Of "misschien moet je niet zo kieskeurig zijn"quote:Op woensdag 25 december 2013 00:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom ben je nog niet getrouwd? Waarom heb je geen fulltime baan? Wanneer begin je nou eens aan kinderen? Heb je nog steeds geen uitvaartvezekering?
Frederick-Jan ook gewoonquote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef Messina het volgende:
"Nooit... Maar Frederick-Jan komt volgende kerst mee!"
Maar jij hebt in elk stadje een ander schatje schijntquote:Op woensdag 25 december 2013 14:10 schreef F1978 het volgende:
Tja... ben blij dat ik die vragen ook niet meer zo vaak krijg.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:35 schreef snakelady het volgende:
En als je een vriendin hebt krijg je de vraag "Wanneer gaan jullie samen wonen?" als je samen woont is het "Wanneer gaan jullie nu eens trouwen?" Ben je getrouw dan krijg je de vraag wanneer je aan kinderen gaat beginnen en dan zal je nog vragen krijgen.
Mensen gaan er vanuit dat iedereen rond een bepaalde leeftijd zich gaat settelen en als je dat niet doet val je een beetje buiten de boot, maar dat is hun probleem, niet het jouwe, je moet je er dus niet druk over maken aangezien je soortgelijke vragen de rest van je leven zal blijven krijgen.
Dan heb je slechte bronnen qua informatiequote:Op woensdag 25 december 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frederick-Jan ook gewoon
[..]
Maar jij hebt in elk stadje een ander schatje schijnt
Mensen die dit nu al vragen (je bent 22, for fuck sake! da's volop jong!) die moet je denkbeeldig deze geven:quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Nu is het kerst en zoals altijd met die dagen waarop iedereen weer bij mekaar komt krijg ik de vraag wanneer ik nu eens een vriendin meebreng. Erg vervelend dat ik deze vraag elke keer aan moet horen.
Ik ben 22, woon op mezelf, bijna mijn tweede opleiding afgerond, heb naast mijn studie een parttimebaan als autoverkoper en rijd een dikke auto. Op zich heb ik het dus zeker niet slecht. Je zou op dit moment misschien wel kunnen zeggen dat het enige wat er nog bij kan een vriendin is. Ik sta hier zeker ook voor open.
Toch hangt het me langzaamaan de strot uit dat ik elke keer die vraag krijg. Is het nu echt zo raar dat ik nog geen vriendin heb?
is dit een geheime advertentie ?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Nu is het kerst en zoals altijd met die dagen waarop iedereen weer bij mekaar komt krijg ik de vraag wanneer ik nu eens een vriendin meebreng. Erg vervelend dat ik deze vraag elke keer aan moet horen.
Ik ben 22, woon op mezelf, bijna mijn tweede opleiding afgerond, heb naast mijn studie een parttimebaan als autoverkoper en rijd een dikke auto. Op zich heb ik het dus zeker niet slecht. Je zou op dit moment misschien wel kunnen zeggen dat het enige wat er nog bij kan een vriendin is. Ik sta hier zeker ook voor open.
Toch hangt het me langzaamaan de strot uit dat ik elke keer die vraag krijg. Is het nu echt zo raar dat ik nog geen vriendin heb?
Eens. Onnozele toevoeging.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
Het enige rare vind ik is dat je hier perse moet vermelden dat je een dikke auto rijdt om te vermelden hoe succesvol je wel niet bent.
Maar een auto kun je niet neuken, en kruipt ook niet naast je in bed.
Ik wil gvd antwoord.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:55 schreef Laura.b het volgende:
Standaard vraag, denk dat je er niet zoveel waarde aan moet hechten.
Verder snap ik niet waarom je moet neerzetten dat je een dikke auto hebt enzo, boeiend.
Nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Is het nu echt zo raar dat ik nog geen vriendin heb?
Bedrijfsadministrateur mbo-4 en nu bijna HBO accountancyquote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef dmssn het volgende:
Welke twee opleidingen heb je gevolgd?
Vind je het bij de VIVA dames niet meer zo gezellig?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vind je het bij de VIVA dames niet meer zo gezellig?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/216869
Ok, dan zal ik je even helpen herinneren anders vergeet je die weer mee te nemen :quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
wanneer ik nu eens een vriendin meebreng
Hoe dik is dik?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef BMWyouknow het volgende:
Uiteraard verlaagd, en met twee dikke uitlaatpijpen. En natuurlijk overal dikke M logo's.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:30 schreef KeesBromfiets het volgende:
Een E36 316 is geen dikke auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |