quote:
Heeft niks met verstandig te makenquote:
verstandigquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft niks met verstandig te maken
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft niks met verstandig te maken
Misschien is het inderdaad meer een gevoelskwestie. Zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
verstandig
verstandig bijv.naamw.Uitspraak: [vərˈstɑndəx] met verstand Voorbeeld: `verstandige beslissingen nemen`Antoniem: onverstandig Synoniem: wijs ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/verstandig
Het is gewoon smaak, hij heeft de behoefte niet. Verstandig is het om, ondanks dat je de behoefte wel hebt, het toch niet te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
verstandig
verstandig bijv.naamw.Uitspraak: [vərˈstɑndəx] met verstand Voorbeeld: `verstandige beslissingen nemen`Antoniem: onverstandig Synoniem: wijs ...
Misschien verstandig in het kader van gezondheid. Ik vind het ook een verstandige keuze om gewoon plezier te hebben in het leven. Dit betekend niet dat ik zonder roken, alcohol drinken en drugsgebruik geen plezier heb maar het voegt wel wat extra toe. En als je het met mate doet is er natuurlijk weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
verstandig
Gewoon smaak?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is gewoon smaak, hij heeft de behoefte niet. Verstandig is het om, ondanks dat je de behoefte wel hebt, het toch niet te doen.
Maar blijkbaar wel behoefte waardoor de smaak ontwikkelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Gewoon smaak?
Iedereen die dus begint met roken en alcohol drinken doet het om de smaak?
Mooie gedachte maar vaak zijn er andere redenen die de boventoon voeren.
Stommertquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ergens vind ik het wel raar. Extreem raar zelfs. Ik ga dan ook niet om met mensen die niet drinken. Die moet ik niet. Aparte figuren.
Roken boeit me dan niet zoveel, al moet ik toegeven dat ik rokers vaak veel gezelliger vind dan niet rokers.
Natuurlijk is het niet raar. Hoewel ik het ook niet raar vind als je juist wel die behoefte hebt.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Ik ken echt niemand die nooit wat alcohol drinkt, nu ik er zo over nadenk.
Dan weet ik in ieder geval zeker dat jij geen kennis van me bent irlquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Ik ken echt niemand die nooit wat alcohol drinkt, nu ik er zo over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op woensdag 18 september 2013 00:57 schreef NaturalHerbs het volgende:
Het is nu waarschijnlijk 'niet zo cool' als je geen alcohol drinkt. Maar het maakt echt geen zak uit. Het is jouw leven en zijn jouw keuzes. Je behoudt een stuk meer hersencellen zo dan al die anderen die elk weekend zuipen. Het is ook een stuk beter voor je prostaat o.a. Kan me goed voorstellen dat je het niets aan vindt. Ik drink ook amper meer alcohol, hoorde voor mij meer bij uitgaan/feesten om lekker los te zijn. Tegenwoordig ga ik weinig meer uit, als in naar de kroeg, dus drink ik ook amper meer. Als ik nu heel af en toe op het terras met heet weer een biertje drink of op een verjaardag of zo een baco drink kan ik daar wel van genieten. Maar that's it ook.
Roken moet je echt blij mee zijn dat je het niet doet en die behoefte niet voelt. Niemand voelt die behoefte in eerste instantie, het is meer uit nieuwsgierigheid. Dan raak je verslaafd en ja, voel je die behoefte. Niet doen gewoon. Roken gaat helemaal nergens over. Het biedt je niets behalve een steeds meer verkankerd lichaam en een meer gestreste persoonlijkheid. En een heel lastig iets om weer vanaf te komen. Rokers zijn alleen relaxed als ze aan het roken zijn, de rest van de dag hebben ze last van ontwenningsverschijnselen. Nu vinden ze het roken nog geen probleem, maar over een variërend aantal jaar zouden ze allemaal willen dat ze er nooit aan begonnen waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |