Ervaring mee. Niet handig als je die dag moet werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Emm16 het volgende:
Niet wakker blijven tot 6 uur 'sochtends
Nee da's niet handig nee. Een tip, kijk naar asmr filmpjes op youtube, word je ontspannen van waardoor je sneller in slaap valt.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ervaring mee. Niet handig als je die dag moet werken
Nah, ik ga hier wel lekker met mn muziek aanquote:Op donderdag 26 december 2013 02:16 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee da's niet handig nee. Een tip, kijk naar asmr filmpjes op youtube, word je ontspannen van waardoor je sneller in slaap valt.
Moet jij morgen?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:18 schreef Emm16 het volgende:
Oh okay ik dacht dat je wel moest werken!
Nee gelukkig niet. Daarom ben ik nog wakker. Overmorgen wel weer. Ik hoop dat het dan druk word zodat ik me niet zwaar verveel.quote:
Ik ook overmorgen (of morgen, hoe je het wil noemen) en dan nog 2 weken en dan heb ik er 25 uur op zitten deze weekquote:Op donderdag 26 december 2013 02:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Daarom ben ik nog wakker. Overmorgen wel weer. Ik hoop dat het dan druk word zodat ik me niet zwaar verveel.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef mujentas het volgende:
en nog niets aan mijn scriptie gedaan. kankerzooi
Ik hoop eind januariquote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Halldor het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie afstuderen?
Waarschijnlijk nooit.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:41 schreef Halldor het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie afstuderen?
Nee. Vandaag zijn wij open.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:48 schreef UncleSam het volgende:
[..]
was jij nou wel of niet gisteren open?
Hier ookquote:Op donderdag 26 december 2013 11:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee. Vandaag zijn wij open.
Ik denk dat er geen hond komt. Ze denken bij ons dat de klanten automatisch komen zonder ook maar te adverteren dat je open bent.
Er hingen wel wat briefjes in de winkel, maar dit is het moment om flink te adverteren zodat je ook klanten die normaal elders winkelen naar je eigen winkel kunt trekken. Wij zijn immers als 1 van de weinige supermarkten open in de omgeving.quote:
Bereid je vandaag maar voor op ladingen klanten met een mandje die nog even de laatste twee dingetjes voor vanavond halen na hun bezoek aan het winkelcentrum.quote:
Historische omzetten bewijzen dat de dag na kerst de niet een hele drukke dag qua klanten en omzet is.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:26 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Daarom ben ik nog wakker. Overmorgen wel weer. Ik hoop dat het dan druk word zodat ik me niet zwaar verveel.
Je moet even je jaaropgaven afwachten en dan kun je belastingaangifte doen via het Aangifteprogramma 2013. Na 1 maart 2014 is als het goed is ook de vooraf ingevulde aangifte beschikbaar. Daar kun je ook op wachten.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef donald500 het volgende:
Een aantal weken/maanden terug zeiden bepaalde personen hier dat ik eventueel geld terug kan krijgen van de belasting omdat ik wajonguitkering en ah-salaris ontvang. En er dus 2x loon wordt geheven. Ik kan hier echter niks over vinden op de website van de belastingdienst?
Of ben ik nu erg dom, want dit moest toch in december/januari gedaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |