Dat ja. Ze nemen zelfs amper de tijd nog om op de towers te wachtenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AV in vanilla
AV nu is gewoon zo snel mogelijk de baas slopen
4K -.-'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Heb de afgelopen dagen trouwens flink kunnen cashen Isa, ik had 38k toen ik het er met jou over had en nu al weer 82k
Die laatste vraag is wel het ergstquote:
Mijn char is een female dwarf, die vraag krijg ik zo vaakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:05 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Die laatste vraag is wel het ergst.
Mijn female BE heet Victoria. Toen ik laatst met de guild voor 't eerst ging raiden en op TS kwam onder die naam, werden al die gastjes helemaal opgewonden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn char is een female dwarf, die vraag krijg ik zo vaakecht triest
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Heb de afgelopen dagen trouwens flink kunnen cashen Isa, ik had 38k toen ik het er met jou over had en nu al weer 82k
wait.. whoat ? zit al weken op en rond de 20k... komt niks bijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:52 schreef TwyLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor ons stervelingen zonder die mogelijkheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 18-01-2014 18:52:00 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
1 voor 1 aanzetten hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Mijn flightpaths op mijn warlock doen het overigens niet (meer). Hij is gemaakt voor patch 5.2, dus alle fp's 'gratis' gekregen en ook allemaal zichtbaar bij een fp. Maar ze doen het geen van allen(nooit gebruikt in Kalimdor en nu probeerde ik dus te vliegen in Kalimdor)
edit: alle addons uitgezet en het doet het weer, maar goed, welke addon was het
Godzijdank heb ik al die addons niet nodig voor mijn level 60 warlockquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Friday12 het volgende:
1 voor 1 aanzetten he![]()
super leuk werkje![]()
Underachiever add-on downloaden. Dan heb je alles al full gecleared.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Lhyanna het volgende:
Na een hele lange tijd niet of zeer casual te spelen lijkt het me wel weer leuk om wat actiever te worden. Zijn er hier misschien mensen die op niet vaste tijden (flex) raiden of zin hebben om arena te doen?
PUG raiden zonder achievements is op mijn server echt amper te doen. En ik heb ook weinig zin om met de eerste de beste mijn conquest cap te gaan halen, iedereen haakt al af als ze mn gear zien >.>
Ik zit btw op Outland, Alliance.
dat heeft daar weinig mee te maken. Al ben je de beste speler te wereld, zonder gear kan je niks. En mensen willen niet spelen met mensen zonder gear, tenzij daar wat tegenover staat.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Lhyanna het volgende:
Ik ga geen gold betalen voor een boost. Dan verlies ik echt al mn eer :p
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Underachiever add-on downloaden. Dan heb je alles al full gecleared.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |