bmwyouknowquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik ben inmiddels 21 en heb nog nooit de behoefte gehad om alcohol te drinken of te gaan roken. Natuurlijk heb ik wel eens een glas bier gedronken en eens een hijs van een sigaret genomen, maar ik vind het niks speciaals. Op feestjes drink ik ook nooit alcohol, maar gewoon frisdrank.
Als ik bij mij op school kijk dan zie ik dat zeker de helft rookt en als je in het weekend dronken was dan is dat ook niks raars meer. Als ze dan horen dat ik nooit alcohol drink kijken ze me raar aan.
Ben ik nou zo raar dat ik geen behoefte heb aan roken en alcohol?
Die was altijd een meisje.quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef fathank het volgende:
Kloon van helplesss/inloggen/maidenstower?
True, alhoewel het wel weer een leuke plottwist zou zijnquote:
Welke Van de 4?quote:
Er is sprake van enige overlap.......quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:
Aah fuck it, ik ga me niet aanmelden bij het viva forum speciaal om TS zijn postgeschiedenis aldaar door te spitten. Dat TS zijn hele leven aan elkaar fantaseert staat toch al wel vast. Maar als iemand nog meer linkjes heeft naar het viva forum, ik hou me warm aanbevolen.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Seven. het volgende:
Aah fuck it, ik ga me niet aanmelden bij het viva forum speciaal om TS zijn postgeschiedenis aldaar door te spitten. Dat TS zijn hele leven aan elkaar fantaseert staat toch al wel vast. Maar als iemand nog meer linkjes heeft naar het viva forum, ik hou me warm aanbevolen.
Geen vriend vinden? Dus TS is een fagg of heb ik ergens overheen gelezen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:25 schreef T42 het volgende:
gewoon zeggen dat je geen vriend kunt vindendan moeten ze wel ff denken
dat is juist de punt waar ze even over moeten na denken. duhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:55 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Geen vriend vinden? Dus TS is een fagg of heb ik ergens overheen gelezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |