abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 januari 2014 @ 08:07:46 #205
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_135633010
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Heb de afgelopen dagen trouwens flink kunnen cashen Isa, ik had 38k toen ik het er met jou over had en nu al weer 82k :P
4K -.-'
Klap eens in je handjes.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 14:05:46 #207
296917 Abby79
Being myself!
pi_135639756
quote:
Die laatste vraag is wel het ergst :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_135640251
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:05 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Die laatste vraag is wel het ergst :P.
Mijn char is een female dwarf, die vraag krijg ik zo vaak :') echt triest
pi_135640853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mijn char is een female dwarf, die vraag krijg ik zo vaak :') echt triest
Mijn female BE heet Victoria. Toen ik laatst met de guild voor 't eerst ging raiden en op TS kwam onder die naam, werden al die gastjes helemaal opgewonden.

''Woot a girl'' ''Hiiii Victoria!!!''

En toen zei ik wat met m'n bazige zware stem, al die gasten gelijk stil :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_135643006
quote:
Heb de afgelopen dagen trouwens flink kunnen cashen Isa, ik had 38k toen ik het er met jou over had en nu al weer 82k :P
Gaat lekker _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_135643126
quote:
wait.. whoat ? zit al weken op en rond de 20k... komt niks bij :')
pi_135643389
Als je je er op richt is het heel makkelijk gold te maken in wow, maar even geen zin meer in. Heb ook wel genoeg voor wat ik wil. Een spectral tiger/arabic prince mount hoef ik toch niet 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_135646710
Doe's wat tips in de groep gooien dan :+
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_135648030
yes please do so :* O+
pi_135648071
Meeste gold in minste tijd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ons stervelingen zonder die mogelijkheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 18-01-2014 18:52:00 ]
pi_135648123
Mijn flightpaths op mijn warlock doen het overigens niet (meer). Hij is gemaakt voor patch 5.2, dus alle fp's 'gratis' gekregen en ook allemaal zichtbaar bij een fp. Maar ze doen het geen van allen :{ (nooit gebruikt in Kalimdor en nu probeerde ik dus te vliegen in Kalimdor)

edit: alle addons uitgezet en het doet het weer, maar goed, welke addon was het 8-)

[ Bericht 20% gewijzigd door Isabeau op 18-01-2014 18:51:44 ]
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:54:26 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_135648441
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Mijn flightpaths op mijn warlock doen het overigens niet (meer). Hij is gemaakt voor patch 5.2, dus alle fp's 'gratis' gekregen en ook allemaal zichtbaar bij een fp. Maar ze doen het geen van allen :{ (nooit gebruikt in Kalimdor en nu probeerde ik dus te vliegen in Kalimdor)

edit: alle addons uitgezet en het doet het weer, maar goed, welke addon was het 8-)
1 voor 1 aanzetten he 8-)

super leuk werkje ;(
pi_135648780
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Friday12 het volgende:

1 voor 1 aanzetten he 8-)

super leuk werkje ;(
Godzijdank heb ik al die addons niet nodig voor mijn level 60 warlock :X
Heb er een paar aangezet en fp's doen het nog prima.
pi_135649475
Ga morgen of overmorgen even een alchemist maken en al mn uncommon gems transmuten. Heb een hele guildbank tab vol met die dingen. Wel ff kijken waar ik profit op kan maken want Golden Lotus is ook zo rond de 35g
pi_135728004
Na een hele lange tijd niet of zeer casual te spelen lijkt het me wel weer leuk om wat actiever te worden. Zijn er hier misschien mensen die op niet vaste tijden (flex) raiden of zin hebben om arena te doen?

PUG raiden zonder achievements is op mijn server echt amper te doen. En ik heb ook weinig zin om met de eerste de beste mijn conquest cap te gaan halen, iedereen haakt al af als ze mn gear zien >.>

Ik zit btw op Outland, Alliance.
pi_135733095
Als ik net een nieuwe 90 heb zonder gear zoek ik altijd gewoon iemand in trade chat die me wil boosten voor 100g per gewonnen game. Dan heb je vrij vlot je conquest gear
pi_135736234
Ik ga geen gold betalen voor een boost. Dan verlies ik echt al mn eer :p
  maandag 20 januari 2014 @ 21:13:03 #223
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_135736993
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Lhyanna het volgende:
Na een hele lange tijd niet of zeer casual te spelen lijkt het me wel weer leuk om wat actiever te worden. Zijn er hier misschien mensen die op niet vaste tijden (flex) raiden of zin hebben om arena te doen?

PUG raiden zonder achievements is op mijn server echt amper te doen. En ik heb ook weinig zin om met de eerste de beste mijn conquest cap te gaan halen, iedereen haakt al af als ze mn gear zien >.>

Ik zit btw op Outland, Alliance.
Underachiever add-on downloaden. Dan heb je alles al full gecleared.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_135737793
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Lhyanna het volgende:
Ik ga geen gold betalen voor een boost. Dan verlies ik echt al mn eer :p
dat heeft daar weinig mee te maken. Al ben je de beste speler te wereld, zonder gear kan je niks. En mensen willen niet spelen met mensen zonder gear, tenzij daar wat tegenover staat.
pi_135737833
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Underachiever add-on downloaden. Dan heb je alles al full gecleared.
:')
  maandag 20 januari 2014 @ 21:45:15 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135738866
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef TwyLight het volgende:

[..]

dat heeft daar weinig mee te maken. Al ben je de beste speler te wereld, zonder gear kan je niks. En mensen willen niet spelen met mensen zonder gear, tenzij daar wat tegenover staat.
:'). Leuke community zeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_135739129
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Fir3fly het volgende:

:'). Leuke community zeg.
Helaas is de mentaliteit bij de meeste games zo geworden. Jij wilt iets van mij? Jij betaalt/doet er iets voor terug.
pi_135739320
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helaas is de mentaliteit bij de meeste games zo geworden. Jij wilt iets van mij? Jij betaalt/doet er iets voor terug.
Helaas wel. En helaas is gear te belangrijk geworden. Met alleen je pvp trinket 2v2 gaan doen en veel winnen is er helaas niet meer bij :(
pi_135742617
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:53 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Helaas wel. En helaas is gear te belangrijk geworden. Met alleen je pvp trinket 2v2 gaan doen en veel winnen is er helaas niet meer bij :(
En terecht
pi_135749388
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:02 schreef TwyLight het volgende:

[..]

En terecht
Dat gear belangrijk is in PvE, heb ik altijd wel normaal en leuk gevonden.

Gear in PvP heb ik altijd hinderlijk gevonden. Er is echt geen ruk aan one-shotten, imo...
pi_135761824
Aloha!

Ook hier net als Helgen iemand die WoW weer wil gaan proberen.

SPOILER
Nu mijn vraag.
Wat is verstandig? Met m'n oude account verder gaan op het level waar ik was of toch compleet opnieuw beginnen aangezien ik maar vrij kort heb gespeeld en voor het laatst in 2011?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_135762123
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Aloha!

Ook hier net als Helgen iemand die WoW weer wil gaan proberen.

SPOILER
Nu mijn vraag.
Wat is verstandig? Met m'n oude account verder gaan op het level waar ik was of toch compleet opnieuw beginnen aangezien ik maar vrij kort heb gespeeld en voor het laatst in 2011?
Ik zou niet weten wat het voordeel is van een nieuw account beginnen. Zaken als mounts en pets zijn nu account-wide, dus die hoef je niet opnieuw te verzamelen, als je dezelfde faction blijft spelen.
Je hoeft niet opnieuw het spel te kopen, al weet ik niet of alles in 1 pakket te kopen nu goedkoper is los upgraden.

Je kunt natuurlijk gewoon een nieuw character aanmaken op je oude account ;)

Edit: Vergeet ik zomaar RaF(nieuw account) en scroll of resurrection(oude account). Met RaF level je sneller, en met een scroll krijg je volgens mij een lvl 80 cadeau. Tenzij dit de laatste tijd veranderd is.
pi_135764235
Bedoelde nieuwe character inderdaad. 8)7
Ik zou wel graag nog wat bang voor buck krijgen omdat ik toen dus voor t/m Cataclysm heb betaald dus weet niet of ik daarom zoveel sneller wil levelen.

Ach, misschien gewoon maar voor een maand wat tijd kopen en ondertussen kijken of ik eventueel een nieuw character start. :P

Bedankt in ieder geval! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_135765776
Vergeet Scroll of Resurrection niet!!!! Gratis lvl 80 of gratis overstap oude char naar faction/realm naar keuze. (dat is als je oude account leven in witl blazen)

RaF (recruit a Friend) als je een nieuw account begint = 300% xp als je samen levelt.
pi_135773829
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:32 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Dat gear belangrijk is in PvE, heb ik altijd wel normaal en leuk gevonden.

Gear in PvP heb ik altijd hinderlijk gevonden. Er is echt geen ruk aan one-shotten, imo...
Gear in PvE is random, in PvP gaat het gear level van iedereen linear omhoog in de loop van een seizoen en heeft iedereen die actief mee doet gedurende het hele seizoen in principe de zelfde gear.

Dat one-shotten is meer een balance probleem dan een gear probleem, en al helemaal een PvE gear probleem in de open wereld. Iedereen doet gewoon te veel damage vergeleken met de hoeveelheid hp die spelers hebben.

In WoD willen ze dat nu anders gaan doen met in eerste instantie geen base-damage meer, en een flink verschil in de relatieve health pool van spelers die ongeveer 200% wordt van wat het nu is in relatie tot de damage die spelers doen. Ook worden crits weer 150% in plaats van 200%.

holinka twitterde op woensdag 15-01-2014 om 00:17:10 @Venaliter @NwrWoW @Linklmm Starting point we're playing with is doubling health, crits are 150% (down from 200%) and healing up 50% reageer retweet
En het volgende is ongeveer het idee wat ze hebben voor PvP en PvE gear. In plaats van PvP Power = % meer damage wordt het een % increase in je base stat (Strength, Agility of Intelect)

PvP gear tegen spelers wordt net iets beter dan PvE en net iets slechter in PvE en andersom wordt PvE gear net iets beter in PvE en net iets slechter in PvP maar niet onbruikbaar. Vraag me alleen af hoe lang ze dit vol kunnen houden of dat het in patch 6.4 weer helemaal uit de hand loopt.
pi_135775949
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Gear in PvE is random, in PvP gaat het gear level van iedereen linear omhoog in de loop van een seizoen en heeft iedereen die actief mee doet gedurende het hele seizoen in principe de zelfde gear.

Dat one-shotten is meer een balance probleem dan een gear probleem, en al helemaal een PvE gear probleem in de open wereld. Iedereen doet gewoon te veel damage vergeleken met de hoeveelheid hp die spelers hebben.

In WoD willen ze dat nu anders gaan doen met in eerste instantie geen base-damage meer, en een flink verschil in de relatieve health pool van spelers die ongeveer 200% wordt van wat het nu is in relatie tot de damage die spelers doen. Ook worden crits weer 150% in plaats van 200%.

holinka twitterde op woensdag 15-01-2014 om 00:17:10 @Venaliter @NwrWoW @Linklmm Starting point we're playing with is doubling health, crits are 150% (down from 200%) and healing up 50% reageer retweet
En het volgende is ongeveer het idee wat ze hebben voor PvP en PvE gear. In plaats van PvP Power = % meer damage wordt het een % increase in je base stat (Strength, Agility of Intelect)

[ afbeelding ]

PvP gear tegen spelers wordt net iets beter dan PvE en net iets slechter in PvE en andersom wordt PvE gear net iets beter in PvE en net iets slechter in PvP maar niet onbruikbaar. Vraag me alleen af hoe lang ze dit vol kunnen houden of dat het in patch 6.4 weer helemaal uit de hand loopt.
De Catch-ups die erin zitten maken het voor terugkerende spelers natuurlijk wel een stuk makkelijker, en ik begrijp ook de noodzaak van PvP gear, maar ik vind het gewoon jammer dat ze base stats, en dan bedoel ik zonder gear natuurlijk, niet mee hebben laten scalen vanaf TBC met de gear, maar de gear onevenredig vele malen sterker te maken.

Als game designer had ik het ook gedaan, het geeft spelers de noodzaak om actief mee te blijven spelen. Maar als PvP-er die graag tegenstanders voor schut zet, is het wel jammer dat je niet meer naakt 1-2 gasten aan kan pakken. Voor top-end pvp vind ik het wel belangrijk dat je ook top end PvP gear nodig hebt, anders is er, buiten de absolute top, weinig te behalen.

Verder zijn al die expansion ideeën hartstikke leuk, als ze maar wel snel ingrijpen wanneer het net niet zo gaat als ze willen. Hopelijk komen ze wel weer in de buurt van de TBC verhoudingen health/damage/healing, maar blijven ze weg van de Cata verhoudingen waar alleen kills kwamen tijdens cooldown pops.
pi_135778085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat het voordeel is van een nieuw account beginnen. Zaken als mounts en pets zijn nu account-wide, dus die hoef je niet opnieuw te verzamelen, als je dezelfde faction blijft spelen.
Je hoeft niet opnieuw het spel te kopen, al weet ik niet of alles in 1 pakket te kopen nu goedkoper is los upgraden.

Je kunt natuurlijk gewoon een nieuw character aanmaken op je oude account ;)

Edit: Vergeet ik zomaar RaF(nieuw account) en scroll of resurrection(oude account). Met RaF level je sneller, en met een scroll krijg je volgens mij een lvl 80 cadeau. Tenzij dit de laatste tijd veranderd is.
Meeste mounts blijven gewoon hetzelfde,alleen horde mounts worden alliance mounts en andersom. Dus welke faction je gaat,maakt ook niet uit :)
pi_135787799

vet :D
pi_135806962
volgens mij heb ik best wel geluk met mounts :o

deze had ik al, maar als je het aantal kills daar van ziet o.O

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:14 #240
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135807663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef DJ_ het volgende:
deze had ik al, maar als je het aantal kills daar van ziet o.O

[ afbeelding ]
Jeetje. Ik en mijn guild deden er laatst nog 16 minuten over :').
pi_135807724
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Over hoeveel mensen heb je het dan, 'ik en mijn guild'
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:50:28 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135807773
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Over hoeveel mensen heb je het dan, 'ik en mijn guild'
25 man natuurlijk, op een server die nog gewoon lekker TBC draait 8-).
pi_135807803
Oh, dat soort servers.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:52:25 #244
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135807853
Het zegt wel wat dat zelfs als de server een grote hoeveelheid bugs heeft en een paar keer per dag crasht het nog spelen daarop nog steeds een stuk leuker is dan die maffe nieuwe expansions.
pi_135809385
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

over ony of KT ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_135809663
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Fir3fly het volgende:
Het zegt wel wat dat zelfs als de server een grote hoeveelheid bugs heeft en een paar keer per dag crasht het nog spelen daarop nog steeds een stuk leuker is dan die maffe nieuwe expansions.
Dus je speelt op een private server... Je weet dan dus ook dat daar de droprates anders (ws. veel hoger) zijn als op blizzard realms?
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:56:09 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135810197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:38 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dus je speelt op een private server... Je weet dan dus ook dat daar de droprates anders (ws. veel hoger) zijn als op blizzard realms?
Nee, deze server doet zoveel mogelijk zijn best om in ieder geval het raiden zoveel mogelijk te maken als het origineel was in die tijd. En daar slagen ze redelijk in, de meeste bosses zijn juist ietsje moeilijker dan toentertijd omdat ze hier meer HP hebben.

Maar ik herinner me dat private servers taboe waren in dit topic dus ik zal verder m'n mond houden :P.
pi_135811531
Ja maar de droprate van bossmounts zoals die van LK en Ashes hierboven gaat bij een nieuwe expansion altijd flink omlaag. Op jouw server is de droprate er van dus waarschijnlijk stukken hoger dan op Blizzard realms
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:40:33 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135811653
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef TwyLight het volgende:
Ja maar de droprate van bossmounts zoals die van LK en Ashes hierboven gaat bij een nieuwe expansion altijd flink omlaag. Op jouw server is de droprate er van dus waarschijnlijk stukken hoger dan op Blizzard realms
Oh zo. Nou ja ten eerste geeft niemand om mounts en ten tweede zijn er volgens mij maar 2 man op de hele server die dat ding hebben. Op elk moment zijn ze midden in Shat te vinden :'). Dus dat zal wel meevallen.

Het enige dat anders is is dat xp gain en droprates in Azeroth veel hoger zijn. Levellen gaat dus een flink stuk sneller. Voor de rest is alles zo goed als mogelijk nagemaakt als hoe het was in 2007/8.

En volledig gratis, uiteraard. Ook belangrijk.
pi_135811673
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:38 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Onzin. Genoeg 1x servers.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_135812080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Onzin. Genoeg 1x servers.
En genoeg die dat niet hebben. Zeg toch ook ws...
pi_135864193

Zeer nice als je het mij vraagt, ze slagen er echt goed in om de races er het zelfde uit te laten zien maar dan in HD zeg maar
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:02:06 #253
62182 Georges
That's the shit
pi_135871341
Helemaal eens. Tot nu toe mijn favoriete nieuwe model. En dit is nog zonder emotes en animations.
Ben ook erg benieuwd naar female nightelves.

Het is wat laat dat Blizzard dit doet, maar dit blaast nieuw leven in WoW imo.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_136061790
Grappige (officiele) infographic
http://eu.battle.net/wow/(...)e-numbers-28-01-2014

dinsdag 28 januari 2014 @ 19:22:09 #255
378634 bastiaan_
het leven is geen krentenbol.
pi_136063385
quote:
Erg leuk om te zien / lezen. Begint toch weer te kriebelen om mijn WoW carrière op te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')