Maar niet onder het zelfde vinkje.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zitten toch onder dezelfde knop?
We hebben te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar niet onder het zelfde vinkje.
En gewoon incognito modus.
quote:hobby's/interesses: Fappen.
Oh, staat dat er nogsteedsquote:Op woensdag 25 december 2013 19:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
We hebben te maken met een ervaringsdeskundige
David's profiel
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaalquote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
Verwachten jullie dat het morgen druk wordt? Ik werk namelijk.
Hey, jij ook al? Ik wou ook nog even wat last-minute boodschappen doen daar.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaal
Onder welke steen leefde jij dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Emm16 het volgende:
Huh blijkbaar zijn er morgen toch winkels open? Ik dacht van niet. Nja beter.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja in jouw filiaal wordt het stervensdruk. Iedereen uit Nederland komt naar jouw filiaal
Nu even serieus: Geen idee, hangt totaal af van de buurt waarin je winkel gevestigd is. In de Bible Belt hoef je in ieder geval niet op te gaan, iets met de Dag des Heeres.
Ja, zeker als Etsu werkt. FOK!-meeting.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey, jij ook al? Ik wou ook nog even wat last-minute boodschappen doen daar.
Op nickelodeon of de film avatar?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef Emm16 het volgende:
Home alone awh
Mijn zusje zit nu avatar te kijkenx10
Omg is ze zwanger ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mn ma gaat zojuist slapen dus ik denk niet dat er nog een film gaat worden gekeken
Wat een gezellige kerst in huize David.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mn ma gaat zojuist slapen dus ik denk niet dat er nog een film gaat worden gekeken
Lekker dan. Maar waar kan je helemaal los op gaan als je geen SM hebt.... Misschien voor de volgende keer als ik weer eens alleen sta leuk om te wetenquote:Op woensdag 25 december 2013 14:45 schreef Woods het volgende:
Des te somberder is dat sinds ik er werk al 2 geheel nieuwe kaders zijn geweest om het zo even te noemen. Gedurende 4 maanden zelfs helemaal geen SM waardoor de ASM's er flink op los konden gaan wss
Een ode aan de kassadamesquote:Op woensdag 25 december 2013 21:36 schreef d4v1d het volgende:
https://soundcloud.com/th(...)-pieters-kassameisje
Wat
quote:Albert Heijn beplakt om zondagsrust
Update: woensdag 25 dec 2013, 22:19
In 's-Gravendeel, bij Dordrecht, hebben boze kerkgangers een filiaal van Albert Heijn met pamfletten beplakt. Daarin roepen ze klanten op om daar geen boodschappen meer te doen, omdat de supermarkt ook op zondag open is.
Afgelopen zondag was de AH voor het eerst open tot ergernis van sommige kerkbezoekers. Zij vinden dat de winkel zich moet houden aan de zondagsrust. De boycot wordt opgeheven als de winkel niet meer op zondag opengaat.
Op Facebook heeft de filiaalhouder een reactie geplaatst. Hij dreigt dat hij de camerabeelden van de plakkers na de feestdagen zal verspreiden.
quote:Namens alle medewerkers wensen wij onze klanten prettige en RESPECT-VOLLE KERSTDAGEN.
Gelukkig kunnen diverse KERK-gezindte of individu het niet laten nu ook ons pand te gaan behangen en dat op eerste Kerstdag!
Hopelijk staan ze mooi op de camera beelden zodat we deze na de feestdagen zonder enig respect voor privacy gewoon de pers in kunnen slingeren, en overal kunnen plaatsen!
Neem aan dat onze lieve Heer dit vast ook gezien heeft.
Gelukkig in maart verkiezingen en snappen dit soort mensen dat met slechts 4% stemmen er ook 96% anders denkenden zijn
Geniet van uw Kerstdagen en vanaf vrijdag ontvangen we u weer graag in de gezelligste Albert Heijn van de regio
Management en directie
AH van der Poel
Dit jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende:
En moeten kerkgangers niet in de kerk zitten ipv. winkels bekladden?
Gvd wat slechtquote:KERSTKALKOENEN ZIJN WEER VOLOP "INGEVLOGEN"
Incl vulling (apart)
Niets mis mee. Zolang er maar niet een zin wordt afgekapt en er op de volgende regel mee verder gaat. Of 1 lege regel of niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die reactie, beetje overmatig enter-gebruik
Ik vind het irritant lezen. Nergens voor nodig om na elke punt een enter te zetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zolang er maar niet een zin wordt afgekapt en er op de volhende regel op verder gaat. Of 1 lege regel of niet.
Niet overdrijven, he.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het irritant lezen. Nergens voor nodig om na elke punt een enter te zetten.
Lekker onduidelijk ook. Er lopen geen 8-jarigen in de winkels toch? Niet te werken, that is.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/520410634739160
Honden zijn hetquote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef d4v1d het volgende:
Ondertussen worden er netjes klachten behandeld over klacht.nl zelf maar is de klacht van mujentas nogsteeds in behandeling
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zal ik gaan klagen dat ze jouw klacht nog niet hebben opgelost?
Ja iddquote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef OudeBok het volgende:
En nog niemand gehoord over het Nederlands van die filiaalhouder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |