Maar niet onder het zelfde vinkje.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zitten toch onder dezelfde knop?
We hebben te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar niet onder het zelfde vinkje.
En gewoon incognito modus.
quote:hobby's/interesses: Fappen.
Oh, staat dat er nogsteedsquote:Op woensdag 25 december 2013 19:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
We hebben te maken met een ervaringsdeskundige
David's profiel
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaalquote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
Verwachten jullie dat het morgen druk wordt? Ik werk namelijk.
Hey, jij ook al? Ik wou ook nog even wat last-minute boodschappen doen daar.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaal
Onder welke steen leefde jij dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Emm16 het volgende:
Huh blijkbaar zijn er morgen toch winkels open? Ik dacht van niet. Nja beter.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaal
Nu even serieus: Geen idee, hangt totaal af van de buurt waarin je winkel gevestigd is. In de Bible Belt hoef je in ieder geval niet op te gaan, iets met de Dag des Heeres.
Ja, zeker als Etsu werkt. FOK!-meeting.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey, jij ook al? Ik wou ook nog even wat last-minute boodschappen doen daar.
Op nickelodeon of de film avatar?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef Emm16 het volgende:
Home alone awh
Mijn zusje zit nu avatar te kijkenx10
Omg is ze zwanger ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mn ma gaat zojuist slapen dus ik denk niet dat er nog een film gaat worden gekeken
Wat een gezellige kerst in huize David.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mn ma gaat zojuist slapen dus ik denk niet dat er nog een film gaat worden gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |