SS Doomtrooper een en al liefdequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sharknado, heel romantisch.
Ik wilde net zeggen, wat lijkt het rustig daar, ik stond in een wandelende file daarquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je.Het was bloedverziekend heet, er waren ook best weinig mensen op Graceland. Ik had echt drommen mensen voor dat graf verwacht en ik wist niet wanneer in de tour die precies kwam. Maar ik was erop voorbereid dat het dé plek was waar de hele meute zou staan. Toen liep ik buiten naar de meditation garden en ineens lag ie daar en er was -niemand-.
Mamas and the Papas.Californië.
Zeg dames, spreek anders even af ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, wat lijkt het rustig daar, ik stond in een wandelende file daar
Ach altijd maar heel warm vind ik zelf niks. Beetje kou af en toe is wel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Bleef koud daarna maar wel iets minder koudJe hebt wel echt winters hier, wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrik me iedere keer de pleuris als ik het met je eens ben.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]misschien is het een teken dat je ph waarde omhoog gaat
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef SilentChaos het volgende:
Walk the Line
Oh wacht, dat is de enorme kwaliteit van m'n playlist op iTunes
Het is geen wedstrijd!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef Paul het volgende:
We lopen achter SER / Hoeveelheid slowchatttopics SR vergeleken met andere jaren
Da's ook wel zo. Maar voor mij mag het alweer opwarmenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach altijd maar heel warm vind ik zelf niks. Beetje kou af en toe is wel lekker.
Aiii, beetje tempo er achter dan maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef Paul het volgende:
We lopen achter SER / Hoeveelheid slowchatttopics SR vergeleken met andere jaren
1860quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington, goede band. Staan ook in de Top 2000-show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |