Erg leuk om te zien / lezen. Begint toch weer te kriebelen om mijn WoW carrière op te pakken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef TwyLight het volgende:
Grappige (officiele) infographic
http://eu.battle.net/wow/(...)e-numbers-28-01-2014
[ afbeelding ]
Dat is echt mooi gedaan. Ik zou bijna weer in willen loggen om te zien hoe mij karakters uit 2008 er nu uit zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer nice als je het mij vraagt, ze slagen er echt goed in om de races er het zelfde uit te laten zien maar dan in HD zeg maar
We moeten er nog ff op wachten, die nieuwe models krijgen we pas in de aankomende expansionquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is echt mooi gedaan. Ik zou bijna weer in willen loggen om te zien hoe mij karakters uit 2008 er nu uit zien.
Oh, dan moet ik die ook kopen zekerquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
We moeten er nog ff op wachten, die nieuwe models krijgen we pas in de aankomende expansion
Om de nieuwe models te krijgen zul je hem niet aan te hoeven schaffen gok ik, maar als hij straks beschikbaar is en iedereen is level 100 en jij niet omdat je de laatste expansions niet hebt is dat niet echt tof.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik die ook kopen zeker. Laat dan maar.
Oh dat boeit me niet, spelen ga ik echt niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Om de nieuwe models te krijgen zul je hem niet aan te hoeven schaffen gok ik, maar als hij straks beschikbaar is en iedereen is level 100 en jij niet omdat je de laatste expansions niet hebt is dat niet echt tof.
In december hebben ze altijd korting ja, met kerst enzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef Isabeau het volgende:
wow, in december kostte het 15 euro en dan had je alles t/m Pandaria
Meestal wordt het wel verkleind op fokquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Moet dat nou, Smoofie? Hierboven is hij al gepost maar dan in een link en niet 5 pagina's scrollen
Als het te breed wordt ja, niet als het te hoog isquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meestal wordt het wel verkleind op fok
Niet in de lengtequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meestal wordt het wel verkleind op fok
Dat zei ik ook altijd. Toch weer teruggekomen voor MoP na een break van twee jaar...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat boeit me niet, spelen ga ik echt niet meer.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef DJ_ het volgende:
volgens mij heb ik best wel geluk met mounts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze had ik al, maar als je het aantal kills daar van ziet o.O
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |