Zelf vind ik het kader dat we nu hebben niet echt fijne mensen om mee te werken, sjoemelen volgens mij met de boel voor mooie cijfertjes. Ik weet niet hoe het er in andere AH's aan toe gaat?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het enige dat ik ervan kan zeggen is dat het niet klopt. Bovendien is er iemand handmatig wat aan het doen geweest, want stel dat er in het systeem iets scheef zit (TVT op N, of zoiets) dan zou in totaal werk+toesl+tvt =36 moeten zijn, en dat is ook niet het geval. Er staat ook geen saldo tvt meer, dus alles dat in R&R stond is via de perops wel uitbetaald. Blijft de vraag waar je gewerkte uren gebleven zijn...
Maar als ze dat volgens jou doen, dan controleer je toch direct nadat je het loonstrookje op Plaza kunt opvragen of het klopt?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Woods het volgende:
[..]
Zelf vind ik het kader dat we nu hebben niet echt fijne mensen om mee te werken, sjoemelen volgens mij met de boel voor mooie cijfertjes. Ik weet niet hoe het er in andere AH's aan toe gaat?
Als je dat idee hebt dan is er maar een optie en dat is met je leidinggevende gaan praten en als je dat niet kunt/durft dat moet je de Signaallijn maar bellen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Woods het volgende:
[..]
Zelf vind ik het kader dat we nu hebben niet echt fijne mensen om mee te werken, sjoemelen volgens mij met de boel voor mooie cijfertjes. Ik weet niet hoe het er in andere AH's aan toe gaat?
quote:Voor periode 7 hetzelfde gedaan, echter weet ik niet zeker of ik toen 3 weken niet heb gewerkt of niet bijgehouden. In ieder geval is het totaal 40,5 uur.
En tevens, maak er een gewoonte van om jouw urenoverzicht wekelijks te controleren met Plaza. Als er bijvoorbeeld een kwartiertje wordt overgewerkt, en dat wordt ook uitbetaald, dan klopt je overzicht al niet meer.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je dat idee hebt dan is er maar een optie en dat is met je leidinggevende gaan praten en als je dat niet kunt/durft dat moet je de Signaallijn maar bellen.
Maar voordat je dat doet moet je 100% zeker zijn dat jouw urenstaten kloppen
[..]
Ik ga nu alles checken om zeker te zijn dat ik niet zelf een fout heb gemaakt en ze het daarop kunnen negeren, sta ik wat steviger in mn schoenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je dat idee hebt dan is er maar een optie en dat is met je leidinggevende gaan praten en als je dat niet kunt/durft dat moet je de Signaallijn maar bellen.
Maar voordat je dat doet moet je 100% zeker zijn dat jouw urenstaten kloppen
[..]
Dit heeft geen zin. Correcties die achteraf worden doorgevoerd worden niet op Plaza getoond.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
En tevens, maak er een gewoonte van om jouw urenoverzicht wekelijks te controleren met Plaza. Als er bijvoorbeeld een kwartiertje wordt overgewerkt, en dat wordt ook uitbetaald, dan klopt je overzicht al niet meer.
Als je eigen overzicht in je eigen voordeel niet klopt maakt dat niet heel veel uitquote:Op woensdag 25 december 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
En tevens, maak er een gewoonte van om jouw urenoverzicht wekelijks te controleren met Plaza. Als er bijvoorbeeld een kwartiertje wordt overgewerkt, en dat wordt ook uitbetaald, dan klopt je overzicht al niet meer.
Jawel, dan is je hele berekening gewoon fout.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:41 schreef d4v1d het volgende:
Als je eigen overzicht in je eigen voordeel niet klopt maakt dat niet heel veel uit
Dat komt je betrouwbaarheid ook niet echt ten goede. Want dan klopt je urenstaat gewoon niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je eigen overzicht in je eigen voordeel niet klopt maakt dat niet heel veel uit
Ja, klopt. Was ik even vergeten.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit heeft geen zin. Correcties die achteraf worden doorgevoerd worden niet op Plaza getoond.
Alleen wijzigingen die dezelfde dag nog in R&R worden verwerkt zijn binnen het uur zichtbaar en op Plaza. Correcties die een dag later worden doorgevoerd zijn niet zichtbaar op Plaza.
Ongeveer 60.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was ik even vergeten.
Tot hoe ver terug kun je eigenlijk weken opvragen in R&R?
Sinds wij een nieuwe vaste SM hebben, zijn ze bij ons bezig om dat hier ook te doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
Ik legde de uitdraai van de weekafsluiting altijd in de kantine (zonder teamloos). Maar dat doen er volgens mij niet zoveel.
Ik heb wel iets op mijn Google Drive staan. Ik zal eens kijken of ik het zo kan omvormen dat het voor iedereen bruikbaar is.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Heeft iemand toevallig een urenstaat (in excel o.i.d.) die gelijk toeslagen kan berekenen?Geen zin om het steeds zelf te berekenen.
Top! Lijkt mij ook wel handig. Evt. ook dat-ie je netto-uren (dus excl. onbetaalde pauzes) kan berekenen, want dit doet de Plaza-app niet (correct).quote:Op woensdag 25 december 2013 14:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb wel iets op mijn Google Drive staan. Ik zal eens kijken of ik het zo kan omvormen dat het voor iedereen bruikbaar is.
Die mag je niet meer gebruiken hequote:Op woensdag 25 december 2013 14:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Top! Lijkt mij ook wel handig. Evt. ook dat-ie je netto-uren (dus excl. onbetaalde pauzes) kan berekenen, want dit doet de Plaza-app niet (correct).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Ik zie het ja. Ik had het in eerste instantie voor mezelf gemaakt en in ons filiaal werken we eigenlijk altijd tot half 9.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef exelletor het volgende:
Klopt niet helemaal, er is een verschil tussen toeslag 20:00-21:00 en toeslag 21:00 -> Daar heb je geen onderscheid van gemaakt.
Relaxt.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
en in ons filiaal werken we eigenlijk altijd tot half 9.
Wou dit net zeggen ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:48 schreef exelletor het volgende:
Klopt niet helemaal, er is een verschil tussen toeslag 20:00-21:00 en toeslag 21:00 -> Daar heb je geen onderscheid van gemaakt.
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ik had het in eerste instantie voor mezelf gemaakt en in ons filiaal werken we eigenlijk altijd tot half 9.
Is probleem van de kassamensen en in grotere filialen van een van de ASM's.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.
Wij sluiten om 20:00 uurquote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan is er toch nog wel een TL tot sluitingstijd? Of iemand die kan sluiten.
Is jullie ASM er elke avond?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is probleem van de kassamensen en in grotere filialen van een van de ASM's.
Oh? Dacht dat een iemand met BHV en een sleutel en dan een vulploegert erbij voldoende was.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
En als er maar een kassamens is die kan sluiten heb je volgens het boekje () een probleem dacht ik
Maar die vulploeg is er dus niet..quote:Op woensdag 25 december 2013 15:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh? Dacht dat een iemand met BHV en een sleutel en dan een vulploegert erbij voldoende was.
Sowieso al die Nederlandse functienamenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Goed, toeslag na 21:00 uur is erin verwerkt:
Weer te downloaden vanaf: https://www.dropbox.com/s/ro1b7xi74kvcyre/Uren%20bijhouden.xlsx
Ik ga er nu wel even vanuit dat wanneer je de toeslag van na 21:00 uur krijgt, je ook 1 uur toeslag krijgt tegen 33% over de tijd 20:00 - 21:00 uur en dat de pauze plaatsvindt voor 20:00 uur.
Om alle toeslagregels hierin te verwerken wordt wat lastig. Maar ik zal daar eens een blik op werken. Wordt alleen een beetje gek van al die =ALS()-constructies
Dude Where's My Carquote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
Even geheel offtopicweet iemand toevallig nog een leuke film? Ik moet er een uitzoeken om straks met gezin te kijken en ik weet niks
A Serbian Film doet het wel goed in de familiesfeer geloof ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
Even geheel offtopicweet iemand toevallig nog een leuke film? Ik moet er een uitzoeken om straks met gezin te kijken en ik weet niks
Final Destination Iquote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
A Serbian Film doet het wel goed in de familiesfeer geloof ik.
Horror tijdens kerst?quote:
Denk niet dat die helemaal goed is voor een familiefilm. Maar ik heb hem opgeschreven voor mezelfquote:Op woensdag 25 december 2013 16:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dude Where's My CarAl minimaal 20x gezien, maar krijg elke keer weer buikpijn van het lachen
Je zoekt een specifiek genre?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Horror tijdens kerst?
[..]
Denk niet dat die helemaal goed is voor een familiefilm. Maar ik heb hem opgeschreven voor mezelf
Euh, geen idee want ik dacht daar echt totaal niet aanquote:Op woensdag 25 december 2013 16:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat jij meteen aan een x-rated movie denkt
Ja, misschien welquote:Op woensdag 25 december 2013 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euh, geen idee want ik dacht daar echt totaal niet aanDat jij daarentegen dat denkt zegt meer over jou dan over mij
Welke DVD? Nooit gezienquote:Op woensdag 25 december 2013 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Anders zet je gewoon de dvd op die elk beginnend AH medewerker moet zien. Lachen gegarandeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |