Erg makkelijk en snel als ranged, kan me niet voorstellen dat het als melee een probleem is. Mijn vriend (warrior) doet het met gemak, maar dat is misschien slecht vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef Arquero het volgende:
Is Onyxia eigenlijk een beetje solo te doen als melee?
Nooit geprobeerd eigenlijk, maar wil die mount ook wel
Als melee is de baas out of range wanneer ze in de lucht zit, maar verschillende aoe attack kunnen wel raken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg makkelijk en snel als ranged, kan me niet voorstellen dat het als melee een probleem is. Mijn vriend (warrior) doet het met gemak, maar dat is misschien slecht vergelijkingsmateriaal.
HP staat op 1 voordat de airphase in gaat, your argument is invalidquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als melee is de baas out of range wanneer ze in de lucht zit, maar verschillende aoe attack kunnen wel raken.
Whirlwind voor warrior, swipe voor druid enz.
Ja dat werkt ook iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
HP staat op 1 voordat de airphase in gaat, your argument is invalid
- als DK wel te verstaan.
quote:
Dit had ik eerder moeten wetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef Isabeau het volgende:
wow, in december kostte het 15 euro en dan had je alles t/m Pandaria
je weet dat tot lvl 20 gratis kunt spelen met starter edition?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
Oeh nevermindzie net dat ik een 10day free time trial heb D:
ach,nu maar 'even' 22gb downloaden
Ja, maar ik wil juist verder spelen met mn lvl 80's (of 85? iig als je cata uit hebt)quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
je weet dat tot lvl 20 gratis kunt spelen met starter edition?
Mazzelaar ik heb dat echt nog nooit gekregenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
Oeh nevermindzie net dat ik een 10day free time trial heb D:
ach,nu maar 'even' 22gb downloaden
Ik heb eigenlijk altijd wel zn ding als ik t nakijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Mazzelaar ik heb dat echt nog nooit gekregenGa weer stoppen ook, nog betaald tot 12 feb. Als de nieuwe expansion uitkomt begin ik weer.
Najaar of zo? Zal wel weer uitlopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel zn ding als ik t nakijk
maar wanneer komt de exp dan weer?
As usual.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Najaar of zo? Zal wel weer uitlopen.
Ik ben nog even mijn professions aan het levellen. Alleen Cooking nog, die is al op 600 maar je hebt nu 5? verschillende richtingen. Kijken of ik ze allemaal nog op 600 krijg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
As usual.
Ahja ff kijken of t wat is, dan in het najaar maar weer verder
Stiekem wel relaxed altijd zn clean start bij een expansion.
Sowieso in maart aan diablo 3
600????quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog even mijn professions aan het levellen. Alleen Cooking nog, die is al op 600 maar je hebt nu 5? verschillende richtingen. Kijken of ik ze allemaal nog op 600 krijg.
Diablo 3 is toch allang uit? Daar ben ik allang klaar mee.
Alles stond bij mij al op 550 dus heel veel werk was het niet tot 600.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
600????
jezus
En ja, maar diablo 3 krijgt een expansion, die het spel misschien wel leuk maakt (gezien d3 normaal echt hard bagger was)
Mja endgame is nu aangepast, schijnt meer op diablo 2 te gaan lijken, gewoon itemgrinden dit dat. maar dan met heel veel extra moeilijkheids graden en dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles stond bij mij al op 550 dus heel veel werk was het niet tot 600.
Oh dat wist ik niet. Misschien die dan ook even checken. Vond het ook niet zoveel aan. Veel te kort.
Ik heb nog bol bonnen dus ik kan hem denk ik zelfs gratis krijgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja endgame is nu aangepast, schijnt meer op diablo 2 te gaan lijken, gewoon itemgrinden dit dat. maar dan met heel veel extra moeilijkheids graden en dingen.
Koop hem maar dan kan je met mij en lr (die ik ga forceren hem ook te halen) spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |