Die niks doen door alle expansions heen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 04:41 schreef TwyLight het volgende:
Moet je maar met je poten van Tyrande en Velen afblijven
Dat is HEEL weinig anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 04:44 schreef TwyLight het volgende:
En Tyrande doet wel wat hoor, die was nog betrokken bij een questline voor de Alliance in MoP
Snap ik niet?quote:
Greg Street (Ghostcrawler) was eerst Lead Systems Designer bij Blizzard en die is laatst vertrokken omdat hij een "big opportunity" had gekregen. Nu werkt hij bij Riot Games (maker van League of Legends)quote:
oh wow, ik dacht dat hij naar een big company zou gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Greg Street (Ghostcrawler) was eerst Lead Systems Designer bij Blizzard en die is laatst vertrokken omdat hij een "big opportunity" had gekregen. Nu werkt hij bij Riot Games (maker van League of Legends)
Er zal hem wel een dik salaris aangeboden zijn
Voordat hij bij Blizzard werkte zat hij bij Microsoft game studio's en heeft o.a. Age of Empires gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh wow, ik dacht dat hij naar een big company zou gaanMicrosoft oid
Misschien dat WoD nuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Het is vooral raar omdat Ghostcrawler altijd overduidelijk geen enkele interesse in PvP heeft getoond en nu gaat werken aan een spel dat 100% PvP is. Maar goed, laat hun hem lekker hebben hoor, ben blij dat hij weg is bij Blizzard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordtWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat WoD nuJa, misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt![]()
Spannend, een soort van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:33 schreef Junglebeast het volgende:
Genoeg puin te ruimen nu GC weg is. WoD gaat break or re-make worden voor WoW denk ik.
Yep,zie http://wow.realmpop.com/eu.html , staan bij paar RP realms crquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:55 schreef Denni5 het volgende:
Weet iemand of RP-servers tegenwoordig ook CRZ hebben?
De mogelijkheid om in beide bg's mensen van een cliff te lanceren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Arathi Basin is mijn favoEn ik vind Eye of the Storm leuk, geen idee waarom precies.
Als ik daar zou stemmen zou ik ook voor AV gaan, maar daar moet ik gelijk bij zeggen dat ik een absolute schurft aan pvp heb (die random bg's zijn niet goed voor mijn bloeddruk).quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef TwyLight het volgende:
mmo-champ heeft nu een poll wat de favoriete battleground is van mensen, de uitslag had ik echt niet verwacht
Mensen noemden het toch Lol Barad omdat het slecht was oid? Heb er zelf 1 keer aan meegedaan denk ik, was wel aardig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:02 schreef Evertjan het volgende:
Tol Barad is ook leuk jammer dat het nu dood is
AV in vanillaquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef TwyLight het volgende:
mmo-champ heeft nu een poll wat de favoriete battleground is van mensen, de uitslag had ik echt niet verwacht
[ afbeelding ]
Alterac Valley is mijn minst favoriete battleground, sterker nog, ik haat hem
Dat komt denk ik vooral omdat het een 40-man is en het gewoon kut is om te healen met 40 raidframes.
Mijn favoriet is trouwens Battle for Gilneas, daarna Warsong Gulch en dan Twin Peaks
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AV nu is gewoon zo snel mogelijk naar de baas rushen en verliezen.
Kan helaas nooit meer al die achievements halen, dat vind ik wel een beetje prut. Voor Tower Plower (oid) moet je aanvallen en ik heb gedurende Pandaria nog nooit gezien dat we moesten aanvallenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen noemden het toch Lol Barad omdat het slecht was oid? Heb er zelf 1 keer aan meegedaan denk ik, was wel aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:33 schreef quer het volgende:
Voor de geïnteresseerdenKan je daarmee bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En whatsappenquote:
Ik heb precies de zelfde. Heerlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En whatsappen
Lijkt me overigens vreselijk, zoveel knopjes
Kom gezellig bij ons op Frostmane, Alliance. We zijn daar al met meerdere Fokkers. En je kan sowieso in mijn guild of vast wel in een guild van één van de anderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:36 schreef Helgen het volgende:
Ik wil het spel ook weer eens proberen. De beta van Elder scrolls online heeft mijn interesse in MMO's weer gewekt en aangezien ik toch nog een account had staan kan ik evengoed de subscription voor een maand vernieuwen om te kijken of ik het weer leuk vind
Ik twijfel wel nog of ik een nieuwe char zal maken of doorgaan met wat ik had.
Edit: Als er mensen zijn die het leuk vinden een casual player in de guild te hebben... dan lijkt het me leuk samen te spelen
Ik heb een Dwarven Shaman aangemaakt op Frostmane, mijn naam is Thorakin. Het lijkt me leuk om je guild te joinenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom gezellig bij ons op Frostmane, Alliance. We zijn daar al met meerdere Fokkers. En je kan sowieso in mijn guild of vast wel in een guild van één van de anderen.
Dat ja. Ze nemen zelfs amper de tijd nog om op de towers te wachtenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AV in vanilla
AV nu is gewoon zo snel mogelijk de baas slopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |