Hiervoor ben ik altijd BMW-gek geweest (en nog steeds wel), dus vandaar die naam. Ik kan hem niet meer veranderen.quote:
Haha dat laatstequote:Op zondag 31 maart 2013 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet je dan eens gaan daten? Des noods via datingsites.
Het is niet zo dat ik echt datingsites nodig heb. Datingsites vind ik persoonlijk voor mensen met aanspreekangst. Als ik iets niet heb is het wel aanspreekangst. Ik werk ook niet voor niks als autoverkoper.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet je dan eens gaan daten? Des noods via datingsites.
R&P / Meisjes niet aan durven spreken, behalve op mijn werk.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik echt datingsites nodig heb. Datingsites vind ik persoonlijk voor mensen met aanspreekangst. Als ik iets niet heb is het wel aanspreekangst. Ik werk ook niet voor niks als autoverkoper.
Jongeren gebruiken ook datingsites. Ik ken een aantal van rond de 20 die er een relatie aan over hebben gehouden en dat zijn heel normale mensen. En als hij op een andere manier geen dates weet te regelen, moet hij toch wat. Gezien het feit dat hij op oudere vrouwen valt is het misschien juist een goed idee.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Haha dat laatsteKom op man vrouw, hij is 20...
Tsja blijkbaar heb je het wel nodig, want je huidige aanpak lukt namelijk voor geen ene meter.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik echt datingsites nodig heb. Datingsites vind ik persoonlijk voor mensen met aanspreekangst. Als ik iets niet heb is het wel aanspreekangst. Ik werk ook niet voor niks als autoverkoper.
Niks mis met autoverkopers hoor. Het is algemeen bekend dat aan het beroep autoverkoper inderdaad een naar luchtje hangt door hoe autoverkopers eerder waren, maar moet je nu niet meer proberen hoor doordat mensen alles al op internet hebben opgezocht. Autoverkopers zijn tegenwoordig wel betrouwbaar hoor.quote:
Daar gaat het niet over meer dat het nogal saai overkomt. Beetje klantjes helpen, koffie drinken hangen in kantoor en dan om 5 uur weder te keren naar huis. Waar je een vrouwtje wenst te vinden die het prakkie al heeft gemaakt.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Niks mis met autoverkopers hoor. Het is algemeen bekend dat aan het beroep autoverkoper inderdaad een naar luchtje hangt door hoe autoverkopers eerder waren, maar moet je nu niet meer proberen hoor doordat mensen alles al op internet hebben opgezocht. Autoverkopers zijn tegenwoordig wel betrouwbaar hoor.
Zijn baan zal vast het probleem niet zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:32 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over meer dat het nogal saai overkomt. Beetje klantjes helpen, koffie drinken hangen in kantoor en dan om 5 uur weder te keren naar huis. Waar je een vrouwtje wenst te vinden die het prakkie al heeft gemaakt.
Zitten de wijfjes niet op te wachten.
Het zal wel een onderdeel van het hele probleem zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn baan zal vast het probleem niet zijn.
Vrouwen houden niet van mannen die zichzelf een minderwaardigheidscomplex aanpraten en ook niet van mannen die om het feit heen proberen te lullen dat ze wel eens wat meer actie mogen ondernemen omdat ze denken dat het toch wel aan komt waaien.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef BMWyouknow het volgende:
Maar vooral het gevoel van minderwaardigheid en ik voel me ook gewoon onaantrekkelijk. Alsof er niemand van mij houdt.
Ja we geloven het meteen.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:55 schreef QBay het volgende:
Ik ben 22 en heb nog geen ervaring, zelfs geen kus...big deal man. Ik vind het eigenlijk wel lekker: u
kutzooi, das morgen pas...en vandaag dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja we geloven het meteen.![]()
Je weet dat er een verschil is tussen de FOK-maagd uithangen en met je dikke saaie vriendin naar de IKEA gaan op tweede paasdag?
Dan kan je ook als je wel een vriendin hebt, of je moet over je heen laten lopen.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:55 schreef QBay het volgende:
Ik ben blij dat ik zelf kan bepalen wat ik wel of niet wil doen.
Da's een achterhaald vooroordeel.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |