Ah, mijn oude realmquote:
Da's raarquote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef Skillstorm het volgende:
Jah joh, doe een For the Horde raid. SW en IF gingen prima. Komen we bij Tyrande, despawnt die op 50%, dus we gaan Exodar, zelfde verhaal, Velen despawnde instantly.
Tyfus bugs, dat kan je toch niet zomaar laten gebeuren. 40 man voor niks mee.
Die niks doen door alle expansions heen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 04:41 schreef TwyLight het volgende:
Moet je maar met je poten van Tyrande en Velen afblijven
Dat is HEEL weinig anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 04:44 schreef TwyLight het volgende:
En Tyrande doet wel wat hoor, die was nog betrokken bij een questline voor de Alliance in MoP
Snap ik niet?quote:
Greg Street (Ghostcrawler) was eerst Lead Systems Designer bij Blizzard en die is laatst vertrokken omdat hij een "big opportunity" had gekregen. Nu werkt hij bij Riot Games (maker van League of Legends)quote:
oh wow, ik dacht dat hij naar een big company zou gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Greg Street (Ghostcrawler) was eerst Lead Systems Designer bij Blizzard en die is laatst vertrokken omdat hij een "big opportunity" had gekregen. Nu werkt hij bij Riot Games (maker van League of Legends)
Er zal hem wel een dik salaris aangeboden zijn
Voordat hij bij Blizzard werkte zat hij bij Microsoft game studio's en heeft o.a. Age of Empires gemaaktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh wow, ik dacht dat hij naar een big company zou gaanMicrosoft oid
Misschien dat WoD nuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Het is vooral raar omdat Ghostcrawler altijd overduidelijk geen enkele interesse in PvP heeft getoond en nu gaat werken aan een spel dat 100% PvP is. Maar goed, laat hun hem lekker hebben hoor, ben blij dat hij weg is bij Blizzard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordtWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat WoD nuJa, misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |