abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124707840
Hallo,

Ik ben 20 jaar, en heb nog nooit een vriendin gehad. Ik ben student, heb al een MBO-diploma op zak, woon op mezelf, onderneem veel, zie er prima uit (jammer dat ik nog wat puistjes heb) en heb naast mijn studie - zeker voor een 20-jarige - een mooie baan als autoverkoper bij Audi. Al met al heb ik het dus zeker niet slecht als 20-jarige. Maar op het gebied van de liefde lijkt het alsof ik daar niet aan deelneem, alsof dat iets is waar ik buitenval.

Ik ben weleens verliefd geweest, maar deze liefde werd nog nooit beantwoord. Ik ben nog maagd en heb nog nooit gezoend. Iets wat nu ineens ongewild een issue wordt. Ik wil gewoon graag dat de eerste keer is met iemand van wie ik hou en vice versa. Ik heb ook nog nooit gedate.

Ook al ben ik pas 20, ik voel me er de laatste tijd heel ongelukkig over en heb ook weinig vertrouwen in de toekomst wat dit betreft. Heb veel sombere gedachten over een leven in mijn eentje. Zeker omdat veel mensen in mijn omgeving nu juist hun leven met iemand anders inrichten. De meesten in mijn omgeving zijn al een stuk ouder (veel al 24 / 25) en zijn al bezig over samenwonen, of zelfs al kinderen en trouwen. Niet dat ik al aan kinderen en trouwen toe ben! Ik heb altijd gezegd dat ik voordat ik 25 ben niet aan kinderen of trouwen wil beginnen. Maar toch doet dit pijn.

Inmiddels is het bijna een pijnlijk onderwerp als mensen naar mijn liefdesleven vragen. Ik snap gewoon niet zo goed wat er mis is met mij, of wat er mis gaat. Als ik nieuwe mensen ontmoet vind ik het tegenwoordig ook helemaal niet leuk om het over liefdeslevens te hebben. Ik voel me raar en vreemd en een buitenbeentje.

Ik weet dat anderen om mij heen vinden dat ik mij niet zo'n zorgen moet maken, maar dat doe ik wel. Ik vind het verschrikkelijk naar eerlijk gezegd. Maar vooral het gevoel van minderwaardigheid en ik voel me ook gewoon onaantrekkelijk. Alsof er niemand van mij houdt.

Het voelt zo rot dat ik voor niemand zo speciaal ben. Soms zit ik hier overigens minder mee. Dan voel ik mij gewoon goed met de mensen om mij heen. Sowieso wel, maar nu is het gemis van die extra persoon zo sterk.

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die in soortgelijke situatie zitten/zaten en hoe zij hier mee om gaan/gingen.
pi_124707963
quote:
autoverkoper bij Audi
Username: BMWyouknow

I lol'd :D
pi_124708177
quote:
17s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:09 schreef strontboer het volgende:

[..]

Username: BMWyouknow

I lol'd :D
Hiervoor ben ik altijd BMW-gek geweest (en nog steeds wel), dus vandaar die naam. Ik kan hem niet meer veranderen.
pi_124708267
Je bent 20, waar lul je over. Niet druk om maken en zeker niet geforceerd proberen iemand te zoeken nu...
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124708305
Misschien moet je dan eens gaan daten? Des noods via datingsites.
pi_124708317
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha dat laatste :') Kom op man vrouw, hij is 20...
  zondag 31 maart 2013 @ 01:22:33 #7
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_124708328
Jezus gast, je bent al 20! Zou me ook druk maken, maar snel iemand gaan zoeken nu!
pi_124708348
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is niet zo dat ik echt datingsites nodig heb. Datingsites vind ik persoonlijk voor mensen met aanspreekangst. Als ik iets niet heb is het wel aanspreekangst. Ik werk ook niet voor niks als autoverkoper.
pi_124708436
Een autoverkoper zou ik nooit daten hoor :{w
pi_124708455
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef BMWyouknow het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik echt datingsites nodig heb. Datingsites vind ik persoonlijk voor mensen met aanspreekangst. Als ik iets niet heb is het wel aanspreekangst. Ik werk ook niet voor niks als autoverkoper.
R&P / Meisjes niet aan durven spreken, behalve op mijn werk.

Echt niet?
Trouwens zijn datingsites echt niet alleen voor mensen met aanspreekangst.
pi_124708508
quote:
17s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:22 schreef strontboer het volgende:

[..]

Haha dat laatste :') Kom op man vrouw, hij is 20...
Jongeren gebruiken ook datingsites. Ik ken een aantal van rond de 20 die er een relatie aan over hebben gehouden en dat zijn heel normale mensen. En als hij op een andere manier geen dates weet te regelen, moet hij toch wat. Gezien het feit dat hij op oudere vrouwen valt is het misschien juist een goed idee.
  zondag 31 maart 2013 @ 01:29:14 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124708535
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef BMWyouknow het volgende:

[..]

Tsja blijkbaar heb je het wel nodig, want je huidige aanpak lukt namelijk voor geen ene meter.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124708569
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:26 schreef FAUSTI het volgende:
Een autoverkoper zou ik nooit daten hoor :{w
Niks mis met autoverkopers hoor. Het is algemeen bekend dat aan het beroep autoverkoper inderdaad een naar luchtje hangt door hoe autoverkopers eerder waren, maar moet je nu niet meer proberen hoor doordat mensen alles al op internet hebben opgezocht. Autoverkopers zijn tegenwoordig wel betrouwbaar hoor.
pi_124708618
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef BMWyouknow het volgende:

[..]

Niks mis met autoverkopers hoor. Het is algemeen bekend dat aan het beroep autoverkoper inderdaad een naar luchtje hangt door hoe autoverkopers eerder waren, maar moet je nu niet meer proberen hoor doordat mensen alles al op internet hebben opgezocht. Autoverkopers zijn tegenwoordig wel betrouwbaar hoor.
Daar gaat het niet over meer dat het nogal saai overkomt. Beetje klantjes helpen, koffie drinken hangen in kantoor en dan om 5 uur weder te keren naar huis. Waar je een vrouwtje wenst te vinden die het prakkie al heeft gemaakt.

Zitten de wijfjes niet op te wachten.
pi_124708655
UVT / Alleen uitgaan toch eens proberen, maar wat?

Inmiddels wel vaker wezen stappen? Heb je vrienden om dat mee te doen?
pi_124708692
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Daar gaat het niet over meer dat het nogal saai overkomt. Beetje klantjes helpen, koffie drinken hangen in kantoor en dan om 5 uur weder te keren naar huis. Waar je een vrouwtje wenst te vinden die het prakkie al heeft gemaakt.

Zitten de wijfjes niet op te wachten.
Zijn baan zal vast het probleem niet zijn.
pi_124708716
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn baan zal vast het probleem niet zijn.
Het zal wel een onderdeel van het hele probleem zijn.
pi_124708938
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef BMWyouknow het volgende:
Maar vooral het gevoel van minderwaardigheid en ik voel me ook gewoon onaantrekkelijk. Alsof er niemand van mij houdt.

Vrouwen houden niet van mannen die zichzelf een minderwaardigheidscomplex aanpraten en ook niet van mannen die om het feit heen proberen te lullen dat ze wel eens wat meer actie mogen ondernemen omdat ze denken dat het toch wel aan komt waaien.

EDIT: Werk eerst aan jezelf voor je met een ander kunt werken.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:49:17 #19
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124710253
Ik heb al vele malen hier op Fok mijn verhaal verteld aan mensen als jij (en ik van vroeger).
Voor mijn 20ste heb ik ook nog maar 3 keer gezoend.
En ja ik begrijp waar je doorheen gaat... ik ben er zelf ook doorheen gegaan.

Maar als het een keer begint te lopen, dan loopt het doorgaans ook goed.
En mensen aanspreken vanuit jouw werk/ vakkundigheid is heel iets anders dan iemand aanspreken voor daten... want betreft daten kun je niet terugvallen op jouw auto of verkoopkennis.

Laat dat eerst maar eens tot je doordringen. Pas daarna ben je toe aan de volgende stap.
Maar tot die tijd... ga uit met jouw vrienden, maak plezier samen aan de bar of op de dansvloer.
Want de meeste vrouwen vinden mannen die onderling veel plezier kunnen hebben aantrekkelijker dan mannen die zich ergens terugtrekken.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_124712188
Ik ben 22 en heb nog geen ervaring, zelfs geen kus...big deal man. Ik vind het eigenlijk wel lekker: ultieme vrijheid en geen gezeik aan je kop. Als ik vrienden om mij heen zie die in het weekend 'leuke dingen met hun vriendin' moeten doen, moet ik altijd een beetje huilen omdat het van die debiele dingen zijn als schoonouders bezoeken, op een of andere beurs rondlopen, winkelen, etc. Ik ben blij dat ik zelf kan bepalen wat ik wel of niet wil doen.
pi_124712291
Niks mis met datingsites hoor, ik kan me ook wel een beetje herkennen in je verhaal maar ik heb me gewoon ingeschreven op een paar van die sites en ben er inmiddels wel fan van. Het is gewoon een prima manier om nieuwe mensen te leren kennen, ik het vrijdag nog een hele gezellige date gehad. Maar dat verhaal is voor een ander topic dat inmiddels alweer gesloten is.
  zondag 31 maart 2013 @ 11:16:23 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124712441
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:55 schreef QBay het volgende:
Ik ben 22 en heb nog geen ervaring, zelfs geen kus...big deal man. Ik vind het eigenlijk wel lekker: u
Ja we geloven het meteen. :')

Je weet dat er een verschil is tussen de FOK-maagd uithangen en met je dikke saaie vriendin naar de IKEA gaan op tweede paasdag?
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 31 maart 2013 @ 11:29:30 #23
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124712624
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 11:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja we geloven het meteen. :')

Je weet dat er een verschil is tussen de FOK-maagd uithangen en met je dikke saaie vriendin naar de IKEA gaan op tweede paasdag?
kutzooi, das morgen pas...en vandaag dan?
pi_124714738
Volgens mij ben je er te veel mee bezig, dat merken vrouwen aan je. Ga gewoon lol maken!
pi_124714815
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:55 schreef QBay het volgende:
Ik ben blij dat ik zelf kan bepalen wat ik wel of niet wil doen.
Dan kan je ook als je wel een vriendin hebt, of je moet over je heen laten lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')