Over hoeveel mensen heb je het dan, 'ik en mijn guild'quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Jeetje. Ik en mijn guild deden er laatst nog 16 minuten over.
25 man natuurlijk, op een server die nog gewoon lekker TBC draaitquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over hoeveel mensen heb je het dan, 'ik en mijn guild'
over ony of KT ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jeetje. Ik en mijn guild deden er laatst nog 16 minuten over.
Dus je speelt op een private server... Je weet dan dus ook dat daar de droprates anders (ws. veel hoger) zijn als op blizzard realms?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Fir3fly het volgende:
Het zegt wel wat dat zelfs als de server een grote hoeveelheid bugs heeft en een paar keer per dag crasht het nog spelen daarop nog steeds een stuk leuker is dan die maffe nieuwe expansions.
Nee, deze server doet zoveel mogelijk zijn best om in ieder geval het raiden zoveel mogelijk te maken als het origineel was in die tijd. En daar slagen ze redelijk in, de meeste bosses zijn juist ietsje moeilijker dan toentertijd omdat ze hier meer HP hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:38 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus je speelt op een private server... Je weet dan dus ook dat daar de droprates anders (ws. veel hoger) zijn als op blizzard realms?
Oh zo. Nou ja ten eerste geeft niemand om mounts en ten tweede zijn er volgens mij maar 2 man op de hele server die dat ding hebben. Op elk moment zijn ze midden in Shat te vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef TwyLight het volgende:
Ja maar de droprate van bossmounts zoals die van LK en Ashes hierboven gaat bij een nieuwe expansion altijd flink omlaag. Op jouw server is de droprate er van dus waarschijnlijk stukken hoger dan op Blizzard realms
Onzin. Genoeg 1x servers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:38 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus je speelt op een private server... Je weet dan dus ook dat daar de droprates anders (ws. veel hoger) zijn als op blizzard realms?
Erg leuk om te zien / lezen. Begint toch weer te kriebelen om mijn WoW carričre op te pakken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef TwyLight het volgende:
Grappige (officiele) infographic
http://eu.battle.net/wow/(...)e-numbers-28-01-2014
[ afbeelding ]
Dat is echt mooi gedaan. Ik zou bijna weer in willen loggen om te zien hoe mij karakters uit 2008 er nu uit zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer nice als je het mij vraagt, ze slagen er echt goed in om de races er het zelfde uit te laten zien maar dan in HD zeg maar
We moeten er nog ff op wachten, die nieuwe models krijgen we pas in de aankomende expansionquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is echt mooi gedaan. Ik zou bijna weer in willen loggen om te zien hoe mij karakters uit 2008 er nu uit zien.
Oh, dan moet ik die ook kopen zekerquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
We moeten er nog ff op wachten, die nieuwe models krijgen we pas in de aankomende expansion
Om de nieuwe models te krijgen zul je hem niet aan te hoeven schaffen gok ik, maar als hij straks beschikbaar is en iedereen is level 100 en jij niet omdat je de laatste expansions niet hebt is dat niet echt tof.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik die ook kopen zeker. Laat dan maar.
Oh dat boeit me niet, spelen ga ik echt niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Om de nieuwe models te krijgen zul je hem niet aan te hoeven schaffen gok ik, maar als hij straks beschikbaar is en iedereen is level 100 en jij niet omdat je de laatste expansions niet hebt is dat niet echt tof.
In december hebben ze altijd korting ja, met kerst enzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef Isabeau het volgende:
wow, in december kostte het 15 euro en dan had je alles t/m Pandaria
Meestal wordt het wel verkleind op fokquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Moet dat nou, Smoofie? Hierboven is hij al gepost maar dan in een link en niet 5 pagina's scrollen
Als het te breed wordt ja, niet als het te hoog isquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meestal wordt het wel verkleind op fok
Niet in de lengtequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meestal wordt het wel verkleind op fok
Dat zei ik ook altijd. Toch weer teruggekomen voor MoP na een break van twee jaar...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat boeit me niet, spelen ga ik echt niet meer.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef DJ_ het volgende:
volgens mij heb ik best wel geluk met mounts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze had ik al, maar als je het aantal kills daar van ziet o.O
[ afbeelding ]
Erg makkelijk en snel als ranged, kan me niet voorstellen dat het als melee een probleem is. Mijn vriend (warrior) doet het met gemak, maar dat is misschien slecht vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef Arquero het volgende:
Is Onyxia eigenlijk een beetje solo te doen als melee?
Nooit geprobeerd eigenlijk, maar wil die mount ook wel
Als melee is de baas out of range wanneer ze in de lucht zit, maar verschillende aoe attack kunnen wel raken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg makkelijk en snel als ranged, kan me niet voorstellen dat het als melee een probleem is. Mijn vriend (warrior) doet het met gemak, maar dat is misschien slecht vergelijkingsmateriaal.
HP staat op 1 voordat de airphase in gaat, your argument is invalidquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als melee is de baas out of range wanneer ze in de lucht zit, maar verschillende aoe attack kunnen wel raken.
Whirlwind voor warrior, swipe voor druid enz.
Ja dat werkt ook iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
HP staat op 1 voordat de airphase in gaat, your argument is invalid
- als DK wel te verstaan.
quote:
Dit had ik eerder moeten wetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef Isabeau het volgende:
wow, in december kostte het 15 euro en dan had je alles t/m Pandaria
je weet dat tot lvl 20 gratis kunt spelen met starter edition?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
Oeh nevermindzie net dat ik een 10day free time trial heb D:
ach,nu maar 'even' 22gb downloaden
Ja, maar ik wil juist verder spelen met mn lvl 80's (of 85? iig als je cata uit hebt)quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
je weet dat tot lvl 20 gratis kunt spelen met starter edition?
Mazzelaar ik heb dat echt nog nooit gekregenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
Oeh nevermindzie net dat ik een 10day free time trial heb D:
ach,nu maar 'even' 22gb downloaden
Ik heb eigenlijk altijd wel zn ding als ik t nakijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Mazzelaar ik heb dat echt nog nooit gekregenGa weer stoppen ook, nog betaald tot 12 feb. Als de nieuwe expansion uitkomt begin ik weer.
Najaar of zo? Zal wel weer uitlopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel zn ding als ik t nakijk
maar wanneer komt de exp dan weer?
As usual.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Najaar of zo? Zal wel weer uitlopen.
Ik ben nog even mijn professions aan het levellen. Alleen Cooking nog, die is al op 600 maar je hebt nu 5? verschillende richtingen. Kijken of ik ze allemaal nog op 600 krijg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
As usual.
Ahja ff kijken of t wat is, dan in het najaar maar weer verder
Stiekem wel relaxed altijd zn clean start bij een expansion.
Sowieso in maart aan diablo 3
600????quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog even mijn professions aan het levellen. Alleen Cooking nog, die is al op 600 maar je hebt nu 5? verschillende richtingen. Kijken of ik ze allemaal nog op 600 krijg.
Diablo 3 is toch allang uit? Daar ben ik allang klaar mee.
Alles stond bij mij al op 550 dus heel veel werk was het niet tot 600.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
600????
jezus
En ja, maar diablo 3 krijgt een expansion, die het spel misschien wel leuk maakt (gezien d3 normaal echt hard bagger was)
Mja endgame is nu aangepast, schijnt meer op diablo 2 te gaan lijken, gewoon itemgrinden dit dat. maar dan met heel veel extra moeilijkheids graden en dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles stond bij mij al op 550 dus heel veel werk was het niet tot 600.
Oh dat wist ik niet. Misschien die dan ook even checken. Vond het ook niet zoveel aan. Veel te kort.
Ik heb nog bol bonnen dus ik kan hem denk ik zelfs gratis krijgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja endgame is nu aangepast, schijnt meer op diablo 2 te gaan lijken, gewoon itemgrinden dit dat. maar dan met heel veel extra moeilijkheids graden en dingen.
Koop hem maar dan kan je met mij en lr (die ik ga forceren hem ook te halen) spelen
Dat heb je weer netjes gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog bol bonnen dus ik kan hem denk ik zelfs gratis krijgenGa ik doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |