SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
AGF boer voor de winkel had het een stuk beter voor elkaar dan wij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:03 schreef UncleSam het volgende:
Geen aardbeien, geen frambozen, geen rode bessen :-(
19:00 sluiten was toch wettelijk veplicht dacht ik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Net nog even boodschappen gehaald voor het ontbijt morgen, ik had het toch wel een beetje te doen met de verkeersregelaar (o.i.d.) die buiten er voor zorgde dat alle auto's netjes konden parkeren. Sta je daar op kerstavond buiten met je reflecterende hesje
Kan je een vergunning voor krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
19:00 sluiten was toch wettelijk veplicht dacht ik?
Er werd toch heul niet geleverd op eerste kerstdag?quote:24 - 12 - 2013 00:00AGF-bericht dinsdag DC Zaandam
Wijzigingen voor afleverdag woensdag.
Ohja. Een multifranchiser hier is wel gewoon om 19:00 dicht gegaan, maar was wel al open om 06:00. En hij heeft geen to-go formaat winkeltjes.quote:
Eens. Wel vind ik het raar om met kerst open te zijn. Zag dat een ander filiaal in de buurt zowel eerste als tweede kerstdag open is.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Loll het volgende:
Wat een onzin trouwens om vanavond eerder dicht te gaan. Ik snap het nooit zo goed kan je net zo goed de avond voor oudjaar ook dichtgaan.
Hier stonden vorig jaar bij de Franchiser - welke dit jaar weer tot 24:00 open is - zelfs van die dranghekken bij de ingang om alles in goede banen te lijden.. Er is dus blijkbaar wel behoefte aanquote:Op woensdag 25 december 2013 00:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Eens. Wel vind ik het raar om met kerst open te zijn. Zag dat een ander filiaal in de buurt zowel eerste als tweede kerstdag open is.
Serieus? Hebben al die mensen dan niets beter te doen dan op kerstavond?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier stonden vorig jaar bij de Franchiser - welke dit jaar weer tot 24:00 open is - zelfs van die dranghekken bij de ingang om alles in goede banen te lijden.. Er is dus blijkbaar wel behoefte aan
Er werken daar 18 (of zelfs meer) verschillende nationaliteiten. genoeg marokkanen, turken, etc. die niks te doen hebben met kerstquote:Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Serieus? Hebben al die mensen dan niets beter te doen dan op kerstavond?
Wow, op eerste kerstdag?! Ik heb zelfs ook niets met kerst ofzo, maar om dan van 16-24 te moeten werken zou ik niet echt zien zittenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er werken daar 18 (of zelfs meer) verschillende nationaliteiten. genoeg marokkanen, turken, etc. die niks te doen hebben met kerstEn ik had het over eerste kerstdag(16:00-24:00), niet kerstavond.
achja, 200% he? Al die marokaanse gelijk "Ik heb dikke stacks G. #swag"quote:Op woensdag 25 december 2013 00:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wow, op eerste kerstdag?! Ik heb zelfs ook niets met kerst ofzo, maar om dan van 16-24 te moeten werken zou ik niet echt zien zittenHad niet verwacht dat daar vraag naar is
Avond voor oudjaar moet je ook 18:00 dicht zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:03 schreef Loll het volgende:
Wat een onzin trouwens om vanavond eerder dicht te gaan. Ik snap het nooit zo goed kan je net zo goed de avond voor oudjaar ook dichtgaan.
Ja, ik zie dat wij trouwens om 19:00 dicht zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Avond voor oudjaar moet je ook 18:00 dicht zijn.
Albert Heijn ASW.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:21 schreef d4v1d het volgende:
Er werken daar 18 (of zelfs meer) verschillende nationaliteiten. genoeg marokkanen, turken, etc. die niks te doen hebben met kerstEn ik had het over eerste kerstdag(16:00-24:00), niet kerstavond.
Ga maar weer weg met je surinamequote:Op woensdag 25 december 2013 02:46 schreef OudeBok het volgende:
Ah, jongens.. We mogen blij zijn met de kassamedewerkers bij ons.
Hier in Suriname geen groet, geen blik, geen woord. Rustig in het Chinees met de collega's aan de babbel en slechts geld aannemen en teruggeven.
Nee dat is geen wettelijke verplichting dus mag je ook langer open. Alleen AH sluit in de meeste winkels om 18:00 om een goed werkgever te zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Avond voor oudjaar moet je ook 18:00 dicht zijn.
Hoe kan je daar als winkel niks van leren..... Dat heb ik dus bijbesteld...... Overigens een hoop goede dingen ook voor RE. voldoende kruiden en AGF was ook redelijk goed!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:39 schreef bigbass het volgende:
Vanochtend om 10 uur was de mascarpone al uitverkocht. Precies zoals vorig jaar, hoe kan het dat ze daar niks van hadden geleerd?
Vind ik ook hoor. Het enige waar we nogal mee de mist in gingen was vlees, vis en panklaar. Maar ja, dat zijn dan ook wel 3 belangrijke groepen tijdens dit soort dagen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee dat is geen wettelijke verplichting dus mag je ook langer open. Alleen AH sluit in de meeste winkels om 18:00 om een goed werkgever te zijn.
[..]
Hoe kan je daar als winkel niks van leren..... Dat heb ik dus bijbesteld...... Overigens een hoop goede dingen ook voor RE. voldoende kruiden en AGF was ook redelijk goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Woods op 25-12-2013 13:23:11 ]woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:14 schreef Woods het volgende:
bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's van Dropbox lukken op de een of andere manier nietquote:
Moet je even het linkje neerzetten, zonder de [IMG] tags er omheen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef Woods het volgende:
[..]
Foto's van Dropbox lukken op de een of andere manier niet
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je even het linkje neerzetten, zonder de [IMG] tags er omheen.
op 19-8 moet je er even een halfuurtje onbetaalde pauze vanaf trekken volgens mij. Verder even op schipper/janneke wachtenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Woods het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s/x3003q15pjprurq/DSC_0644.jpg
Zulke kleine foutjes slopen er snel in ja, ik ga binnenkort een grote check doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
op 19-8 moet je er even een halfuurtje onbetaalde pauze vanaf trekken volgens mij. Verder even op schipper/janneke wachtenMaar volgensmij klopt het niet nee.
Ik ga na deze week naar de ASM die de uren onder zich heeft genomen, maar wil het eerst zelf even checken.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef NJ het volgende:
Is het niet veel handiger om met die lijst van gewerkte uren naar je teamleider te stappen en hem te vragen of hij kan kijken naar de lijst met uitbetaalde uren?
Dat denk ik ook, daarom ga ik (misschien wat laat maar dat terzijde) nu alles zelf checken. Alleen snap ik niet hoe ik alles moet optellen en hoe het over de uren verdeeld is.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:41 schreef exelletor het volgende:
Voor 13 dagen uitbetaald gekregen.Verder zouden gewerkt + tvt je gewerkte uren moeten zijn (33 in dit geval), maar dat komt niet echt overeen met je gemaakte uren. Heb je toen wel gekeken wat er aan tijden op plaza stond? Ik vermoed trouwens dat ze aan het sjoemelen zijn geweest om je minder toeslag uit te betalen en dus je tijden over de andere dagen verdeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Woods op 25-12-2013 13:57:41 ]woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Op je loonstroken zijn je personeelsnummer, BSN-nummer, je rekeningnummer en geboortedatum zichtbaar. Ik ga even zorgtoeslag voor je aanvragen.
Zijn DigiD staat er niet op.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Op je loonstroken zijn je personeelsnummer, BSN-nummer, je rekeningnummer en geboortedatum zichtbaar. Ik ga even zorgtoeslag voor je aanvragen.
Hopelijk lezen er geen Bulgaren mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat hadden die Bulgaren ook niet nodig
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, daarom ga ik (misschien wat laat maar dat terzijde) nu alles zelf checken. Alleen snap ik niet hoe ik alles moet optellen en hoe het over de uren verdeeld is.Als ik week 34 + 35 bij elkaar optel, dan kom ik op 10 toeslaguren uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat het met de laatste week verkeerd is gegaan ofzo?
Overigens ben je hier ook wel een beetje laat mee.
Gewoon even opnieuw printenquote:Op woensdag 25 december 2013 14:12 schreef mujentas het volgende:
En aan de kreukels en de scheuren te zien ga je nogal slordig met je loonstrookjes om
Nee dat kwam omdat de printer toen vastliepquote:Op woensdag 25 december 2013 14:12 schreef mujentas het volgende:
En aan de kreukels en de scheuren te zien ga je nogal slordig met je loonstrookjes om
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Het enige dat ik ervan kan zeggen is dat het niet klopt. Bovendien is er iemand handmatig wat aan het doen geweest, want stel dat er in het systeem iets scheef zit (TVT op N, of zoiets) dan zou in totaal werk+toesl+tvt =36 moeten zijn, en dat is ook niet het geval. Er staat ook geen saldo tvt meer, dus alles dat in R&R stond is via de perops wel uitbetaald. Blijft de vraag waar je gewerkte uren gebleven zijn...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
op 19-8 moet je er even een halfuurtje onbetaalde pauze vanaf trekken volgens mij. Verder even op schipper/janneke wachtenMaar volgensmij klopt het niet nee.
Zelf vind ik het kader dat we nu hebben niet echt fijne mensen om mee te werken, sjoemelen volgens mij met de boel voor mooie cijfertjes. Ik weet niet hoe het er in andere AH's aan toe gaat?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het enige dat ik ervan kan zeggen is dat het niet klopt. Bovendien is er iemand handmatig wat aan het doen geweest, want stel dat er in het systeem iets scheef zit (TVT op N, of zoiets) dan zou in totaal werk+toesl+tvt =36 moeten zijn, en dat is ook niet het geval. Er staat ook geen saldo tvt meer, dus alles dat in R&R stond is via de perops wel uitbetaald. Blijft de vraag waar je gewerkte uren gebleven zijn...
Maar als ze dat volgens jou doen, dan controleer je toch direct nadat je het loonstrookje op Plaza kunt opvragen of het klopt?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Woods het volgende:
[..]
Zelf vind ik het kader dat we nu hebben niet echt fijne mensen om mee te werken, sjoemelen volgens mij met de boel voor mooie cijfertjes. Ik weet niet hoe het er in andere AH's aan toe gaat?
Als je dat idee hebt dan is er maar een optie en dat is met je leidinggevende gaan praten en als je dat niet kunt/durft dat moet je de Signaallijn maar bellen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Woods het volgende:
[..]
Zelf vind ik het kader dat we nu hebben niet echt fijne mensen om mee te werken, sjoemelen volgens mij met de boel voor mooie cijfertjes. Ik weet niet hoe het er in andere AH's aan toe gaat?
quote:Voor periode 7 hetzelfde gedaan, echter weet ik niet zeker of ik toen 3 weken niet heb gewerkt of niet bijgehouden. In ieder geval is het totaal 40,5 uur.
En tevens, maak er een gewoonte van om jouw urenoverzicht wekelijks te controleren met Plaza. Als er bijvoorbeeld een kwartiertje wordt overgewerkt, en dat wordt ook uitbetaald, dan klopt je overzicht al niet meer.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je dat idee hebt dan is er maar een optie en dat is met je leidinggevende gaan praten en als je dat niet kunt/durft dat moet je de Signaallijn maar bellen.
Maar voordat je dat doet moet je 100% zeker zijn dat jouw urenstaten kloppen
[..]
Ik ga nu alles checken om zeker te zijn dat ik niet zelf een fout heb gemaakt en ze het daarop kunnen negeren, sta ik wat steviger in mn schoenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je dat idee hebt dan is er maar een optie en dat is met je leidinggevende gaan praten en als je dat niet kunt/durft dat moet je de Signaallijn maar bellen.
Maar voordat je dat doet moet je 100% zeker zijn dat jouw urenstaten kloppen
[..]
Dit heeft geen zin. Correcties die achteraf worden doorgevoerd worden niet op Plaza getoond.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
En tevens, maak er een gewoonte van om jouw urenoverzicht wekelijks te controleren met Plaza. Als er bijvoorbeeld een kwartiertje wordt overgewerkt, en dat wordt ook uitbetaald, dan klopt je overzicht al niet meer.
Als je eigen overzicht in je eigen voordeel niet klopt maakt dat niet heel veel uitquote:Op woensdag 25 december 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
En tevens, maak er een gewoonte van om jouw urenoverzicht wekelijks te controleren met Plaza. Als er bijvoorbeeld een kwartiertje wordt overgewerkt, en dat wordt ook uitbetaald, dan klopt je overzicht al niet meer.
Jawel, dan is je hele berekening gewoon fout.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:41 schreef d4v1d het volgende:
Als je eigen overzicht in je eigen voordeel niet klopt maakt dat niet heel veel uit
Dat komt je betrouwbaarheid ook niet echt ten goede. Want dan klopt je urenstaat gewoon niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je eigen overzicht in je eigen voordeel niet klopt maakt dat niet heel veel uit
Ja, klopt. Was ik even vergeten.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit heeft geen zin. Correcties die achteraf worden doorgevoerd worden niet op Plaza getoond.
Alleen wijzigingen die dezelfde dag nog in R&R worden verwerkt zijn binnen het uur zichtbaar en op Plaza. Correcties die een dag later worden doorgevoerd zijn niet zichtbaar op Plaza.
Ongeveer 60.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was ik even vergeten.
Tot hoe ver terug kun je eigenlijk weken opvragen in R&R?
Sinds wij een nieuwe vaste SM hebben, zijn ze bij ons bezig om dat hier ook te doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
Ik legde de uitdraai van de weekafsluiting altijd in de kantine (zonder teamloos). Maar dat doen er volgens mij niet zoveel.
Ik heb wel iets op mijn Google Drive staan. Ik zal eens kijken of ik het zo kan omvormen dat het voor iedereen bruikbaar is.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Heeft iemand toevallig een urenstaat (in excel o.i.d.) die gelijk toeslagen kan berekenen?Geen zin om het steeds zelf te berekenen.
Top! Lijkt mij ook wel handig. Evt. ook dat-ie je netto-uren (dus excl. onbetaalde pauzes) kan berekenen, want dit doet de Plaza-app niet (correct).quote:Op woensdag 25 december 2013 14:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb wel iets op mijn Google Drive staan. Ik zal eens kijken of ik het zo kan omvormen dat het voor iedereen bruikbaar is.
Die mag je niet meer gebruiken hequote:Op woensdag 25 december 2013 14:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Top! Lijkt mij ook wel handig. Evt. ook dat-ie je netto-uren (dus excl. onbetaalde pauzes) kan berekenen, want dit doet de Plaza-app niet (correct).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Ik zie het ja. Ik had het in eerste instantie voor mezelf gemaakt en in ons filiaal werken we eigenlijk altijd tot half 9.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef exelletor het volgende:
Klopt niet helemaal, er is een verschil tussen toeslag 20:00-21:00 en toeslag 21:00 -> Daar heb je geen onderscheid van gemaakt.
Relaxt.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
en in ons filiaal werken we eigenlijk altijd tot half 9.
Wou dit net zeggen ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef exelletor het volgende:
Klopt niet helemaal, er is een verschil tussen toeslag 20:00-21:00 en toeslag 21:00 -> Daar heb je geen onderscheid van gemaakt.
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ik had het in eerste instantie voor mezelf gemaakt en in ons filiaal werken we eigenlijk altijd tot half 9.
Is probleem van de kassamensen en in grotere filialen van een van de ASM's.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.
Wij sluiten om 20:00 uurquote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.
Is jullie ASM er elke avond?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is probleem van de kassamensen en in grotere filialen van een van de ASM's.
Oh? Dacht dat een iemand met BHV en een sleutel en dan een vulploegert erbij voldoende was.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
En als er maar een kassamens is die kan sluiten heb je volgens het boekje () een probleem dacht ik
Maar die vulploeg is er dus niet..quote:Op woensdag 25 december 2013 15:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh? Dacht dat een iemand met BHV en een sleutel en dan een vulploegert erbij voldoende was.
Sowieso al die Nederlandse functienamenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Goed, toeslag na 21:00 uur is erin verwerkt:
Weer te downloaden vanaf: https://www.dropbox.com/s/ro1b7xi74kvcyre/Uren%20bijhouden.xlsx
Ik ga er nu wel even vanuit dat wanneer je de toeslag van na 21:00 uur krijgt, je ook 1 uur toeslag krijgt tegen 33% over de tijd 20:00 - 21:00 uur en dat de pauze plaatsvindt voor 20:00 uur.
Om alle toeslagregels hierin te verwerken wordt wat lastig. Maar ik zal daar eens een blik op werken. Wordt alleen een beetje gek van al die =ALS()-constructies
Dude Where's My Carquote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
Even geheel offtopicweet iemand toevallig nog een leuke film? Ik moet er een uitzoeken om straks met gezin te kijken en ik weet niks
A Serbian Film doet het wel goed in de familiesfeer geloof ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
Even geheel offtopicweet iemand toevallig nog een leuke film? Ik moet er een uitzoeken om straks met gezin te kijken en ik weet niks
Final Destination Iquote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
A Serbian Film doet het wel goed in de familiesfeer geloof ik.
Horror tijdens kerst?quote:
Denk niet dat die helemaal goed is voor een familiefilm. Maar ik heb hem opgeschreven voor mezelfquote:Op woensdag 25 december 2013 16:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dude Where's My CarAl minimaal 20x gezien, maar krijg elke keer weer buikpijn van het lachen
Je zoekt een specifiek genre?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Horror tijdens kerst?
[..]
Denk niet dat die helemaal goed is voor een familiefilm. Maar ik heb hem opgeschreven voor mezelf
Euh, geen idee want ik dacht daar echt totaal niet aanquote:Op woensdag 25 december 2013 16:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat jij meteen aan een x-rated movie denkt
Ja, misschien welquote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euh, geen idee want ik dacht daar echt totaal niet aanDat jij daarentegen dat denkt zegt meer over jou dan over mij
Welke DVD? Nooit gezienquote:Op woensdag 25 december 2013 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Anders zet je gewoon de dvd op die elk beginnend AH medewerker moet zien. Lachen gegarandeerd
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso al die Nederlandse functienamenIs heel erg lelijk dat het niet in het Engels is.
Als je het nog moeilijker wil maken kan je beter met visual basic functies gaan werken, anders raak je het overzicht helemaal kwijt ;P
quote:=ALS(E9<>"";ALS(($K$15>$K$7);ALS((I9="T");((F9-$L$3)*0,33);ALS((I9="D");($L$9*0,33)+((F9-$L$6)*0,5);ALS((I9="H");((F9-$L$4)*0,5);ALS((I9="Z");H9;))));ALS((I9="Z");H9;""));"")
Comedy, of eigenlijk kan alles wel maar geen thriller e.d. of alles is liefdequote:Op woensdag 25 december 2013 17:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nog eentje van vroegah. Wordt niet meer gebruikt.
Maar wat voor soort suggesties zoek je nou?
Al gezienquote:
Inderdaad. Ik zie nu ook dat ik twee keer controleer of er sprake is van een zondagquote:Op woensdag 25 december 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
vooral irritant als er ergens een haakje mist en je de fout niet kan vinden
Zat ik ook aan te denken ja, ik had alleen geen zinquote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik neig naar het maken van een .PHP scriptie icm met MySQL
*pokes*quote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie nu ook dat ik twee keer controleer of er sprake is van een zondag
Ik neig naar het maken van een .PHP scriptie icm met MySQL
Ik heb weinig in het genre comedy. Misschien Kick-Ass?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Comedy, of eigenlijk kan alles wel maar geen thriller e.d. of alles is liefde
[..]
Al gezien
Ja gezellig Top Gear met de familie kijkenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb weinig in het genre comedy. Misschien Kick-Ass?
Om bij de kerst te blijven, misschien de Top Gear road trip naar Bethlehem?
Ik vond de Top Gear aflevering voor Sports Relief een paar jaar terug ook zeer vermakelijk, maar heeft niet echt met kerst te maken.
Maar als je nog een ijzersterk drama zoekt: The Shawshank Redemption.
* Schuimpjes sluit zich op op zijn zolder die hij niet heeftquote:Op woensdag 25 december 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja, ik had alleen geen zinZou het wel vele male makkelijker maken.
Mja, mijn comedy collectie is niet zo grootquote:Op woensdag 25 december 2013 17:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja gezellig Top Gear met de familie kijken
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
* Schuimpjes sluit zich op op zijn zolder die hij niet heeft
De kerstgedachtequote:Op woensdag 25 december 2013 17:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, mijn comedy collectie is niet zo groot
Ik ben meer van het soort film met moord en doodslag
Moet gewoon kunnen hoor.quote:
Schuimpjes is er nu mee bezig denk ik, als die hulp nodig heeft DM't die maarquote:Op woensdag 25 december 2013 17:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen hoor.
Maar laat het weten als jullie een php scriptje willen schrijven. Ik kan eventueel helpen en tevens het toeslag- en pauzeprofiel geven.
Ik heb wel een idee van hoe het er uit zou moeten zien, maar ik heb niet zoveel zin om iets zelf te bouwen als er al iemand mee bezig is. Beetje zonde van de tijd
Socialisenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:08 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik denk dat Schuimpjes nu bij familie zit te socialisen in plaats van zichzelf op te sluiten op zijn zolder.
Ondertussen is je excel ding al wel kapotquote:Op woensdag 25 december 2013 18:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar verwacht dat php gebeuren niet op korte termijn. Heb voor 20 uur aan tv-series gekregen en er moet ook nog zoiets als een scriptie geschreven worden
Heb binnenkort wel tijd als ik 9 uur op vliegvelden aan het wachten ben
Idd, die is bezig met andere jongens die aantrekkelijker zijn. Is de kerstdruktequote:Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef loempiaspeciaal het volgende:
ik gaf laats zo een chick van de AH mijn telefoonnummer. Had der al een paar keer gezien, wachtte ik tot er geen rij was bij die kassa van der en rekende af en gaf haar op een papiertje mijn telefoonnummer...
Waarom heeft die bitch nog niet gebeld....? zal wel de kerstdrukte zijn...
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2013 18:22:34 ]
Omdat je lelijk bent.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef loempiaspeciaal het volgende:
ik gaf laats zo een chick van de AH mijn telefoonnummer. Had der al een paar keer gezien, wachtte ik tot er geen rij was bij die kassa van der en rekende af en gaf haar op een papiertje mijn telefoonnummer...
Waarom heeft die bitch nog niet gebeld....? zal wel de kerstdrukte zijn...
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Idd, die is bezig met andere jongens die aantrekkelijker zijn. Is de kerstdrukteHeee CLOWN wat wil jij met je post zeggen joh..? Dat ik niet aantrekkelijk ben? Maak me boos op kerstdag gozer en je eindig als kerstkalkoen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:24 schreef loempiaspeciaal het volgende:
[..]
Heee CLOWN wat wil jij met je post zeggen joh..? Dat ik niet aantrekkelijk ben? Maak me boos op kerstdag gozer en je eindig als kerstkalkoen..
Dat is hier bij geen probleem. Telt gewoon lekker door. Maar excel is gewoon een ruk programma. Daarom php met een database erachter. Maar als ik ga php-en wordt het wel zo lek als een mandje. Ik heb namelijk nog nooit gehoord van beveiligen in phpquote:Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ondertussen is je excel ding al wel kapotAls er opeens ergens meer dan 24 uur staat begint excel weer bij 0 volgens mij (omdat 'n dag niet meer dan 24 uur kan hebben)
nee sukkel, ik denk dat per ongeluk het briefje kwijtgeraakt is tussen al die kassabonnen.quote:
Toch gaat het ergens mis, geen idee waar.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is hier bij geen probleem. Telt gewoon lekker door. Maar excel is gewoon een ruk programma. Daarom php met een database erachter. Maar als ik ga php-en wordt het wel zo lek als een mandje. Ik heb namelijk nog nooit gehoord van beveiligen in php
Je wilt David niet als kerstkalkoen. Die jongen is een en al frikandelbroodjes en energydrink van de euroshopperquote:Op woensdag 25 december 2013 18:24 schreef loempiaspeciaal het volgende:
[..]
Heee CLOWN wat wil jij met je post zeggen joh..? Dat ik niet aantrekkelijk ben? Maak me boos op kerstdag gozer en je eindig als kerstkalkoen..
Excel zuigt.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toch gaat het ergens mis, geen idee waar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je wilt David niet als kerstkalkoen. Die jongen is een en al frikandelbroodjes en energydrink van de euroshopper
Mja, ik wil het best maken maar dan moet je het ook doen dat er meerdere mensen op kunnen(accounts en wachtwoorden. Meh kutwerkje. Geen zin inquote:Op woensdag 25 december 2013 18:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is hier bij geen probleem. Telt gewoon lekker door. Maar excel is gewoon een ruk programma. Daarom php met een database erachter. Maar als ik ga php-en wordt het wel zo lek als een mandje. Ik heb namelijk nog nooit gehoord van beveiligen in php
Je hebt een kop als een trekhaak.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:26 schreef loempiaspeciaal het volgende:
[..]
nee sukkel, ik denk dat per ongeluk het briefje kwijtgeraakt is tussen al die kassabonnen.
Ik ga van de week terug en vraag gewoon uitleg aan der, ze heeft vast een goede excuus.
Inloggen is onzin.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik wil het best maken maar dan moet je het ook doen dat er meerdere mensen op kunnen(accounts en wachtwoorden. Meh kutwerkje. Geen zin in), of gaat iedereen het zelf hosten?
Ik kan je wel vertellen hoe dit gaat aflopen..........quote:Op woensdag 25 december 2013 18:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je hebt een kop als een trekhaak.
Laat je even weten hoe het is afgelopen?
Maar hoe wil je het dan voor 3 (of meer) mensen afzonderlijk laten werken? Bedoelde ook niet echt inloggen maar het moet wel gescheidenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Inloggen is onzin.
Maar ik waag wel een poging volgende week als ik mijn scriptie in heb geleverd.
Vraag mensen om hun Plaza inloggegevensquote:Op woensdag 25 december 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik wil het best maken maar dan moet je het ook doen dat er meerdere mensen op kunnen(accounts en wachtwoorden. Meh kutwerkje. Geen zin in), of gaat iedereen het zelf hosten?
Een loempiaspeciaal op een bedje van sla?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:33 schreef loempiaspeciaal het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen hoe dit gaat aflopen..........
Bij mij in bed natuurlijk
Je maakt misschien nog kans bij een KPK'er.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:33 schreef loempiaspeciaal het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen hoe dit gaat aflopen..........
Bij mij in bed natuurlijk
quote:Op woensdag 25 december 2013 18:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toch gaat het ergens mis, geen idee waar.
[ afbeelding ]
Ik zat meer te denken aan een open formulier waar men de tijden op kan invullen en dat dan de uren en toeslagen berekent worden, vervolgens kan de gebruiker het overzichtje naar zichzelf mailen voor het archief.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vraag mensen om hun Plaza inloggegevens
Maar verder moet je inderdaad of een inlogfunctie hebben of het mensen zelf laten hosten.
Dat laatste wordt aardig problematisch
jaloerse kip ben jequote:Op woensdag 25 december 2013 18:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je maakt misschien nog kans bij een KPK'er.
Maar dat kan je dan enkel aan het eind van de periode invullen? Als je het tussendoor wil bijwerken moet je weer bij 0 beginnen zeker?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een open formulier waar men de tijden op kan invullen en dat dan de uren en toeslagen berekent worden, vervolgens kan de gebruiker het overzichtje naar zichzelf mailen voor het archief.
Misschien een optie om op te slaan met behulp van een klein koekje.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat kan je dan enkel aan het eind van de periode invullen? Als je het tussendoor wil bijwerken moet je weer bij 0 beginnen zeker?
Maar als David dan halverwege de maand zijn internethistorie moet wissen? Weg koekjequote:Op woensdag 25 december 2013 18:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien een optie om op te slaan met behulp van een klein koekje.
Om zijn bezoekjes aan bepaalde sites te verhullen?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar als David dan halverwege de maand zijn internethistorie moet wissen? Weg koekje
Zitten toch onder dezelfde knopquote:Op woensdag 25 december 2013 18:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Om zijn bezoekjes aan bepaalde sites te verhullen?
Maar koekjes staan los van de historie
Maar niet onder het zelfde vinkje.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zitten toch onder dezelfde knop?
We hebben te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar niet onder het zelfde vinkje.
En gewoon incognito modus.
quote:hobby's/interesses: Fappen.
Oh, staat dat er nogsteedsquote:Op woensdag 25 december 2013 19:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
We hebben te maken met een ervaringsdeskundige
David's profiel
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaalquote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
Verwachten jullie dat het morgen druk wordt? Ik werk namelijk.
Hey, jij ook al? Ik wou ook nog even wat last-minute boodschappen doen daar.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaal
Onder welke steen leefde jij dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Emm16 het volgende:
Huh blijkbaar zijn er morgen toch winkels open? Ik dacht van niet. Nja beter.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaal
Nu even serieus: Geen idee, hangt totaal af van de buurt waarin je winkel gevestigd is. In de Bible Belt hoef je in ieder geval niet op te gaan, iets met de Dag des Heeres.
Ja, zeker als Etsu werkt. FOK!-meeting.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey, jij ook al? Ik wou ook nog even wat last-minute boodschappen doen daar.
Op nickelodeon of de film avatar?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef Emm16 het volgende:
Home alone awh
Mijn zusje zit nu avatar te kijkenx10
Omg is ze zwanger ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mn ma gaat zojuist slapen dus ik denk niet dat er nog een film gaat worden gekeken
Wat een gezellige kerst in huize David.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mn ma gaat zojuist slapen dus ik denk niet dat er nog een film gaat worden gekeken
Lekker dan. Maar waar kan je helemaal los op gaan als je geen SM hebt.... Misschien voor de volgende keer als ik weer eens alleen sta leuk om te wetenquote:Op woensdag 25 december 2013 14:45 schreef Woods het volgende:
Des te somberder is dat sinds ik er werk al 2 geheel nieuwe kaders zijn geweest om het zo even te noemen. Gedurende 4 maanden zelfs helemaal geen SM waardoor de ASM's er flink op los konden gaan wss
Een ode aan de kassadamesquote:Op woensdag 25 december 2013 21:36 schreef d4v1d het volgende:
https://soundcloud.com/th(...)-pieters-kassameisje
Wat
quote:Albert Heijn beplakt om zondagsrust
Update: woensdag 25 dec 2013, 22:19
In 's-Gravendeel, bij Dordrecht, hebben boze kerkgangers een filiaal van Albert Heijn met pamfletten beplakt. Daarin roepen ze klanten op om daar geen boodschappen meer te doen, omdat de supermarkt ook op zondag open is.
Afgelopen zondag was de AH voor het eerst open tot ergernis van sommige kerkbezoekers. Zij vinden dat de winkel zich moet houden aan de zondagsrust. De boycot wordt opgeheven als de winkel niet meer op zondag opengaat.
Op Facebook heeft de filiaalhouder een reactie geplaatst. Hij dreigt dat hij de camerabeelden van de plakkers na de feestdagen zal verspreiden.
quote:Namens alle medewerkers wensen wij onze klanten prettige en RESPECT-VOLLE KERSTDAGEN.
Gelukkig kunnen diverse KERK-gezindte of individu het niet laten nu ook ons pand te gaan behangen en dat op eerste Kerstdag!
Hopelijk staan ze mooi op de camera beelden zodat we deze na de feestdagen zonder enig respect voor privacy gewoon de pers in kunnen slingeren, en overal kunnen plaatsen!
Neem aan dat onze lieve Heer dit vast ook gezien heeft.
Gelukkig in maart verkiezingen en snappen dit soort mensen dat met slechts 4% stemmen er ook 96% anders denkenden zijn
Geniet van uw Kerstdagen en vanaf vrijdag ontvangen we u weer graag in de gezelligste Albert Heijn van de regio
Management en directie
AH van der Poel
Dit jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende:
En moeten kerkgangers niet in de kerk zitten ipv. winkels bekladden?
Gvd wat slechtquote:KERSTKALKOENEN ZIJN WEER VOLOP "INGEVLOGEN"
Incl vulling (apart)
Niets mis mee. Zolang er maar niet een zin wordt afgekapt en er op de volgende regel mee verder gaat. Of 1 lege regel of niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die reactie, beetje overmatig enter-gebruik
Ik vind het irritant lezen. Nergens voor nodig om na elke punt een enter te zetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zolang er maar niet een zin wordt afgekapt en er op de volhende regel op verder gaat. Of 1 lege regel of niet.
Niet overdrijven, he.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het irritant lezen. Nergens voor nodig om na elke punt een enter te zetten.
Lekker onduidelijk ook. Er lopen geen 8-jarigen in de winkels toch? Niet te werken, that is.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/520410634739160
Honden zijn hetquote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef d4v1d het volgende:
Ondertussen worden er netjes klachten behandeld over klacht.nl zelf maar is de klacht van mujentas nogsteeds in behandeling
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zal ik gaan klagen dat ze jouw klacht nog niet hebben opgelost?
Ja iddquote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef OudeBok het volgende:
En nog niemand gehoord over het Nederlands van die filiaalhouder..
Ervaring mee. Niet handig als je die dag moet werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Emm16 het volgende:
Niet wakker blijven tot 6 uur 'sochtends
Nee da's niet handig nee. Een tip, kijk naar asmr filmpjes op youtube, word je ontspannen van waardoor je sneller in slaap valt.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ervaring mee. Niet handig als je die dag moet werken
Nah, ik ga hier wel lekker met mn muziek aanquote:Op donderdag 26 december 2013 02:16 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee da's niet handig nee. Een tip, kijk naar asmr filmpjes op youtube, word je ontspannen van waardoor je sneller in slaap valt.
Moet jij morgen?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:18 schreef Emm16 het volgende:
Oh okay ik dacht dat je wel moest werken!
Nee gelukkig niet. Daarom ben ik nog wakker. Overmorgen wel weer. Ik hoop dat het dan druk word zodat ik me niet zwaar verveel.quote:
Ik ook overmorgen (of morgen, hoe je het wil noemen) en dan nog 2 weken en dan heb ik er 25 uur op zitten deze weekquote:Op donderdag 26 december 2013 02:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Daarom ben ik nog wakker. Overmorgen wel weer. Ik hoop dat het dan druk word zodat ik me niet zwaar verveel.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef mujentas het volgende:
en nog niets aan mijn scriptie gedaan. kankerzooi
Ik hoop eind januariquote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Halldor het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie afstuderen?
Waarschijnlijk nooit.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Halldor het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie afstuderen?
Nee. Vandaag zijn wij open.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef UncleSam het volgende:
[..]
was jij nou wel of niet gisteren open?
Hier ookquote:Op donderdag 26 december 2013 11:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee. Vandaag zijn wij open.
Ik denk dat er geen hond komt. Ze denken bij ons dat de klanten automatisch komen zonder ook maar te adverteren dat je open bent.
Er hingen wel wat briefjes in de winkel, maar dit is het moment om flink te adverteren zodat je ook klanten die normaal elders winkelen naar je eigen winkel kunt trekken. Wij zijn immers als 1 van de weinige supermarkten open in de omgeving.quote:
Bereid je vandaag maar voor op ladingen klanten met een mandje die nog even de laatste twee dingetjes voor vanavond halen na hun bezoek aan het winkelcentrum.quote:
Historische omzetten bewijzen dat de dag na kerst de niet een hele drukke dag qua klanten en omzet is.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Daarom ben ik nog wakker. Overmorgen wel weer. Ik hoop dat het dan druk word zodat ik me niet zwaar verveel.
Je moet even je jaaropgaven afwachten en dan kun je belastingaangifte doen via het Aangifteprogramma 2013. Na 1 maart 2014 is als het goed is ook de vooraf ingevulde aangifte beschikbaar. Daar kun je ook op wachten.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef donald500 het volgende:
Een aantal weken/maanden terug zeiden bepaalde personen hier dat ik eventueel geld terug kan krijgen van de belasting omdat ik wajonguitkering en ah-salaris ontvang. En er dus 2x loon wordt geheven. Ik kan hier echter niks over vinden op de website van de belastingdienst?
Of ben ik nu erg dom, want dit moest toch in december/januari gedaan worden?
Ok, thanks!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je moet even je jaaropgaven afwachten en dan kun je belastingaangifte doen via het Aangifteprogramma 2013. Na 1 maart 2014 is als het goed is ook de vooraf ingevulde aangifte beschikbaar. Daar kun je ook op wachten.
Of je wat terugkrijgt durf ik niet te zeggen.
Je krijgt altijd een jaaropgave. Je kunt eventueel ook je loonstrook van periode 13 gebruiken. Ergens onderaan staat e cumulatieve (=opgetelde) salaris, loonheffing en andere posten die je nodig kan hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Ik dacht dat ik alleen van UWV jaaropgave zou krijgen omdat ik nog geen jaar bij AH werk, maar die zal dan vast bij de volgende betaling of de betaling van 3 feb op Plaza staan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Bereid je vandaag maar voor op ladingen klanten met een mandje die nog even de laatste twee dingetjes voor vanavond halen na hun bezoek aan het winkelcentrum..
suc6quote:Op donderdag 26 december 2013 15:12 schreef Etsu het volgende:
We hebben geen/weinig brood binnengekregen, dus moeten doen met 2 kratjes boulogne, 2 kratjes mais en 6 kratjes wandbrood
En stokbroden gaan hard
Unox zeker ook weer?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:33 schreef mujentas het volgende:
Weinig bijzonders in de aanbieding na oud&nieuw.
Alle perla, grootbrood, runder em slavinkjes. En meer van hetzelfde
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
Ik moest hier zo hard om lachen..
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Hahahaha!!quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Een rustig dagje is ook wel een keer lekker toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
Zo, weer dagje erop zitten. Viel wel meeHadden wel gesloten kunnen blijven lettend op kosten en omzet denk ik.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Hij doet me aan mijn ASM denken, clownquote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef OudeBok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas van een SM.
Beetje apart, maar wie weet wel heel gezellig...quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn oude asm heeft mij zojuist toegevoegd op snapchat. Weet niet wat ik hier nou weer van moet denken
NVMquote:Op donderdag 26 december 2013 19:32 schreef donald500 het volgende:
[..]
Beetje apart, maar wie weet wel heel gezellig...
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn oude asm heeft mij zojuist toegevoegd op snapchat. Weet niet wat ik hier nou weer van moet denken
Ib4 'ik ben heet'-foto's.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Belgiëquote:Op donderdag 26 december 2013 20:16 schreef mujentas het volgende:
http://m.gva.be/nieuws/mu(...)t-voor-snapchat.aspx
quote:P 1 OMS Sprinkler Albert Heijn Assen Rondgang RONDGANG 20 ASSEN 038231 038260: Automatisch brandalarm op Rondg... http://t.co/fmJZpG3uK7
Denk niet dat jullie onze zondag voor kerst hadden overtroffen. 20% van omzet aan derving en iets van 15% aan loonsom. En dan wss nog iets van 5% aan stook/elektriciteitskosten.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
Zo, weer dagje erop zitten. Viel wel meeHadden wel gesloten kunnen blijven lettend op kosten en omzet denk ik.
De zondag voor Kerst was bij Etsu juist bizar druk.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Denk niet dat jullie onze zondag voor kerst hadden overtroffen. 20% van omzet aan derving en iets van 15% aan loonsom. En dan wss nog iets van 5% aan stook/elektriciteitskosten.
5%quote:Op donderdag 26 december 2013 21:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Denk niet dat jullie onze zondag voor kerst hadden overtroffen. 20% van omzet aan derving en iets van 15% aan loonsom. En dan wss nog iets van 5% aan stook/elektriciteitskosten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb afgelopen zondag niet gewerkt.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
De zondag voor Kerst was bij Etsu juist bizar druk.
WTW? Is dat warmte van de koelingen afgedragen wordt aan de omgeving?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:26 schreef mujentas het volgende:
5%
Volgens mij is het wel wat minder dan dat. Zeker omdat de WTW zorgt voor een flinke besparing in de stookkosten.
We hebben nu wel allemaal pauper nieuwe TL's erbij gekregen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Niemand had door dat we open waren.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:25 schreef NJ het volgende:
Ik ook niet. Bij jullie dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik heb afgelopen zondag niet gewerkt.
Haha. Ik kom niet meer terug.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben nu wel allemaal pauper nieuwe TL's erbij gekregen.Kom jij eens terug.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:38 schreef einschtein het volgende:
Over welk filiaal gaat 't? Alexandrium?
Ik weet niet of NJ het wil dat ik het bevestig of ontken, maar iig wel in de buurt ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Kronkel in mijn hersenpan?
Geen idee.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:44 schreef mujentas het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1740413
Die TS komt me bekend voor
oudequote:Op donderdag 26 december 2013 21:44 schreef mujentas het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1740413
Die TS komt me bekend voor
Ik denk dat je asm het vanzelf opmerkt dat die nog een cadeubon heeft liggen, als jullie met een afvinklijst werken dan komt die vast wel naar je toequote:Op donderdag 26 december 2013 21:45 schreef Etsu het volgende:
Ik moet m'n kerstcadeaubonnen nog ophalenIk vergeet het telkens.
Neem aan dat ik ze over 6 maanden nog kan ophalen he?
Ik denk dat hij er zelf boodschappen van gaat doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat je asm het vanzelf opmerkt dat die nog een cadeubon heeft liggen, als jullie met een afvinklijst werken dan komt die vast wel naar je toe
Haha, handig.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:45 schreef Etsu het volgende:
Ik moet m'n kerstcadeaubonnen nog ophalenIk vergeet het telkens.
Neem aan dat ik ze over 6 maanden nog kan ophalen he?
Ik zit geen All Stars te kijken maar ik weet over welke acteur je het hebt, die hadden wij ook een een van de mede-cursisten herkende hem ookquote:Op donderdag 26 december 2013 22:13 schreef joey_k het volgende:
Sjeez... Zie je ineens de acteur die Homag2 ondersteunde naakt in beeld op NL3 in de film "All stars 2 - Old stars"
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:13 schreef joey_k het volgende:
Sjeez... Zie je ineens de acteur die Homag2 ondersteunde naakt in beeld op NL3 in de film "All stars 2 - Old stars"
Der Ulli mit seinem schwanze war wieder daquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Shit, waarom ben ik die film gaan kijken. Hij was weer even in beeld
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef joey_k het volgende:
[..]
Der Uli mit seinem schwanze war wieder da
2 januari.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Zo.. Kerst voorbij. Tijd om volgende week weer te hamsteren, toch?
Volgens mij heb je je voor de oliebollenmix moeten intekenen ergens in de zomerquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef exelletor het volgende:
De hoeveelheden poedersuiker en zonnebloemolie.Vanochtend nog gewerkt, maar was niet heel rustig in de winkel. Ben benieuwd of wij onze plan nog gaan halen.
Vanavond trouwens:
Onbesteld toegevoegd 11055 10 Oliebollenmix 30
Vond al dat wij met iets van 15 colli beetje weinig hadden.![]()
Yup, maar 300 winkels hadden te weinig gekregen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Volgens mij heb je je voor de oliebollenmix moeten intekenen ergens in de zomer
Ik krijg altijd het gevoel bij die dingen dat er zoveel suiker inzit dat je tanden spontaan uit je bek vallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
De appelbeignets zijn weer hemels
Dan zouden mijn tanden allemaal al weg zijn met al die eneryquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel bij die dingen dat er zoveel suiker inzit dat je tanden spontaan uit je bek vallen.
Reageer eens op je DM'squote:Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan zouden mijn tanden allemaal al weg zijn met al die enery
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
De appelbeignets zijn weer hemels
Jezus. Geld is geld, dat wel.. maar ik zou het echt niet aannemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:00 schreef Emm16 het volgende:
Ik zat vandaag achter de kassa en een man kwam afrekenen. Raad eens waar hij zijn wisselgeld tevoorschijn haalde? Uit zijn onderbroekhij zat er ook echt een halve minuut in te graaien en er kwam zo'n verkreukelde 5je eruit
![]()
![]()
Toen die weg liep heb ik mijn handen gedesinfecteerd
En ik ging net mijn boodschappen afrekenen met mijn cadeaubon bij een
andere filliaal en ik kreeg wisaelgeld terug
Lekkorquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:00 schreef Emm16 het volgende:
Ik zat vandaag achter de kassa en een man kwam afrekenen. Raad eens waar hij zijn wisselgeld tevoorschijn haalde? Uit zijn onderbroekhij zat er ook echt een halve minuut in te graaien en er kwam zo'n verkreukelde 5je eruit
![]()
![]()
Toen die weg liep heb ik mijn handen gedesinfecteerd
En ik ging net mijn boodschappen afrekenen met mijn cadeaubon bij een
andere filliaal en ik kreeg wisaelgeld terug
Wat ik trouwens nooit zo snap, je maakt wel een foto. Is het dan zo moeilijk om er gelijk even iemand op aan te spreken? Desnoods bij de counter als er niemand van VKK rondloopt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Even een andere vraag, op Facebook staat dit bericht: https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=1
Hoe kan ik aan die borden komen (Ja via TIB, maar weet iemand hoe ze heten)? Wij hebben in de winkel alleen borden met "Bonus" erop wat niet echt werkt als je een artikel extra presenteert voor de reguliere prijs. Deze borden zien er wel netjes uit.
Was dan niet alleen voor franchisers? Hier gebruiken we nu gewoon de feestfavorieten t-kaarten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Even een andere vraag, op Facebook staat dit bericht: https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=1
Hoe kan ik aan die borden komen (Ja via TIB, maar weet iemand hoe ze heten)? Wij hebben in de winkel alleen borden met "Bonus" erop wat niet echt werkt als je een artikel extra presenteert voor de reguliere prijs. Deze borden zien er wel netjes uit.
Als ik jou was, zou ik eens lezen waarmee ze reageren wanneer iemand van de AH vraagt in welke filiaal het was.quote:Wat ik trouwens nooit zo snap, je maakt wel een foto. Is het dan zo moeilijk om er gelijk even iemand op aan te spreken? Desnoods bij de counter als er niemand van VKK rondloopt.
Of is iedereen zo autistisch dat ze het alleen op facebook willen/durven te plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |