)quote:Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geluk vind je doorgaans niet in een politiecel hoor
Ze is maximaal 15 jaar jong.
Dit. Maar lijkt me een fijn plan als hij d'r eens aanspreekt en een paar keer over de vloer gaat, en zich voorstelt aan d'r ouders. Als dat allemaal goed verloopt zie je dan maar verder, misschien is ze tegen die tijd ook wel een jaartje ouder, is het getalsmatig ook al minder een probleemquote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Afgezien dat ik het ook wat te jong vind voor een 20 jarige.. mensen kijken wel naar een getal terwijl je eigenlijk ernaar moet kijken of een meid er klaar voor is, goed genoeg nadenkt e.d. Het is wel een beetje het magische 16 en 18 wat onrealistisch is. Vooral een goede manier om maatschappelijk maar niet uit de toom te vallen door te kunnen terugvallen op iets wat wettelijk zo is vastgelegd. Maar feitelijk is het natuurlijk gelul. Een meid is klaar voor sex wanneer ze ongesteld wordt. Zo werkt de natuur. Je hebt alleen wel het psychologische aspect (verschil) waarmee je rekening moet houden. En dat zorgt er gelukkig wel voor dat je niet zomaar als ouder persoon misbruik kan gaan maken van meiden zonder er strafbaar voor gesteld te worden. Maar 15 jaar en 20 jaar als de meid het wil en in de bus flirt e.d.. vrij onschuldig, ook gezien dat de TS geen foute bedoelingen heeft (hij vraagt hier zelfs na)
Klopt, maar het einddoel als man zijnde als je een meisje leukt vindt is toch wel seks lijkt me? En de TS kent dat meisje nog helemaal niet, misschien is het een heel fragiel, onzeker type dat een vaderfiguur zoekt waar de TS als "volwassene" misbruik van kan maken. Nja, ik zou er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Afgezien dat ik het ook wat te jong vind voor een 20 jarige.. mensen kijken wel naar een getal terwijl je eigenlijk ernaar moet kijken of een meid er klaar voor is, goed genoeg nadenkt e.d. Het is wel een beetje het magische 16 en 18 wat onrealistisch is. Vooral een goede manier om maatschappelijk maar niet uit de toom te vallen door te kunnen terugvallen op iets wat wettelijk zo is vastgelegd. Maar feitelijk is het natuurlijk gelul. Een meid is klaar voor sex wanneer ze ongesteld wordt. Zo werkt de natuur. Je hebt alleen wel het psychologische aspect (verschil) waarmee je rekening moet houden. En dat zorgt er gelukkig wel voor dat je niet zomaar als ouder persoon misbruik kan gaan maken van meiden zonder er strafbaar voor gesteld te worden. Maar 15 jaar en 20 jaar als de meid het wil en in de bus flirt e.d.. vrij onschuldig, ook gezien dat de TS geen foute bedoelingen heeft (hij vraagt hier zelfs na)
Je weet dat 10% van alle meisjes voor hun 11e al ongesteld zijn?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja TS lijkt me geen sexpervert dus jaquote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt, maar het einddoel als man zijnde als je een meisje leukt vindt is toch wel seks lijkt me? En de TS kent dat meisje nog helemaal niet, misschien is het een heel fragiel, onzeker type dat een vaderfiguur zoekt waar de TS als "volwassene" misbruik van kan maken. Nja, ik zou er niet aan beginnen.
Ik zei dat ze dan klaar zijn voor sex. Wat dan dus 10% van de meisjes voor hun 11de is ja. Betekent niet dat je dan de drang hebt om ze te pakken i.v.m. het gebrek nog aan secundaire geslachtskenmerken. De natuur een kutsmoes? De natuur is wat er is. De maatschappelijke normen zijn subjectief door de mens vastgesteld hoor. Jij bent in de war met gewenst gedrag en wat feitelijk zo is. Dat je accepteert dat een 20 jarige geen sex moet hebben met een 14 jarige vanwege maatschappelijke/psycholische standaarden betekent niet dat je alles wat gerelateerd eraan is maar het niet ondersteunt als flauwekul of kutsmoes hoeft af te doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je weet dat 10% van alle meisjes voor hun 11e al ongesteld zijn?
De wet is vrij duidelijk en om gezeik te voorkomen kun je als 20-jarige gewoon beter geen 14 of 15-jarige meisjes neuken. Dus ook geen kutsmoezen over de natuur en weet ik veel wat verzinnen waardoor je alsnog kunt neuken.
Nee, maar je weet dat het al snel naar meer kan leiden, als de seksuele drang er is...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja TS lijkt me geen sexpervert dus jaHet kan allemaal zo zijn maar ja je kan het ook zien als gewoon een kennismaking toch. De toekomst hoeft hij nog niet direct aan te denken verder. En ja ze kan ook borderline hebben en zeggen dat hij haar verkracht heeft en dan had hij het beter niet kunnen doen. Maar afgezien van de uitzonderingen kan er weinig misgaan lijkt me met een gesprekje in de bus
Aan dat postmodernistisch gelul heb je vrij weinig als je er serieus gezeik mee krijgt...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zei dat ze dan klaar zijn voor sex. Wat dan dus 10% van de meisjes voor hun 11de is ja. Betekent niet dat je dan de drang hebt om ze te pakken i.v.m. het gebrek nog aan secundaire geslachtskenmerken. De natuur een kutsmoes? De natuur is wat er is. De maatschappelijke normen zijn subjectief door de mens vastgesteld hoor. Jij bent in de war met gewenst gedrag en wat feitelijk zo is. Dat je accepteert dat een 20 jarige geen sex moet hebben met een 14 jarige vanwege maatschappelijke/psycholische standaarden betekent niet dat je alles wat gerelateerd eraan is maar het niet ondersteunt als flauwekul of kutsmoes hoeft af te doen.
In de natuur verkrachten mannetjes-eenden ook met tientallen tegelijk een vrouwtje.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zei dat ze dan klaar zijn voor sex. Wat dan dus 10% van de meisjes voor hun 11de is ja. Betekent niet dat je dan de drang hebt om ze te pakken i.v.m. het gebrek nog aan secundaire geslachtskenmerken. De natuur een kutsmoes? De natuur is wat er is. De maatschappelijke normen zijn subjectief door de mens vastgesteld hoor. Jij bent in de war met gewenst gedrag en wat feitelijk zo is. Dat je accepteert dat een 20 jarige geen sex moet hebben met een 14 jarige vanwege maatschappelijke/psycholische standaarden betekent niet dat je alles wat gerelateerd eraan is maar het niet ondersteunt als flauwekul of kutsmoes hoeft af te doen.
postmodernisch?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Aan dat postmodernistisch gelul heb je vrij weinig als je er serieus gezeik mee krijgt...
Postmodernistisch in de zin dat bepaalde waarden en normen als relatief en subjectief worden beschouwd, en daar heb je natuurlijk gelijk in, maar dat soort filosofische exercities zijn niet de moeite waard als je daar IRL problemen mee kan krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
postmodernisch?maar ja in de rechtbank helpt dat niet nee. Maar gedachtes die niet realistisch zijn ook niet. Mijn reactie was daar gewoon op. Zegt niet dat hij het moet doen. Zegt gewoon hoe het zit. Zou niet weten wat er postmodernisch aan is trouwens... is gewoon een biologieles eigenlijk...
Oke nee nou ja je moet ze niet altijd hebben nee als je er ook acties uit gaat ondernemen die fout zijn neequote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Postmodernistisch in de zin dat bepaalde waarden en normen als relatief en subjectief worden beschouwd, en daar heb je natuurlijk gelijk in, maar dat soort filosofische exercities zijn niet de moeite waard als je daar IRL problemen mee kan krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |