abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121786460
Ik heb het probleem dat ik op oudere vrouwen val. Ik ben 20 jaar, maar zou eerder verliefd kunnen worden op een vrouw van 26 / 27 / 28 jaar dan op een meisje van 17 / 18 jaar oud. Dit is natuurlijk een probleem. Weinig vrouwen van die leeftijd zouden een relatie aan willen gaan met een 20-jarige jongen.

Zijn er meer jongens die met het probleem zitten dat ze op oudere vrouwen vallen en hoe gaan jullie hiermee om?
pi_121786570
Niet weer.
pi_121786573
Oudere vrouwen en dan 28 jaar zeggen :') _O-
  zondag 20 januari 2013 @ 01:45:24 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_121786926
Ik val op aantrekkelijke vrouwen, ongeacht leeftijd. En wanneer je een beetje guts hebt krijg je ook vrouwen die jaren ouder zijn dan jijzelf bent. Dat je het zelf als probleem ziet is eigenlijk direct ook het grootste probleem.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_121787047
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef BMWyouknow het volgende:
Dit is natuurlijk een probleem.
:')
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 20 januari 2013 @ 02:22:00 #6
394140 Luxuriate
Indulge oneself
pi_121787590
6 tot 8 jaar ouder? Jij durft :')
  zondag 20 januari 2013 @ 04:16:46 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_121788425
Beste, toen ik zo oud als jij was, had ik dit niet. Tenminste dat dacht ik... tot ik een vrouw die iets ouder was had als ik. Dat duurde dan ook niet lang, aangezien ik nog thuis woonde.

Daarna heb ik nog wel een aantal one night stands gehad met oudere vrouwen en soms zelfs enkele one week stands of nog iets meer.

Maar ik werd pas gek op wat oudere vrouwen (een vrouw van toen ongeveer 36) toen ik 29 jaar was.
En het kan heel goed werken... ik was zo dom om het niet helemaal aan te durven. Ik ging voor een vrije relatie, en zij heeft zich daarin geschikt.

En ik heb deze relatie weer verbroken, ondanks dat ik besefte dat mijn nieuwe relatie nooit kon tippen aan mijn oude relatie.
Maar mijn nieuwe was een soort van hulpeloze Bambi die mij op dat moment eerder nodig had.

Ik heb er dan ook geen echte spijt van, mijn nieuwe is uiteindelijk goed terecht gekomen en is niet geëindigd in de goot of in het grap....
Maar mijn oudere relatie had veel meer potentieel... maar ik was nog jong (nog net geen 30)... en jij bent nog tien jaar jonger...
Oudere vrouwen hebben rammelende eierstokken... jij komt ergens nog maar net kijken en denkt al helemaal niet aan nageslacht (hoop ik)...

Mijn tip; negeer jouw wensen betreft wat oudere vrouwen niet... maar laat de jongere vrouwen ook niet compleet links liggen. En leer vooral jezelf zo goed mogelijk kennen de komende jaren... Daarna kun je altijd nog definitief kiezen voor een oudere vrouw!

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 02:22 schreef Luxuriate het volgende:
6 tot 8 jaar ouder? Jij durft :')
Doe niet zo lullig. TS is 20 jaar, en dan is vaak zelfs een vrouw van 3 jaar ouder moeilijk te versieren. Geef hem wat credits....
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_121789098
Wacht gewoon tot je 30 bent dan kun je die oudere vrouwen makkelijk scoren.
Overigens snap ik niet waarom je op vrouwen van 28 valt, 18-jarigen zijn doorgaans toch een heel stuk strakker en pronter qua lijf. Boven de 26 gaat alles hangen en uitdijen bij vrouwen.
pindazakje
  zondag 20 januari 2013 @ 09:17:37 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121789163
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Wacht gewoon tot je 30 bent dan kun je die oudere vrouwen makkelijk scoren.
Overigens snap ik niet waarom je op vrouwen van 28 valt, 18-jarigen zijn doorgaans toch een heel stuk strakker en pronter qua lijf. Boven de 26 gaat alles hangen en uitdijen bij vrouwen.
alsof het alleen om uiterlijk gaat :')

Ik viel ook altijd op oudere vrouwen en dat was idd niet eenvoudig, want ze vonden me bijna altijd te jong. Gelukkig loop ik zelf nu ook tegen de 30, dus dat probleem is er nu niet meer :)
Niet meer actief op Fok!
pi_121789181
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

alsof het alleen om uiterlijk gaat :')
Ja ze moet natuurlijk ook goed kunnen koken en het huishouden doen maar dat is wel ondergeschikt aan het uiterlijk imo.
pindazakje
pi_121797103
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 04:16 schreef EricOscuro het volgende:
Beste, toen ik zo oud als jij was, had ik dit niet. Tenminste dat dacht ik... tot ik een vrouw die iets ouder was had als ik. Dat duurde dan ook niet lang, aangezien ik nog thuis woonde.

Daarna heb ik nog wel een aantal one night stands gehad met oudere vrouwen en soms zelfs enkele one week stands of nog iets meer.

Maar ik werd pas gek op wat oudere vrouwen (een vrouw van toen ongeveer 36) toen ik 29 jaar was.
En het kan heel goed werken... ik was zo dom om het niet helemaal aan te durven. Ik ging voor een vrije relatie, en zij heeft zich daarin geschikt.

En ik heb deze relatie weer verbroken, ondanks dat ik besefte dat mijn nieuwe relatie nooit kon tippen aan mijn oude relatie.
Maar mijn nieuwe was een soort van hulpeloze Bambi die mij op dat moment eerder nodig had.

Ik heb er dan ook geen echte spijt van, mijn nieuwe is uiteindelijk goed terecht gekomen en is niet geëindigd in de goot of in het grap....
Maar mijn oudere relatie had veel meer potentieel... maar ik was nog jong (nog net geen 30)... en jij bent nog tien jaar jonger...
Oudere vrouwen hebben rammelende eierstokken... jij komt ergens nog maar net kijken en denkt al helemaal niet aan nageslacht (hoop ik)...

Mijn tip; negeer jouw wensen betreft wat oudere vrouwen niet... maar laat de jongere vrouwen ook niet compleet links liggen. En leer vooral jezelf zo goed mogelijk kennen de komende jaren... Daarna kun je altijd nog definitief kiezen voor een oudere vrouw!

[..]

Doe niet zo lullig. TS is 20 jaar, en dan is vaak zelfs een vrouw van 3 jaar ouder moeilijk te versieren. Geef hem wat credits....
Wat dat betreft heb ik het voordeel dat ik wel al op mezelf woon, voor mijn leeftijd een goede baan heb naast mijn studie etc., aangezien oudere vrouwen toch wel vallen op zelfstandige mannen. Maar wat kinderen betreft: asjeblieft nog niet zeg! Ik weet wel al dat ik later zeker kinderen wil, maar niet voordat ik 25 ben!
  zondag 20 januari 2013 @ 14:50:12 #12
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_121799608
Ik heb 2 keer een relatie gehad met meiden die wat ouder zijn dan ik (6-8 jaar) en er nog een paar gedate.
Inmiddels ben ik verliefd op een jongere meid.

Zeik niet zo, als je maar een toffe gast bent zeggen ze vanzelf ja, tis echt niet dat het taboe is ofzo
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 21 januari 2013 @ 01:11:15 #13
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_121830851
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef BMWyouknow het volgende:

[..]

Wat dat betreft heb ik het voordeel dat ik wel al op mezelf woon, voor mijn leeftijd een goede baan heb naast mijn studie etc., aangezien oudere vrouwen toch wel vallen op zelfstandige mannen. Maar wat kinderen betreft: asjeblieft nog niet zeg! Ik weet wel al dat ik later zeker kinderen wil, maar niet voordat ik 25 ben!
Oh, ik woonde ook op mezelf, een hele woonboot voor mezelf. Goed ik studeerde nog en de boot hadden mijn ouders gekocht opdat ze het een paar jaar later weer konden verkopen... maar geen huur, elektra etc betaald. En dat nog eens midden in de Stad Groningen op nog geen 5 minuten lopen vanaf de Grote Markt.

Maar goed, toch wel wat afhankelijk van mijn ouders... (en mijn ASA uitzendbureaubaantjes).
Ze vond het wel goed zo. Ze zocht geen kostwinner en ze vond mij. Laat ik het daar maar bij houden. ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_121833745
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik heb het probleem dat ik op oudere vrouwen val. Ik ben 20 jaar, maar zou eerder verliefd kunnen worden op een vrouw van 26 / 27 / 28 jaar dan op een meisje van 17 / 18 jaar oud. Dit is natuurlijk een probleem. Weinig vrouwen van die leeftijd zouden een relatie aan willen gaan met een 20-jarige jongen.

Zijn er meer jongens die met het probleem zitten dat ze op oudere vrouwen vallen en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik ben nu 23 en ik regel nog steeds makkelijker vrouwen van 30 dan vrouwen van 20 of 17 /18 jaar oud.... TOen ik 19 was had ik ook een vriendin die toen 26 was =/

Gewoon eerlijk zijn, doen alsof je ambitie hebt in je leven en je pakt zo'n dame zo in hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')